Malesef ki test yük altında olmadığı için iddaasının kesin bir hükmü yok.
Sadece dinamo değil standart göbeklerde de benzeri durumlar görülüyor,
Testteki dinamo göbek rulmanlı akıcı bir model ve tüm sonuçları beklenen gibi.
Videodaki setup dış lastik dahil kabaca 1.900-2.000gr civarındadır ve bu donanımın deneydeki moment altında magnetlerden etkilenmesi çok daha doğaldır, bu sebeple ki testin yük altında gerçekleşmesi gerekir.
Geçmişte tur bisikletinde Alfine ve Sondelux denemiş bir yol bisikletçisi olarak yorumlayabileceğim tek negatif etken ağırlıktır,
Sondelux ile yüksek meblalar karşılığı 400gr civarında ön göbek ağırlığına inebilseniz de yol ve mtb göbeklerinde orta seviyelerde 100gr civarlarını yakalayabiliyorsunuz,
bu da tekerlek setinin performansına katkı sağlıyor muhakkak.
Geri kalan hesaplamalar marjinal değerler malesef...
Aero yol kaskının işe yaradığına tüm matematik hesaplamalarının hak verdiği gibi,
fark edilir düzeydeki kazanımın 40km/h üzerinde yakalandığı da marjinal kazanımın toplam kazanıma etkisini yorumlamaya örnek olarak verilebilir.