Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Market Önünden, Canavar Olma Yoluna: Benim Gaziantep'li Yol Arkadaşım

Scudo
@BağdatlıRuhi
Efendim kadroları değiştirmememin nedeni orijinallerinin ağırlık yapıp benim aşırı hız yapmamı engellemesi. Sonra Allah Korusun başıma bir kaza gelir. Üstelik bu kadro arazi yolları için daha dayanıklı 2. nedeni ise eğer bisikletin kadrosunu değiştirirsem eskisi gibi Belderia imzasını taşımaz. O zaman geliştirme planı boşa çıkar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cemil Dada
Valla başlığı da, bisikleti de, başlık sahibi kardeşimizi de çok sevdim.
Bence ufak tefek çizikleri dert etme, onlar her bisiklette olur. Ama daha çok çizilir falan ileride bir boya yaptırabilirsin.
Etiketi de o zaman yenilersin.
Ne bileyim, iyice yıpranınca belki.lastik değişimi olabilir, zamanla belki adım adım donanım değişimi.
Madem seviyorsun bisikletini ki bu çok önemli, bir çoğumuz tatminsiziz o zaman kırılana kadar sür.
Yenilmez bey falan olmasına gerek yok, bu kadar sevilen bir bisiklet zaten yenilmez :)

Mutlu sürüşler, sevgin hiç bitmesin güzel kardeşim.
 
İmkan varsa bu kadro ve jantlara daha fazla oynama bence, sat alüminyum al 2. el
 
@Ahmetgitar
İnanın çok gururlandım. Ama o bisiklet eskisi olmazsa içim çok acır. Dolayısıyla buna kesinlikle ihtiyacı var.

@kaskreis
Efendim o kadro ve jantlarla ”oynanmazsa" eskisi gibi yollara çıkamaz.
 
@BisikletliCocuk Neden bisikletin kadrosunu kullanmak istediğinizi anlayamadım. Bisikletin tüm parçalarını değiştirseniz bile bir performans bisikleti elde edemesiniz. Yukarıda denilen gibi klasik kadroları restore etmeniz daha mantıklı. Eğer belderia imzasını taşımasını isterseniz internetten belderia decal bulabileceğinizi sanıyorum. Jantlar da tehlikeye yol açabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: BağdatlıRuhi
@Kaan T.
Eğer öyle olursa sahte bir Belderia olur. Bu da kabul edilemez. Ve dediğim gibi jantlar değiştirilicek. Yine aynısını olacak. Çünkü iyi hizmet veriyorlardı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cemil Dada
@BisikletliCocuk O anlamda demiyorum kardeşim , oynama derken uğraşma o bisiklet çelik kadrodur, ağırdır ve kullanılan komponentler de kalite açısından yüksek değildir,imkan var ise yeni bir bisiklet diyorum,mümkünse alü
 
@kaskreis
Zaten sadece boyamaya vereceğim. Ve çelik kadro konusuna gelince o kadro arazi için dayanıklı ve saf Türk çeliğidir. Eğer o kadroya “kalitesiz" derseniz kendi ülkeninizin malını aşağılamış olursunuz.
 
  • Beğen
Tepkiler: DDŞ
@BisikletliCocuk açık konuşayım,teknoloji veya böyle hayati konularda Türk üretimlerine pek sıcak bakmam.Eğer teknoloji gerektiren birşey alacaksanız Türk malı olmayacak.Ve dikkatli okursan ben orada kadronun ağırlığından,kullanılam aksesuar (jant,aynakol,vs.)kalitesinden bahsettim.

Yaptığım yorumlarda hiçbir çıkarım yok,jant 8 olursa da zarar görecek sen olursun,ağır kadro taşıyınca da , sadece seni düşünüyoruz ..
 
@kaskreis
Çok özür dilerim. Hem size karşı “aşağılamak" gibi ağır bir kelime kullandığım için. Hem de ön yargım yüzünden. Ama ben kararlıyım. Ama asla kadroyu değiştiremem. Kendi kişisel problemlerin ve zaten anlattığım şartlardan ötürü. Ve ben kendi jantlarıma güveniyorum. O jantlarla her türlü arazide yol aldım ve hiç bir şey olmadı. Dediğim “2 ay" sürecinde oluşan bir hasardı o. Ve o parçalar kesinlikle en kaliteli parçalardır. Yine aynı şekilde ”2 ay" sürecinde oluşan hasarlardır. Son olarak beni düşündüğünüz için teşekkür ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: DDŞ
@BisikletliCocuk Öyle sağlamsa bir sorjn çıkarmaz,tek sorun ağırlık olur bunuda sen sorun etmezsen sorun olmaktan çıkar.Ben yakınlarda jant boyama çalışması yaptım, ama v fren zamanla boyayı aşındıracak gibi duruyor.

Nasıl çözmeyi düşünüyorsun sorunları?
 
Kardeşim gerçekten üslubun çok güzel takdir ettim. Yalnız şöyle söyleyim kalbini kırmak gibi felan olmasın ama market bisikletlerinin içinde canavar felan yoktur bu aletleri çocukken sezonluk alıp kullanırsın dengeyi tepkileri öğrenirsin hızmı istiyorsun yoksa arazidemi eğleniyorsun eğilimini öğrenirsin ona göre bir üst sınıf bisikletlere geçersin. bu bisikletlere verilen ve üzerine harcanan paralar az değil, cidden yazık oluyor çöpe gidiyor.
 
@kaskreis Frenleri değiştermeyi düşünüyorum efendim. Ama bu seferki frenlerin uç kısımları özel bir madde ile kaplanmış. Yani umarım yine boya jantlara gelmez.

@Fakir Kemancı
Neyi anlatmaya çalıştığınızı anlıyorum efendim ama şundan emin olunuz ki KESİNLİKLE o paralar çöpe gitmedi. Gerçekten performansı çok iyi bir şekilde arttı. Bunu hissettim. Ve zaten amacım bu “sezonluk bisikletleri" geliştirmek. Bu amaçla insanın güce olan açlığını tatmin ediyorum. Ve son olarak zaten bu bisiklerde potansiyel olmasa böyle bir işle işim olmazdı.
 
@BisikletliCocuk bir yakınının varsa bin şöyle bir şehir ya da alüminyum mtb ye ,sonra anlarsın..
Ben arkadaşları bindiriyorum bazen,rahata bak diyorlar.
 
@BisikletliCocuk Üslubunu çok takdir ettim. Hevesini kırmak istemem ancak belderia bisikletleri Turkiye'de yapıldığını hiç zannetmiyorum. Diğer market bisikletleri gibi cin malıdır. Ve o kullanılan çelik de Hi-Ten olarak tabir ettikleri High Tensile (marketteki hi-ten ler klasikler degil) bisikletler çok ağır ve performansı düşük olur. O bisiklet belderia yapımı değirdir. O bisikletleri, türkiyedeki bisiklet firmaları marketlere pazarlamak amacıyla cindeki hazır kadroların üstüne belderia çıkartması yapistiriyorlar. Yani senin bisikletinin üzerinde belderia yazmasinin hiç bir önemi yok (manevi değeri varsa yazdıklarımı önemseme). İkinci el bir eski sabit kadro bir bisiklet toplayabilirsiniz. Bu bisikletten başka bir bisiklet kullanmadığınızı varsayarsak sabit kadrolu bisiklet çok daha güzel bir sürüş sağlayacaktır. Market bisikletlerinden herhangi bir performans alamazsınız.
 
@Kaan T.
Aslında hayır. Belderia Gaziantep'te Ümit'in bisikletlerini performans bisikleti yapan bir markadır. Biliyorum bir yakınım da Belderiaları var. Ve ona "Neden Belderia?" diye sordum. Bana şu an söylediklerini anlattım. Ve bu yakınım da benden daha iyi bir bisiklet toplayıcısı. Sadece benim bisikletim Vision diye bir markadan alıntı.

@BağdatlıRuhi
Belderia nadir bulunan bir markadır. Cube, Cannondale gibi profesyonel bisikletler üretmemiştir ama Ümit'e kıyasla daha iyi bisikletler üretir. Sadece benim bisikletim Vision diye başka bir markadan alıntı.
 
@BisikletliCocuk
Market bisikletleri nadir olur çünkü her markette farklı marka bisiklet satılır. Mesela Bianchi, Kron, Sedona gibi bisikletleri heryerde bulabilirsiniz ama Transval marka bisikleti sadece Kipa'da görebilirsiniz :) Nadirliği önemli olduğunu göstermez. Hevesinizi kırmak istemem ama canavar olma yolunda aşamayacağınız bir engel var ve ünvanınız bana sokak bisikletçilerini hatırlatıyor. Bu yazdıklarımı yanlış anlamayın lütfen. Önünüzde iki seçenek var; market bisikletlerini tamir/restore ederek sokak bisikletçileri yolundan gidebilirsiniz veya sabit kadroya geçip eski klasik bisikletleri restore ederek gerçek bir bisikletçi olabilirsiniz. Eliniz bu işlere yatkın anladığım kadarıyla, klasik bisikletlere el atarsanız ortaya çok güzel şeylerin çıkacağına inanıyorum. Hurdalardan gerçek canavarlar ortaya çıkarabilirsiniz. İyi forumlar...
 
@BağdatlıRuhi
Bunca fikirden sonra aslında kadroyu değiştirmek bana cazip gelmeye başladı. Ama orijinal olması da benim için çok önemli. Şu an çok büyük bir ikilemdeyim:(:agla:
 
Geri