@Bülent Çakmak1 acaba lastik ebadınız nedir? 1.50x26 mı 1.75x26 mı yoksa 28 jant mı?
güle güle kullanın çok güzel makinanız nazar değmesin,
kron tutulmuyor değil aksine fiyat performans tercihlerinde en üst sıralarda tercih edilen markadır.
fiyatına göre oldukça kaliteli kadrolar ve komponentler sunar tek handikabı benimde başıma gelen gibi bazen bazı modellerin farklı serilerinde parça kalitelerini değiştirirler.
örneğin benim makinada 2009 modellerin bir kısmında ön maşalar zoom marka kadroya ince kalan sertlik ayarı bile olamayan maşalarla piyasaya sürmüşlerdir ki ben diğer serilerde olan zoom kalın ve sertlik ayarı olanla değiştirdim.
@blackman123 Teşekkürler, jantlarım 28" arkadaşımla aynı zamanda aldık o Salcano NG650 aldı, fiyat farkı tabiki var fakat Kron onunla karşılaştırılamayacak kadar iyi geldi gözüme.
işlerim nedeni ile lastiklere el atamadım forumlari takip ediyorum 1.95 den sonra 1.75 çok farkeder mi yoksa az farkeder direkkt 1.50 mi alsam ama onada dağ bisikletinde çok ince durur çabuk patlar vs diyen var bilemedim hababam bir ona bir öbürüne fikrim kayiyor hangisı en doğrusu ki ben adanın ykusluk asfalt yollarında ysorulmadan kullanmak istiyorum jant ve ic lastik değişmeyecek 1.50 1.75 hangisi 1.95 den sonra bu kadroya hangizi ddoğru?
Bugun en sonunda 1.75 cyt asfalt lastigi ve gidin yukseltme islerimi yaptirdim.su anda bisiklet gozume biraz garip gozukse de yol tutus ve rahatlik oldukca farketti oh be dunya varmis yalniz sanirim lastikleri pahali aldim gerci karsiya gec gel yol parasi ayni hesaba gelecekti neredeyse.(cifti 100 tl:-() ama rahat suruse degermi deger
@Tolstoy gidon yukseltme kiti fiyatlari 17 dolar civarinda yani 40 45 tl den basliyor ortalama dolar kuruna gore.piyasada 60 tl ye kadar fiyat veren var.40 45 tl diyen olursa taktirin cok rahat ediyor insan
kron xc 250 hd var bende de .lastiklerini değiştirmedim.ön maşa kitli kullanıyorum asfaltta rampada cok yoruyor.lastiklerini değiştirsem çok fark eder mi
Kron uzun süredir takip ettiğim bir marka. Tasarım nesnesi olarak değerlendirdiğimde pazarlamaya bağla küçük tefek hatalar dışında güzel yol alıyorlar. 'Racing Machine' ya da 'sport mtb design ' gibi ucuz mottoları yazmasalar marka değeri biraz daha artacaktır. Bunun dışında ürün grafiği ve marka kimliği aslında başarılıdır. Teknik veya mühendislik değerlendirmeyi benim yapmam yersiz olur. Desteklememiz gereken bir firmadır fikrindeyim.
@seda karakaya İllaki edecektir ancak kondüsyonunuzu geliştiremezseniz bir süre sonra yine aynı hissi vermeye başlar. Kondüsyonda geliştirmeye bakın yani düzenli olarak bir kaç km. tur yapın tabi eğer yapmıyorsanız.
@aknorl Zaten yerli(en azından ben böyle biliyorum) olduğu için benim gözümde hep 1 tık öndedir fakat fiyatlar biraz uçuk bence bugün bir xc 250 V-Fren modeli bisiklet 850-900 tl civarına satılıyor. Donanım olarak da 2014'ten itibaren altus arka aktarıcıya ve 8 li ruble ye geçmişler bir de lastikleri değiştirmişler lakin bence fiyat gene fazla çünkü bugün bir Mosso Legarda 1521'e bakıyoruz 650 tl lik fiyatıyla size 7005 alüminyum kadro(gerçi xc 250'de 7005 alüminyum) altus arka aktarıcı ve daha bir çok eşdeğer donanım veriyorken Legarda 1521 650 TL, XC 250 900 TL.
15 yıl önce hyundai, kia araba değildi hatta audi bile 80lerden önce vasat bir marka idi..... Satışlar artmadan fiyat düşmez marka ilerlemez. Zor iş yapıyorlar . Bu forumdaki bilgi yığınının günün birinde ürünleşeceğini hayal edelim : bize kron lazım ...
Göbekler çok iyi değil. İyi bir jant seti de almanızı tavsiye edeceğim. Ama kısa mesafelerde kullanacaksanız göbek mili çatlasa da en azından hamallık yapmazsınız yakın bir yerde göbek mili değişir ucuza. Açıkçası kadro için aldım bende 2. el. Göbekleri zaten değiştirecektim o nedenle sorun etmedim ama kırık çıktı arka göbek.
Kadro neyse de donanım olarak isim yapmış bileşenlerden oluşan bir ikinci el bakmanızı tavsiye ederim. Alt model de olsa göbekler, vites aksamı, fren aksamı biraz düzgün olsun. Alınca eğer kötü kısımlarını düzeltmek için bütçe ayıramayacaksanız da almayın.