Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Modifiye çılgınlığı (arabalar)

@0zan
Öncelikle video yine görünmüyor, daha dogrusu ben göremiyorum, bence youtube linki türkiye oldugu icin.:(

Yol tutusu ve 3. ve 4. vitesin sarmasina gelince, yol tutusu icin ne tür amortisör ve yay sistemi kullandiniz, bi turboyu yükselterek sanzimana ne tür modifiye yapildi, mesela kisa vites atislari gibi veya baski balata degsimi vs. vs., resimlerde gördügüm kadar ile fren sitemi orjinal duruyordu ki bu da yanlis eger orjinal ise.

Size her konuda yardimci olabilirim ama öncelikle garaj bir arkadasimin ve almanya stuttgartda.
 
Scudo
@Murat Cömez video almanyada yasaklamış telif hakları nedeniyle :)

tein type flex coilover kullandım, şanzumana hiç bir modifiye yapılmadı hiç de problem çıkarmadı, act debriaj ile fidanza volan kullandım, debriaj ve volan bir süre sonra sorun çıkardı daha sonra ebaydan temin ettiğim farklı bir amerikan markası kullandım,

fren sistemi için hawk markasının ısındığında tutmaya başlayan bir pad setini kullandım, pistte alev almış olmasına rağmen sorun çıkarmadı, başka bir fren uygulaması yapmadım. Araç bende kalsaydı big brake kit uygulaması yapacaktım abd de yığınla var bu araba için,
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Cömez
Modifiye denince öyle kaportasına müdehale edilen ama yürümeyen arabaları hiç sevmiyorum. Bu noktada bmw leri sevmem fakat paylaşılan araç istediğim tarzda yapılmış yani dışarıdan hoş ve bakımlı durup içinde canavar barındıran tarzda. Benimde düşüncem almanya yada bulgaristandan ülkemize araç getirebilirmiyim. Mesela bir tane 1987 audi 90 quattro. Aracın klasik kategorisine girip girmediğini bilmiyorum o yüzden fiyatlandırma ve vergilendirme olayı hakkında bilginiz varsa çok memnun olurum.
 
@D.Mustafa şu an için yabancı plaka aracı 2 sene Türkiye'de kullanabiliyorsun, eskiden 6 aydı.. 30 yaş üzeri klasik aracı Türkiye Plakalı hale getirebilmek için şuan güncel mevzuata tam olarak vakıf değilim. Ancak yine de hatırı sayılır vergi alınacağını düşünüyorum,

İstediğin aracın Türkiye'de bulunan emsallerine yönelmeni tavsiye ederim, misal 4 çeker alfa 155 Q4, bu araç rallilerde ciddi başarı sağlayan lancia delta'nın alt yapısını kullanıyor, 15 20 bin arası bulunabiliyor,
 
  • Beğen
Tepkiler: Yusuf !!WOW!!
@D.Mustafa (link)

var olmaz mı, hem istanbulun en iyisiymiş :)
 
@0zan Onu demiyorum benim istediğim qouattro 90 yok türkiyede. 85-87 arası B2 kasa diye geçiyor.
 
@D.Mustafa tamamdır, ben de aynı işi görebilecek muadilleri var demek istemiştim,

Türkiye'de olmayan ya da az olan bir aracı yürütmek cidden zor, sürekli yurt dışına bağımlı kalıyorsun, istediğin aracı bir şekilde getirdiğini farz edersek bile kaporta parçasını geçtim en ufak bir motor parçasını dahi ihtiyacın olduğunda bulamayacaksın, malum eski araba doğal olarak sürekli parça isteyecek,

Ben de boyumun ölçüsünü aldığım için artık istediğim araçların Türkiyede bulunan ve kullanılan muadillerine yani benzer özelliklere sahip olanlarını tercih ediyorum. misal 300zx-200sx
 
@D.Mustafa
Bulgaristani bilmiyorum ama almanyadan türkiyeye götürme sansiniz yok, daha dogrusu varda vergisi gümrügü falan derken yeni fiyatinin üzerine cikiyor. Buna emin olabilirsiniz. Ben cok arastirdim ve sorduma ama hic bir yöntemini bulamadim.

Yalniz bir sansiniz var oda gümrükleri takip etmek. Almanyadan gelen gurbetci vatandaslar (mesela benim gibi:)) arabalari mesela kaza vs. yaptiginda gürmrüge birakanlari oluyor ve bu araclar ya 1 sene sonra yada 2 sene sonra acik artirmaya mi ne cikiyor ve ucuz fiyatlara satiliyor. Mesela böyle bir yol secerek birtane alabilirsiniz.
 
Murat abicim arabalar şahane görünüyor, yalnız koyu bir BMW hayranı olarak E28 M5'de neden orjinal atmosferik motoru yok diye sordum kendi kendime. Malum zaten yeni nesil araçların hepsi intake hırıltısından uzak, hepsi turbobesleme araçlar...

Bunlar da benden... Özellikle E30 M3 favorim...12308757_10208174254773453_4699291383171721845_n.jpg 12313540_10208174256813504_897531152967134893_n.jpg
 
Bir de @Murat Cömez abi sormak istiyorum. 328i'i atmosferik olarak mı modifiye ettiniz? Eğer öyleyse yaptığınız işlemler nelerdir? Çıkan güç 200 yerine 250hp olsaydı M50 325i emme manifoldu, S50 enjektörleri, S50 kamları takmışsınızdır diye düşünürdüm, sizinki 193'den 200hp'ye çıkmış. Ne yaptınız merak ettim :)
 
@uguryilmaz144
Ben BMW hastasi degilim ama inanin bana E30 M3 yani ikinci foto daki kirmizi renkde olarak benimde favorim. Almanyada 20000€ civari satilan bu klasikler hakiki bir klasiktir ve koleksiyoncularin favorisidir.:harika:
Ben sahsen Mercedes W123 hastasiyim.
 
@0zan Nasıl yani 300zx in r35 (gtr) dan daha mı iyi olduğunu söylüyorsunuz? Yoksa o araçların geliştirilmesi için 300 ün bi öncü olduğunu mu kast ettiniz?
 
Bu da benim hayalimdir, S50 motorlu E30 M3. Atmosferik olduğu için aman aman güç beklemeyin, fakat benim için Mclaren F1'in yavrusudur bu araç... Kulaklarınızın pası silinsin :)
 
O zaman bende Audi 80-90 videosu koyayım :D 2 araçta faklı modeller fakat ikiside quattro 90 olan standart 5 piston audi motoru
 
  • Beğen
Tepkiler: uguryilmaz144
@uguryilmaz144
Simdi ugur bildigimiz üzere 325i 192hp ve 328i 193hp evet ama 328i aslinda 193hp degildir sadece almanca gedrosselt diyorlar türkcesini bilmiyorum ama bence hp si kisitlamis oluyor galiba.
328i'nin hp aslinda 203hp dir ve hp nin acilmasida cok kolaydir. Ama ben motorun beyni ile degilde schrick brücke takarak tam anlamiyla 202hp yükselttim. (Yani türkcesi schrick köprü oluyor, gercek isimi türkcede böylemi bilmiyorum). Tabiki bu köprü ile 202hp ye degilde yaklasik 220hp ye kadar yükselte bilridim. Yanliz 220hp yi ruhsata kait etirmek icin 203 hp ve üzeri fren sistemi falan degismeliydi, bende 202 yeter diyerek öyle biraktim.
 
  • Beğen
Tepkiler: uguryilmaz144
Geri