@SerkanH
Zaten bunlar ısıya dayanıklı malzemeler kaldı ki frenleme esnasında zaten daha yüksek ısıya maruz kalıyorlar, bahsettikleriniz her ne kadar teknik olarak bir yere kadar doğru olsa da ben geçerli olduğunu düşünmüyorum. Zaten gerekli ve uygun spreylerle temizledikten sonra alıştırmak ve ilk haline en yakın performansı elde etmek için ister yakarsınız isterseniz de uzun bir yokuş seçip frenlere basarak yavaş yavaş inersiniz ki zaten o zaman da yanmış olur bu esnadan sonra ise temiz ve kuru bir mendil, bez ile sildiğinizde hem pisliklerin hem de kalan son yağların beze hemen yapıştığını görürsünüz, denerseniz de etkili bir yol olduğunu görürsünüz.
Bu malzemeler zaten çok yüksek sıcaklıklarda ani ısıtılıp birden soğutularak dayanımı artırılan malzemeler ve daha birçok metalde de bu yöntem sıkça kullanılır.
Görüşlerinize saygı duyuyorum amacım ise ısrar etmek değil umarım yanlış anlamazsınız.
@M.Burak KARADAĞ
Üst paragrafta düşüncelerimi yeteri kadar aktardığımı düşünüyorum ama yine katılmadığınız bir nokta varsa belirtebilirsiniz