Çetin Güzel
Daimi Üye
- Kayıt
- 6 Eylül 2013
- Mesaj
- 328
- Tepki
- 191
- Şehir
- istanbul
Merhaba, sizlere merlin cycle marceramı anlatmak istiyorum;
Beni tanıyanlar bilir jant konusunda sürekli sıkıntı çekmişimdir, bende bu sıkıntıların bitmesi için 31.04.2017 tarihinde campagnolo shamal ultra c17 jantından sipariş verdim ve çilesi başlamış oldu.
Arkadaşımın merlincycle'dan aynı jantı sipariş vermiş olup 15 gün içinde teslim almıştır ama benim ki 15 gün geçmesine ragmen bana hala ulaşmadı, bende durumu merlin grubuna yazdım; biraz daha sabırlı olmamı ve yakın zamanda geleceğini söylediler. 3 gün sonra tekrar yazdığımı ve kargonun nerede olduğunu sorduğumda kargonun Türkiyede olduğunu yakında tarafınıza ulaşacağını yazdılar. Spring adlı kargo firmasına kargomu nereye bıraktıklarını sordum bana aldığınız firmayla görüşmemi söyleyen bir e posta aldım. Daha sonra tekrar merlincycle mail attım bana barkod numarası göndermelerini istediğim. Bunları yaparkende arkadaşlarımdan yardım isteyim bir şekilde alman sitesinden kargonun barkod numarasını bulduk; merlincycle'sa 15gün geçmesine rağmen barkod numarasını gönderemedi, bana hergün gönderdiğim epostalara firmadan haber bekliyoruz, bilgi aldığımızda hemen size bilgi vereceğiz dediler. Bu böyle geçip gitti, o sırada da ben ptt'ye kargomun gelmediğini ve araştırma yapılmasını istediğim; ptt'te 3 gün için şaşırtıcı bir biçimde araştırma yapmış(bu beni çok şaşırttı çünkü cevap almayı beklemiyordum) böyle bir kargonun olmadığını söylediler.
31.05.2017 tarihinde kargo bilgilerini kontrol ederken, şöyle bir yazı gördüm; kargo alıcı firmaya geri gönderilmiştir yazısı gördüm. Hemen merlincycle'la kargomun size gönderildiğini ve kargom nerde yazan bir mail attım. Kendileri evet kargonuz geri gönderilmiş bunun için üzgünüz yazmışlar, Bende bana yeni bir jant göndermelerini yazdım bana kargo gelmeden size birşey gönderemeyeceklerini, istersem kargo firmaya geri gittiğinde bana para iadesi ya da jantı tekrar gönderebileceklerini yazdılar. Bende beklemeye devam ettim.
İki gün önce kargonun durumunu sordum bana hala gelmediğini spring adlı kargo firması 8 hafta içinde kargonun gelebileceğini söylemiş ama eminim bu kadar uzun sürmez paranızı daha erken gönderebiliriz yazmışlar. Bende bugün kendilerine gayet uzun bir eposta gönderdim; içeriğini buraya yazmayacağım ne olduğunu tahmin edebilirsiniz.
Benim çok büyük sandığım firma böyle 5 para etmez bir firma çıktı. Wiggle kargo takipsiz gönderdiği için bu firmayı tercih etmiştim ama beni çok mağdur ettiler.
Beni tanıyanlar bilir jant konusunda sürekli sıkıntı çekmişimdir, bende bu sıkıntıların bitmesi için 31.04.2017 tarihinde campagnolo shamal ultra c17 jantından sipariş verdim ve çilesi başlamış oldu.
Arkadaşımın merlincycle'dan aynı jantı sipariş vermiş olup 15 gün içinde teslim almıştır ama benim ki 15 gün geçmesine ragmen bana hala ulaşmadı, bende durumu merlin grubuna yazdım; biraz daha sabırlı olmamı ve yakın zamanda geleceğini söylediler. 3 gün sonra tekrar yazdığımı ve kargonun nerede olduğunu sorduğumda kargonun Türkiyede olduğunu yakında tarafınıza ulaşacağını yazdılar. Spring adlı kargo firmasına kargomu nereye bıraktıklarını sordum bana aldığınız firmayla görüşmemi söyleyen bir e posta aldım. Daha sonra tekrar merlincycle mail attım bana barkod numarası göndermelerini istediğim. Bunları yaparkende arkadaşlarımdan yardım isteyim bir şekilde alman sitesinden kargonun barkod numarasını bulduk; merlincycle'sa 15gün geçmesine rağmen barkod numarasını gönderemedi, bana hergün gönderdiğim epostalara firmadan haber bekliyoruz, bilgi aldığımızda hemen size bilgi vereceğiz dediler. Bu böyle geçip gitti, o sırada da ben ptt'ye kargomun gelmediğini ve araştırma yapılmasını istediğim; ptt'te 3 gün için şaşırtıcı bir biçimde araştırma yapmış(bu beni çok şaşırttı çünkü cevap almayı beklemiyordum) böyle bir kargonun olmadığını söylediler.
31.05.2017 tarihinde kargo bilgilerini kontrol ederken, şöyle bir yazı gördüm; kargo alıcı firmaya geri gönderilmiştir yazısı gördüm. Hemen merlincycle'la kargomun size gönderildiğini ve kargom nerde yazan bir mail attım. Kendileri evet kargonuz geri gönderilmiş bunun için üzgünüz yazmışlar, Bende bana yeni bir jant göndermelerini yazdım bana kargo gelmeden size birşey gönderemeyeceklerini, istersem kargo firmaya geri gittiğinde bana para iadesi ya da jantı tekrar gönderebileceklerini yazdılar. Bende beklemeye devam ettim.
İki gün önce kargonun durumunu sordum bana hala gelmediğini spring adlı kargo firması 8 hafta içinde kargonun gelebileceğini söylemiş ama eminim bu kadar uzun sürmez paranızı daha erken gönderebiliriz yazmışlar. Bende bugün kendilerine gayet uzun bir eposta gönderdim; içeriğini buraya yazmayacağım ne olduğunu tahmin edebilirsiniz.
Benim çok büyük sandığım firma böyle 5 para etmez bir firma çıktı. Wiggle kargo takipsiz gönderdiği için bu firmayı tercih etmiştim ama beni çok mağdur ettiler.