Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Lastiklerin fren performansına dair

Bence bisiklet sürerken her şeyden daha önemli olan bir kural var. Ön görerek bisikleti sürmekte fayda var bu insan buradan fırlayabilir,
bu araç şu ihtimalleri yapabilir vb tabi ki ani frenler olacak ancak yazdıklarınızdan sürekli bir ani frenleme yaptığınızı yorumladım.

Gelelim diğer konuya 700 x 23 kullanıyorum ve lastiklerim yeterince ince olmasına rağmen henüz kızaklama ve ıslık sesi çıkarmadım. Burada önemli olan lastiğiniz kadar da pabuçlarınız. Baradine pabuçları denemenizi tavsiye ederim inan farkı hissedince lastiklerinizi değiştirmek istemeyeceksiniz. :)
 
Scudo
@OmerKa
fren kolunun dozajını ayarlamanıza izin veriyor bir nevi fren kolunun hassasiyetini ayarlıyor ama öyle ahım şahım bir ayar bölümü değil çok basit bir mekanizma var içinde. Şu kadar fren koluna asılmam yetiyor fren pabuçlarının tekeri kitlemesi için,zaten kullanma klavuzunda 1.5 parmak kullanıma uygundur diye ifadesi var cidden 2 parmakla çok rahat kontrol edilebiliyor,H-L ayarının hemen solunda ufak bir vida var onla fren kolunun gidon elciğine yakınlıgı uzaklıgı ayarlanabiliyor.
İkinci foto L ayar vidasında iken,üçüncü foto H ayarda iken belki tam olarak ne işe yaradıgını anlarsınız.Fren kolunun en ucunda kapaklı yer fren telinin topuzunun sabitlendiği yer
 

Dosyalar

  • IMG_20190630_132350.jpg
    IMG_20190630_132350.jpg
    939,3 KB · Okunma: 14
  • IMG_20190630_131520.jpg
    IMG_20190630_131520.jpg
    1,1 MB · Okunma: 16
  • IMG_20190630_131645.jpg
    IMG_20190630_131645.jpg
    857,4 KB · Okunma: 15
  • Beğen
Tepkiler: OmerKa
Teşekkür ederim detaylı anlatım için tekrardan hayırlı olsun güzel bir özellikmiş en azından benim için.
 
  • Beğen
Tepkiler: Desert Fox
Geri