Onuralp Armağan
Üye
- Kayıt
- 26 Haziran 2011
- Mesaj
- 64
- Tepki
- 19
- Şehir
- İstanbul
- Bisiklet
- Cannondale
Sevgili yol bisikleti sevdalıları...
Tur bisikletinden yol bisikletine geçiş yapmaya karar veren çoğunluğa ben de dahil oldum ve nakit alışveriş 2.500-3.000TL arası bir bütçede hareket etme kararı aldım.
Mantık süzgecim beni CAAD 10 a yönlendirdi. Sebeplerim ve mantık süzgecimi aşağıda paylaşıyorum. Eleştirileriniz ve değerlendirmeleriniz benim için değerli...
Neden yol bisikleti?
2011 Trek Fx 7.5 kullanıyorum, fitness amaçlı biniyorum, hız, yüksek kadans....25 lik lastiklerim var. Bisikletimden çok memnunum ancak sürüş poziyonumdan dolayı rüzgara karşı gitmek fazlasıyla yorucu oluyor. Eğilerek daha aero dinamik bir pozisyonda devam ettiğim zamanda ayarlar ve kadro yapısı ile uyumsuz oluyor, rahatsız hissediyorum. Daha aero dinamik bir pozisyona ihtiyacım var. O yüzden yol bisikleti...
Neden Caad 10?
Aslında bu süreç Caad 8 105 ile başladı. Biraz daha dik bir oturuş pozisyonuna da imkan veren konforu da fena olmayan bir yol bisikleti istiyordum.
2012 Caad 8 105 doğru seçenek gibi geldi, hem kadrosu da biraz hafifletilmişti...Ancak üzerindeki maddux jant seti testlerde eleştiriliyor, değiştirin deniyordu. Dolayısı ile Caad 8 in bana maliyeti "almışken jantı da alayım" deyince ultegra wh 6700 gibi bir setle beraber 3.300 TL leri bulmaya başladı.
Ve bende soru işaretleri yanmaya başladı. 3.300 e düzgün jantlı bir caad 8 mi yoksa beni uzun süre idare edebilecek Caad 10 gibi bir kadro mu? Üzerindeki RS 10 lar da Maddux lardan iyi ve bir süre idare ederdi sonuçta...
Caad 10 u biraz daha dik bir pozisyona göre konfigüre eder, caad 8 e yakın bir sürüş pozisyon yakalayabilirim diye düşünmeye başladım. Üstelik caad 8 e göre daha hafif ve içinde daha az çelik barındırdığı için pek çok kullanıcısı tarafından en konforlu alüminyum kadro olarak değerlendiriliyor. Supersix kadar olmasa da yakın bir konforu olduğunu söyleyen pek çok yorum var her iki bisiklete de sahip olan kişiler tarafından...
Caad 10 la kadro değiştirmeyi de uzun süre düşünmem, zamanla jantla başlayarak ekipmanı yükseltirim demeye başladım.
Durum böyle olunca 3.300 civarına alınabilecek uzun vadeli en iyi yol bisikleti olarak CAAD 10 ortaya çıktı. Üstelik bu bisiklet hakkında internette tek bir kötü yorum bulamadım. Karbon kadar olmasa da konforu fena değil, rijit, tepkimesi iyi....Herkes beğeniyor...
Doğru bir mantık süzgeci kullandığımı düşünüyorum. Ne dersiniz? CAAD 10 kullananlar varsa yorumlarını paylaşırlarsa sevinirim...
Tur bisikletinden yol bisikletine geçiş yapmaya karar veren çoğunluğa ben de dahil oldum ve nakit alışveriş 2.500-3.000TL arası bir bütçede hareket etme kararı aldım.
Mantık süzgecim beni CAAD 10 a yönlendirdi. Sebeplerim ve mantık süzgecimi aşağıda paylaşıyorum. Eleştirileriniz ve değerlendirmeleriniz benim için değerli...
Neden yol bisikleti?
2011 Trek Fx 7.5 kullanıyorum, fitness amaçlı biniyorum, hız, yüksek kadans....25 lik lastiklerim var. Bisikletimden çok memnunum ancak sürüş poziyonumdan dolayı rüzgara karşı gitmek fazlasıyla yorucu oluyor. Eğilerek daha aero dinamik bir pozisyonda devam ettiğim zamanda ayarlar ve kadro yapısı ile uyumsuz oluyor, rahatsız hissediyorum. Daha aero dinamik bir pozisyona ihtiyacım var. O yüzden yol bisikleti...
Neden Caad 10?
Aslında bu süreç Caad 8 105 ile başladı. Biraz daha dik bir oturuş pozisyonuna da imkan veren konforu da fena olmayan bir yol bisikleti istiyordum.
2012 Caad 8 105 doğru seçenek gibi geldi, hem kadrosu da biraz hafifletilmişti...Ancak üzerindeki maddux jant seti testlerde eleştiriliyor, değiştirin deniyordu. Dolayısı ile Caad 8 in bana maliyeti "almışken jantı da alayım" deyince ultegra wh 6700 gibi bir setle beraber 3.300 TL leri bulmaya başladı.
Ve bende soru işaretleri yanmaya başladı. 3.300 e düzgün jantlı bir caad 8 mi yoksa beni uzun süre idare edebilecek Caad 10 gibi bir kadro mu? Üzerindeki RS 10 lar da Maddux lardan iyi ve bir süre idare ederdi sonuçta...
Caad 10 u biraz daha dik bir pozisyona göre konfigüre eder, caad 8 e yakın bir sürüş pozisyon yakalayabilirim diye düşünmeye başladım. Üstelik caad 8 e göre daha hafif ve içinde daha az çelik barındırdığı için pek çok kullanıcısı tarafından en konforlu alüminyum kadro olarak değerlendiriliyor. Supersix kadar olmasa da yakın bir konforu olduğunu söyleyen pek çok yorum var her iki bisiklete de sahip olan kişiler tarafından...
Caad 10 la kadro değiştirmeyi de uzun süre düşünmem, zamanla jantla başlayarak ekipmanı yükseltirim demeye başladım.
Durum böyle olunca 3.300 civarına alınabilecek uzun vadeli en iyi yol bisikleti olarak CAAD 10 ortaya çıktı. Üstelik bu bisiklet hakkında internette tek bir kötü yorum bulamadım. Karbon kadar olmasa da konforu fena değil, rijit, tepkimesi iyi....Herkes beğeniyor...
Doğru bir mantık süzgeci kullandığımı düşünüyorum. Ne dersiniz? CAAD 10 kullananlar varsa yorumlarını paylaşırlarsa sevinirim...