Scudo Sports

Özceylan Bisiklet

Scudo
Türkiye çapında ara ara ihtiyaç oldukça alışveriş yaptığım, başarılı sitelerden biridir.:)
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo
Ben de son iki alışverişe kadar bu firmayı başarılı buluyordum. Ama son olayda problem yaşadım. İlki Shimano Hg-53 zincir, zinciri kapalı kutu olarak aldım fakat bana açık olarak gönderildi. Ne fark eder derseniz ikisi ayrı ürün olarak geçiyor ve 49 lira gibi bir fiyat farkı çıkıyor. Arayıp sorduğumda bir sonraki alışverişte söyleyin ücretten düşelim dediler. Parayı havale etseler sorun anında çözülecek ama illa ki onlardan tekrar alışveriş yapmam gerekiyor. Çok alışveriş yaptığım için problem olarak görmedim.

Sonra geçen hafta başıma oradan aldığım zincir aletinin kırılma olayı geldi. Başka bir başlıkta anlattım durumu :

Geçen hafta zincirim koptu. Onu powerlink olmadan takmak için Unior'un zincir aletini kullandım. Zinciri sabitleyen dişi metal kısmından kırıldı. Daha 1 sene olmadı alalı. Özceylanlar Bisiklet'ten almıştım. 3. kullanımda kırıldı dedim whatsapp hattından. Bizim de başımıza geldi. Yanlış koyduysanız zinciri olabiliyor dedi. E dedim bu Unior'un parça garantisi yok mu? Distribütöre sorsanız dedim. Hiç sanmıyorum değiştireceklerini ama bir soralım size geri döneriz dediler. Bu arada Özceylanlar'dan 10 bin liranın üzerinde alışverişim var. Çoğu el aleti. Bekledim ses yok. Distribütör telefonunu aldım. İstanbul'dan bir firma Güney Hırdavat çıktı. Aradım, telefonda bir adama yönlendirdiler. Biz bisiklet ürünleriyle ilgilenmiyoruz. Bizi alakadar etmez kardeşim gibi bir sürü saçma cevapla karşılaştım. E dedim siz bu markanın Türkiye yetkilisi değil misiniz? Tam tersleşmeye başlayacaktım ki Manisa'da bir arkadaş bakıyor bu işe Accell bisiklet dedi. Kapayıp telefonu Accell'i aradım. Defalarca aradım açan yok. En son Unior'un sitede Accell yetkilisinin mailine ulaşıp gerekli fotoğraf ve faturayı attım. Adam bana kimse bu durumu bildirmedi dedi. Özceylan Bisiklet aramamış bile yani... Adresinizi gönderin hemen bu hafta ürünü kargolamaya çalışayım dedi. Olması gereken de budur. Unior ömür boyu garanti sunuyor tamir aletlerine. Bizim firmalar uğraşmıyor bile. Madem uğraşmıyorsun. Satma o zaman.

Yani diyeceğim o ki sonuç olarak ne oldu? Özceylanlar'dan kimse hala bana yazmadı. Adresi gönderdiğim distribütör daha ürünü kargolamadı. Muhtemelen sıkıntı çıkmayacaktır. Ama ben bu olay üzerine bir daha Özceylanlar'dan alışveriş yapmam muhtemelen. Bir müşteri kaybettiler.

İlgili başlığı kirletmemek adına buradan devam ediyorum. Olayı güncelleyecek olursam Distribütör ürünü yanlışlıkla bayiye göndermiş. Ben birkaç defa daha distribütör ile iletişime geçmeye çalıştım. Sonunda ulaştığımda depoda bir sıkıntı olduğunu ürünün yanlışlıkla bayiye gittiğini öğrendim. Dün bayi olan Özceylan ürünü bana kargoladı fakat 111.04 lira kargo bedeli tarafıma çıktı. Sinirlenip kendilerini aradım. Bu tutarı bana yansıtmalarını distribütör onlara söylemiş. Yoksa biz niye öyle yapalım dediler. Madem dedim bu tutar kesilecekti. O zaman benden fazla kestiğiniz tutarı da çıkartıp öyle gönderseydiniz hepten zarardayım dedim.

Tutar düşük ama insan enayi yerine konulunca sinir oluyor. Şimdi bu durumu distribütöre ilettim. Bakalım gerçekten kargo bedelinin bana kesilmesini onlar mı talep etmiş?

Düzenleme : Distribütörden yanıt geldi. Bir karışıklık olmuş. Artık sorumlu Özceylan mı yoksa Accell mi bilmiyorum. Kargo ücretini talep ettim. Nakit olarak para gönderme imkanları olmadığını bunun yerine bana ön arka far hediye etmek istediklerini bildirdi Accell'deki yetkili beyefendi. Ben de çok uzatmamak adına teklifi kabul ettim. Eşimin bisikletine zaten bir çift almayı düşünüyordum.
 
Son düzenleme:
Ben de son iki alışverişe kadar bu firmayı başarılı buluyordum. Ama son olayda problem yaşadım. İlki Shimano Hg-53 zincir, zinciri kapalı kutu olarak aldım fakat bana açık olarak gönderildi. Ne fark eder derseniz ikisi ayrı ürün olarak geçiyor ve 49 lira gibi bir fiyat farkı çıkıyor. Arayıp sorduğumda bir sonraki alışverişte söyleyin ücretten düşelim dediler. Parayı havale etseler sorun anında çözülecek ama illa ki onlardan tekrar alışveriş yapmam gerekiyor. Çok alışveriş yaptığım için problem olarak görmedim.

Sonra geçen hafta başıma oradan aldığım zincir aletinin kırılma olayı geldi. Başka bir başlıkta anlattım durumu :



İlgili başlığı kirletmemek adına buradan devam ediyorum. Olayı güncelleyecek olursam Distribütör ürünü yanlışlıkla bayiye göndermiş. Ben birkaç defa daha distribütör ile iletişime geçmeye çalıştım. Sonunda ulaştığımda depoda bir sıkıntı olduğunu ürünün yanlışlıkla bayiye gittiğini öğrendim. Dün bayi olan Özceylan ürünü bana kargoladı fakat 111.04 lira kargo bedeli tarafıma çıktı. Sinirlenip kendilerini aradım. Bu tutarı bana yansıtmalarını distribütör onlara söylemiş. Yoksa biz niye öyle yapalım dediler. Madem dedim bu tutar kesilecekti. O zaman benden fazla kestiğiniz tutarı da çıkartıp öyle gönderseydiniz hepten zarardayım dedim.

Tutar düşük ama insan enayi yerine konulunca sinir oluyor. Şimdi bu durumu distribütöre ilettim. Bakalım gerçekten kargo bedelinin bana kesilmesini onlar mı talep etmiş?

Düzenleme : Distribütörden yanıt geldi. Bir karışıklık olmuş. Artık sorumlu Özceylan mı yoksa Accell mi bilmiyorum. Kargo ücretini talep ettim. Nakit olarak para gönderme imkanları olmadığını bunun yerine bana ön arka far hediye etmek istediklerini bildirdi Accell'deki yetkili beyefendi. Ben de çok uzatmamak adına teklifi kabul ettim. Eşimin bisikletine zaten bir çift almayı düşünüyordum.
saçmalığa bak zorla alışveriş yaptırıyor adamlar, bir de kendi hatalarını telefi edecekleri yerde bunu yapıyor.
 
Kargo ücretini talep ettim. Nakit olarak para gönderme imkanları olmadığını bunun yerine bana ön arka far hediye etmek istediklerini bildirdi Accell'deki yetkili beyefendi. Ben de çok uzatmamak adına teklifi kabul ettim.

Gönderecekleri farın kargo ücretini de size ödetmeye kalkmasınlar? :)
 
  • Beğen
Tepkiler: -Deniz-
Gönderecekleri ön farın kargo ücretini de size ödetmeye kalkmasınlar? :)
Onu teyit ettim 😀 Yok merak etmeyin dedi Accell. Sabah da sizin Decathlon yazınızı okumuştum üzerine beni de böyle uğraştırdılar. Hayır bir de Unior el aletleri ömür boyu garantili. Ülkemizde nedense el aletiyse garantisi olmaz kırıldı mı kırılır gider gözüyle bakıyor herkes.
 
Güncellemeyi paylaşmak istedim. Bugün ücretsiz kargo ile Unior Distribütörü Accell Bisiklet tarafından gönderilen farlar elime ulaştı. Çok şaşırdım gerçekten. Iki tane uyduruk pilli far beklerken toplamda 1000 liralık iki far göndermişler c type şarjlı. Büyük sürpriz oldu. Zaten kırılan zincir aletini de değiştirmişlerdi. Açıkçası 111 liralık kargo ücretini fazlasıyla telafi etti. Kendilerine teşekkür ediyorum.

Accell Bisiklet ve Unior'u artık herkese önerebilirim.


20240614_110502.jpg
 
Güncellemeyi paylaşmak istedim. Bugün ücretsiz kargo ile Unior Distribütörü Accell Bisiklet tarafından gönderilen farlar elime ulaştı. Çok şaşırdım gerçekten. Iki tane uyduruk pilli far beklerken toplamda 1000 liralık iki far göndermişler c type şarjlı. Büyük sürpriz oldu. Zaten kırılan zincir aletini de değiştirmişlerdi. Açıkçası 111 liralık kargo ücretini fazlasıyla telafi etti. Kendilerine teşekkür ediyorum.

Accell Bisiklet ve Unior'u artık herkese önerebilirim.


318236 dosyayı görüntüle
Bir de adamlara kızdın o kadar :D
 
Az önce verdiğim bir kaç sipariş geldi . 105 5700 hood için elcik almıştım ama yanlış göndermişler. Kutuda da bir de 5700 yazıyor. Sorumsuzluk. Bi kutunun içini aç bak değil mi. 3 5 alıyordum ufak şeyler ama daha bitti.
 
Geri