Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

KTM Strada 800 ve Sıradışı Kablolama

@Saikou sizi yasaklamak bana keyif verecektir.benimki durum tespiti oldu, siz ise babama söyleyeceğim tarzınız taktire şayandır.etki,tepkiyi üretir.bir an için empati yapın ve ilk mesajla ne yapmayı düşündünüz?netice ne oldu.edepsizlik başka şey,edepsiz başka şey.ben yinede sizi edebe davet edeyim.son.
 
Scudo
@Enginkale

Maalesef sizin de söylediğiniz doğru değil. Karbon maşanın esas amacı rijitlik (stiffness) kaybı olmadan hafifliği sağlamaktır.

Ki genel olarak titreşimleri sönümlemede çelik, karbondan çok daha iyi sonuçlar verir (ancak çok daha ağırdır).

Karbonun titreşimleri sönümlemesi, hafifliğinin yanında sadece yan bir avantajıdır, ki kendi tecrübemden yola çıkarak yek başına karbon maşanın titreşimleri sönümlemede atla deve kadar farketmediğini söylemem gerek. (En azından Giant Defy için böyleydi)

Karbon maşaya gelene kadar yarı karbon yarı alaşım jantlar, kadronun kendisi ve hatta lastik boyutları titreşimleri sönümlemede çok daha etkisi olan komponentler.






iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
Tebrikler, Teşekkürler Mert bu doğru bilgi için,,
Buda bir pazarlama iluzyonu, karbon maşa konfor için iyi olandır demeleri aslında direk yalandır.

Karbon lifler dikey olarak yani suyuna sert ve esnemezdir, sokrasına ise tam tersi sağlam ama esnektir, bu sebeple Hafif, esnek ama çok dayanıklı olmasından olta balıkçılığında bir numara kamışlar üst kalitede karbon fiberden imal edilmektedir.

@Mert E.
 
Geri