Scudo Sports

Nihayet Focus Mares AX 2.0 Disc 2015

Emrah B.

Üye
Kayıt
26 Haziran 2013
Mesaj
57
Tepki
127
Şehir
Erzincan
Bisiklet
Focus
Merhba dostlar, 6 aydır almayı planladığım bisikleti sonunda alabildim. Evvelinde 2 yol bir tur bisikletim vardı. Üçünü de satıp, üçünün de fonksiyonunu yerine getirebilecek bir bisiklet arıyordum ki Focus imdadıma yetişti. Öncesinde de yol bisikletinde Focus kullanmış ve memnun kalmıştım. Cyclocross türünde de en başarılı işlere Focus'un imza attığını görünce hedefe kilitlendim.

Bu modeli alma sebebim, kablo tetiklemeli hidrolik frene sahip olması, 9.8 kg olması ve en önemlisi bagaj deliğinin olması. Çünkü turlarıma da bu bisikletle devam edeceğim. 2 haftada 300 km kadar sürdüm, arazide denedim ve uzun süredir bisiklet kullanmama rağmen ilk kez bu kadar mutlu sürüyorum. Çukur, toprak gözüme gelmiyor. Hunharca giriyorum : )

Bisikleti Focus TR bayisinden aldım, (kadıköy-bisiklet cumhuriyeti) işyeri sahibi Hasan Bey'e ilgisi için teşekkür ederim.

İmkanı olan herkese tavsiye ediyorum.

(link)

http://s24.postimg.org/ceuc89wpx/IMG_20150905_170942.jpg
http://s3.postimg.org/p74nftzqb/IMG_20150905_174224.jpg
http://s17.postimg.org/4efrmpa8f/IMG_20150906_124220.jpg
http://s22.postimg.org/z5eng12pt/IMG_20150906_124227.jpg
http://s21.postimg.org/q195qviiv/IMG_20150906_124235.jpg
http://s7.postimg.org/pvjhrygi3/IMG_20150906_124249.jpg
http://s16.postimg.org/5uwaelmg5/IMG_20150906_124258.jpg
http://s27.postimg.org/c70vaxqwj/IMG_20150906_124307.jpg
http://s15.postimg.org/3lhtevoor/IMG_20150906_124453.jpg
 
Scudo
@Emrah B. Dostum hayırlı olsun. On numara bisiklet ;) güle güle kullan.
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrah B.
fren sistemini merak ettim. bu arada hayırlı olsun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrah B.
keyifli pedallamalar, zamanla memnuniyetinizin azalmayacağını görebiliyorum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrah B.
@K. Mustafa Hocam, hidrolik haznesi gördüğünüz üzere diske yakın, gidonda konumlandırılmamış. Freni sıktığınızda, diskin yanına konumlandırılmış hidrolik haznesine kadar kablo tetikliyor. Yani hidrolik yağı kablo boyunca dolanmıyor. Yağ sadece hidrolik haznesinde. Bu da hidroliğin hava yapma ihtimalini neredeyse sıfıra indiriyor. İster ters çevir, ister yan yatır. Ayrıca konumlandığı yer sebebiyle gidon da boş kalıyor.
 
Böyle bir sistemle ilk defa karşılaşıyorum @Emrah B. açıklama için teşekkür ederim. Bu Cyclocross bisikletler aklımı çelmiyor değil :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrah B.
@Emrah B. Bir kaç ay önce siz piyasa araştırması yaparken bu modelle ilgili telefonda konuşmuştuk yanılmıyorsam. Hayırlı olsun, çok doğru bir karar olmuş :harika: Kazasız belasız kullanın.
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrah B.
Cyclocross bisikletimi alma sürecinde sıkça dönüp incelediğim ve çok beğendiğim bir model. Harika gözüküyor. Kazasız keyifli sürüşleri dilerim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrah B.
@Berk Karaca Evet hocam, çok teşekkür ederim. Yani özetle şöyle diyeyim tekrar; ilk kez bir bisikletten bu kadar keyif alıyorum. Alma isteği olan herkese nasip olsun diyeyim, pişman olmayacaksınız : )
 
Güle güle kullanın... Kazasız belasız sürüşler dilerim...
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrah B.
@K. Mustafa
TRP 'de bu tip sistemler çok güzel çözümleri var. Sitesini incelerseniz ilginç ürünleri var.
 
Tekrar teşekkürler herkese. Daha güzeli sizlerin olsun. Tek dezavantajı yazayım. Dişli oranları sebebiyle 1. vites ağır kalıyor ve tırmanmalarda inanılmaz zorluyor.
 
Çok güzel bisiklet kazasız belasız uzun yıllar binin...
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrah B.
Hayırlı olsun. Bu modelin S kadrosunu Antalya SDS Bisiklet' te inceleme fırsatım olmuştu. Arka göbek sesine hayran kalmıştım. Süper bir model. Tüm içtenliğimle kazasız-belasız sürüşler (nazar değmesin) dilerim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrah B.
Tekrar merhaba, bisikleti iyice anlamak için haftasonu bir zirve yaptım. 2100 metreye tırmandım. (link) Toplam 1733 metre tırmandım. Evvelinde dediğim gibi, dişli tırmanışlarda çok zoruluyor. Ama bırakmadım. Aslında sevmesem de sırf aerodinamiği anlamak için hız da yaptım inişte, güzeldi 87 km. Köy yollarına girdiğimde yine utandırmadı. Neyi vaad ediyorsa o.
 
@Emrah B. tırmanışlar için yapabileceğiniz en uygun upgrade aynakol yapraklarını değiştirmek olur. 46/36 aynakol yapraklarını 50/34 olarak değiştirmiştim. 2 diş düşmesi bile rampada hissettiriyor.

(link)
Bu rotayı 46/36 aynakol ve 12/27 ruble ile giderken neremden soluduğumu unuttum. Tabi bu sürüşün öncesinde de 60 km yol gitmiştik.

Ayrıca bagaj deliklerini kıskandım :) Zira bendeki kadroda bagaj deliği olmadığı için sele altı portbagaj ile idare ediyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrah B.
@Fatih Çetin Hocam aklımda yaprak değişimi var. Çünkü gerçekten zorluyor. Benim 1. vitesim arkadaşımın Cube'ünün 4'üne denk geliyor. Bagaj delikleri de bu yazki turda şenlenecekler : ) İyi sürüşler dilerim, maşallah.
 
Geri