Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Lapierre Kullanıcıları Kulübü

Evet bu bisikleti bugün aldım arkadaşlar. Sele borusu çok aşağı inmiyor. Matara kafesi deliklerine değiyor fakat bu uzunluk benim için fazla kalıyor. Sele borusunu biraz kestirmeli miyim? Nasıl bir çözüm bulabilirim?
 
Scudo
Hey lanet olsun yardımcı olacak kimse yok mu dostum
 
Evet bu bisikleti bugün aldım arkadaşlar. Sele borusu çok aşağı inmiyor. Matara kafesi deliklerine değiyor fakat bu uzunluk benim için fazla kalıyor. Sele borusunu biraz kestirmeli miyim? Nasıl bir çözüm bulabilirim?
Çözüm belli. Masraf edip uygun ölçüde yeni sele borusu alacaksın, yok ben masraf etmek istemiyorum dersen mevcut sele borusunu uygun ölçüde keseceksin. Aynı durumu bende yaşamıştım ve sele borusu kesildi. Kaç senedir bir sorun yaratmadı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Demir Atlı Adam
Evet bu bisikleti bugün aldım arkadaşlar. Sele borusu çok aşağı inmiyor. Matara kafesi deliklerine değiyor fakat bu uzunluk benim için fazla kalıyor. Sele borusunu biraz kestirmeli miyim? Nasıl bir çözüm bulabilirim?

Bir bisikletçiye gidip seleni kestirerek sorunu çözebilirsin. Gayet sıradn bir durum. Çoğu kişi selesini kestirerek kullanıyor. Kestirmek istemiyorum dersen de daha kısa bir sele borusu satın alabilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Demir Atlı Adam
(link)
Peki buna ne dersiniz dostlar?
@cemturgood ,@Semih Cavdar
Garntiye göndercek zaman bulamıyor ve ya göndermek istemiyorsanız hayati bir parça olmadığı için kırmızı vida yapıştırıcısı surülebilir.dikkat vida yapıştırıcısını vida deliğine değil çevresine yani vida yuvasıyla kadro arasına sürülmesi lazım.
Sele konusuna gelecek olursak sele borusunu kestirmenin hiç bir sorunu yok.
Fabrikadada keserek üretiliyor gailba.kestikten sonra ucunu biraz törpüleyip geri takabilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Demir Atlı Adam
Merhaba ben Prorace 4.9 aldım geçenlerde. 179 cm boy ve 80-81 cm iç bacak boyumla M aldım deneyerek zaten bir tek M vardı ama daha büyüğünü istemezdim. Race olduğu için herhalde gidon da uzun. Bir diğer bisikletim Gravel Bianchi ve o da M kadro.

Prorace 4.9 radarima girdi. Geometriden bakınca normalde M kadro kullanan bana L kadro tavsiye ediyor. Mevcutta 30 vites bir Scott Mtb bisikletim var . 12 vites nasıl olacak merak ediyorum. Biraz bahsedebilir misiniz bisikletinizden. Neden tercih ettiniz mesela?
 
Garntiye göndercek zaman bulamıyor ve ya göndermek istemiyorsanız hayati bir parça olmadığı için kırmızı vida yapıştırıcısı surülebilir.dikkat vida yapıştırıcısını vida deliğine değil çevresine yani vida yuvasıyla kadro arasına sürülmesi lazım.
Sele konusuna gelecek olursak sele borusunu kestirmenin hiç bir sorunu yok.
Fabrikadada keserek üretiliyor gailba.kestikten sonra ucunu biraz törpüleyip geri takabilirsiniz.
Şimdi bu iki seçeneği düşünmem lazım. Garantiye göndersem onlar mı yapıştiracak yoksa başka bir işlem mı yapılır?
 
Şimdi bu iki seçeneği düşünmem lazım. Garantiye göndersem onlar mı yapıştiracak yoksa başka bir işlem mı yapılır?
Yetkili birine sor.
Benim aklıma takılan soru o vida yuvasının içinde vidanın girmesi için diş var mı?
Videoda diş gözükmüyo
 
  • Beğen
Tepkiler: Demir Atlı Adam
Selam arkadaşlar, dün Lapierre ProRace 4.9 12 Vites SX Eagle HD Dağ Bisikleti ile tırmanışlı ve inişli çıkışlı, bozuk yollu bir rota yaptım, gerçekten özellikle tırmanışta çok memnun kaldım. Yüksek dişliler, bisikletin ağır olmaması sizi çıkarken soluk soluğa bırakmıyor. Hatta en düşük vitesin bir üzerinde rahat rahat yokuş çıktım. İnerken nasıl çıkacağım dediğim yokuşları bir bakmışım rahat rahat çıkmışım. Hatta nedendir bilmem havalı maşasını kapatmadım bile, kapattığımda sanki daha zorlandım. 12.6kg bisiklet. Deneyimlerimi paylaşmak istedim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cem Coşkun
Merhabalar Lapierre Sensium 600 fdj modelini almayı düşünüyorum, bu veya benzer kadrolu modellerde tecrübesi olan varsa paylaşabilir mi?
 
Merhabalar Lapierre Sensium 600 fdj modelini almayı düşünüyorum, bu veya benzer kadrolu modellerde tecrübesi olan varsa paylaşabilir mi?

(link)

Dergi çekimleri için Mutlu Hoca ile Uçmakdere sürüşünde kullandığım sonrasında bir süre daha bindiğim Lapierre Sensium oldukça derli toplu bisiklet idi. Geometri olarak alıştığım Giant TCR'a benzer bir his veriyordu bana, rijit bir gövde idi. Elbette bunlar çok subjektif yorumlar, bir de marka olarak elden çıkarmak zor olabilir

Kullandığım bisikletin fotosu
1716307293367.jpeg
 
  • Beğen
Tepkiler: TeamO2.cc
(link)

Dergi çekimleri için Mutlu Hoca ile Uçmakdere sürüşünde kullandığım sonrasında bir süre daha bindiğim Lapierre Sensium oldukça derli toplu bisiklet idi. Geometri olarak alıştığım Giant TCR'a benzer bir his veriyordu bana, rijit bir gövde idi. Elbette bunlar çok subjektif yorumlar, bir de marka olarak elden çıkarmak zor olabilir

Kullandığım bisikletin fotosu
317341 dosyayı görüntüle
Çok teşekkür ederim hocam bisikletin renkleri çok hoşuma gitti (benim için en az vites seti kadar önemli bir kriter :) o yüzden yükseltme dışında uzun bir süre değiştirmem diye düşünüyorum. Asıl endişelendiğim konu endurance kadro olması daha çok acemi sayılabileceğim için çok kestiremiyorum ama hantal kalır mı diye korkuyorum tabi Giant Tcr'a benzettiyseniz çok kalmaz herhalde
 
  • Beğen
Tepkiler: lrfan
Asıl endişelendiğim konu endurance kadro olması daha çok acemi sayılabileceğim için çok kestiremiyorum ama hantal kalır mı diye korkuyorum tabi Giant Tcr'a benzettiyseniz çok kalmaz herhalde

Geometri çok kişisel bir konu, ama aralarında çok da büyük farklar yok, çok özel performans hedefleri olmadığı sürece bence
 
Dikkat etmeniz gereken tek konu kadro boyu bence benim bisikletim 52 kadro diye geçiyordu Lapierre Sensium 300 ama geometrisi daha çok diğer markaların 54 kadrosu gibiydi onun için kısa gidon boğazı ile çözmeye çalıştım lakin yinede tatmin etmediği için Tcr ile değiştirdim kendilerini.
 
Dikkat etmeniz gereken tek konu kadro boyu bence benim bisikletim 52 kadro diye geçiyordu Lapierre Sensium 300 ama geometrisi daha çok diğer markaların 54 kadrosu gibiydi onun için kısa gidon boğazı ile çözmeye çalıştım lakin yinede tatmin etmediği için Tcr ile değiştirdim kendilerini.
İnternetteki ölçüleri eski bisikletim ile aynı ama yine de bugün gidip deneyeceğim teşekkür ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: trainspotting35
Merhabalar Lapierre Sensium 600 fdj modelini almayı düşünüyorum, bu veya benzer kadrolu modellerde tecrübesi olan varsa paylaşabilir mi?
birebir aynısını 1.5 sene kullandım. ultegra r8000 setli karbon kadro. fdj modeli fransa bayrağı ile takım rengi olduğu için fazlasıyla dikkat çekici ve güzel duruyor. endurance kadro olması hibir şekilde eksi değil tersine artı yazar. hem tırmanışa uygun hem aero nitelikleri olan hem de oldukça rahat bir sürüş pozisyonu sunan bir kadro o nedenle hiç endişen olmasın. sonrasında cervelo ve şimdi de orbea ya biniyorum. bunlardan daha kötü diyebileceğim bir yanı yok diyebilirim. ama kadro boyuna dikkat et diğer marka ve modellere göre biraz farklı kadro boyları var.
2. el için de sıkıntı yaşayacağını düşünmüyorum doğru fiyat seviyesinde
 
Boyunuz kaç ve alacağınız bisiklet kaç kadro.
168 52 kadro bugün denedim 10 dakika boyunca sanki şuanki bisikletime biniyormuş gibi hissettim bir aksilik olmassa alacağım inşallah
birebir aynısını 1.5 sene kullandım. ultegra r8000 setli karbon kadro. fdj modeli fransa bayrağı ile takım rengi olduğu için fazlasıyla dikkat çekici ve güzel duruyor. endurance kadro olması hibir şekilde eksi değil tersine artı yazar. hem tırmanışa uygun hem aero nitelikleri olan hem de oldukça rahat bir sürüş pozisyonu sunan bir kadro o nedenle hiç endişen olmasın. sonrasında cervelo ve şimdi de orbea ya biniyorum. bunlardan daha kötü diyebileceğim bir yanı yok diyebilirim. ama kadro boyuna dikkat et diğer marka ve modellere göre biraz farklı kadro boyları var.
2. el için de sıkıntı yaşayacağını düşünmüyorum doğru fiyat seviyesinde
Evet renklerine bayıldım performansı da çok hoşuma gitti (claris'ten geçiş yaptığım için olabilir :). Satıcı da sağolsun yardımcı oldu sizlere de teşekkür ederim alınca fotoğrafını atarım buraya
 
  • Beğen
Tepkiler: batikanunver
Geri