30 yapmanizda hicbir sorun olmaz ama 32 icin aktariciyi kontrol etmenizi oneririm. Ama 28den 30a geçmek de cok gerekli mi o da tartışılır.
Evet 105'in kısa bacaklı arka aktarıcısı maksimum 30 dişliye kadar destekliyor: (link)
30 yapmanizda hicbir sorun olmaz ama 32 icin aktariciyi kontrol etmenizi oneririm. Ama 28den 30a geçmek de cok gerekli mi o da tartışılır.
herkese merhaba, büyük ihtimalle bu bisikletten alacağım, kadro ölçüsü için fikirlerinizi almayı çok isterim. 53mü yoksa 56 mı daha uygun olur? yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Boy: 1.79 cm
İç bacak: 80 cm
Teşekkürler şimdiden.
Bulunduğum şehirde tek bayii var onda da yoktu. Yoksa tabii ki en mantıklısı denemek.Peugeot satan bayiye gidip denemen daha iyi olmazmı? her kadro kendine has geometrisi var. Spec tarmac sl4 52 kadro ve boyum 1.69, spec tablosuna baktıgımda 51 kadronun son, 52 kadronun ilk sırada yer alıyorum. Ellerinde 52 var diye 52yi denedim ve çok rahatım. Gidon bogaz uzunlugu, üst boru uzunlugu çok etkili.
@Burak B. Denemekten kastınız ne bilmiyorum ama bisiklet üstünde anlık bir duruşla ya da yarım saat test sürüşüyle çok anlaşılabilir şeyler değil bunlar.
Tek oturuşla 100km, aylık 800km yapıyorum sl4 ile 1.5 yıl hiçbr ağrıya, yorgunluga sebep vermedi bike fiti kendim yaptım oda sele yükseklik, selenin gidona uzaklıgı, kal ayarı ve sti kol açı ayarı.
Sizin kendi bisikletinizle olan deneyiminize dair değil de, bayiiye gidip deneseniz daha iyi olmaz mı demeniz üstüne o yorumu yaptım.
Bisikleti sürerken, sanki tam vücut ağırlığım bilek ve avuç içime baskı yapıyor. Ellerim uyuşuyor. Bunun sebebi hangi ayarla ilgili. Sele boyu ile çözülebilir mi?İlk suruste anliyorsun sana uygun olmadigini. One cok egilmek, el avuc iclerine olan baski, selenin baskisi vs bunlar belli ediyor zaten.
Dar bir kotun seni nasi rahatsiz edip ilerde sorun cikarticagi anliyorsan, bisiklettede belli eder
Bunun sebebi yol bisikletinde gidonun diğer bisikletlere göre daha aşağıda olması, bu nedenle vücudunuzun ağırlığı gidona daha fazla gider, seleye ise daha az ağırlık gider, yani ellerin daha çok ağrır, popon daha az ağrır bence 1 hafta içinde alışırsın, ben de yol bisikletine ilk başladığım günler ellerimde ağrı hissediyordum, sonra geçti.Bisikleti sürerken, sanki tam vücut ağırlığım bilek ve avuç içime baskı yapıyor. Ellerim uyuşuyor. Bunun sebebi hangi ayarla ilgili. Sele boyu ile çözülebilir mi?
Selenizi bir miktar geriye alın. Daha fazla uzanma mesafeniz olur. El ve bilekteki baskı azalırBisikleti sürerken, sanki tam vücut ağırlığım bilek ve avuç içime baskı yapıyor. Ellerim uyuşuyor. Bunun sebebi hangi ayarla ilgili. Sele boyu ile çözülebilir mi?
Merhabalar herkese, kullandığım Peugeot R17 bisikletimi yükseltme zamanım geldi. Carraro 062 ile R13 arasında gidip geliyorum. Yakınlarda bir dükkanda ikisinin de uygun bedeni var. Sizce hangisi olmalı?
270005 dosyayı görüntüle
270006 dosyayı görüntüle
Çok kafa kafaya makineler
Grupset zaten tatlı su bisikletçilerinin hayali yeni nesil 105 set, dişli oranları pek çoğumuzun istediğimiz sayıyı seçme hakkı olsa seçeceği sayılar 11/28 ve 52/36 İki bisiklet de karbon maşa.
Pejo tamam pro4 iyi lastik ama 23C kullanarak ilk golü yemiş desek yanlış olmaz, çünkü 23C rafa kalkalı yıllar oluyor. 25C Scwalbe kullanan Carraro bence burada bir adım önde, çünkü 23C lastik kullanmayı ben tercih etmezdim Tamam Carraro lastikte öne geçti ama Pejo’nun Deda yan ekipmanları da göz kamaştırıyor... Pejo’nun taktığı Selle Royal Tec Rector seleyi hiç bilmediğim için, Carraro’nun Fizik Antares selesi sanki daha öne geçiyor gibi.
Göründüğü gibi çok karmaşık, çok kafa kafaya. Jant konusunda da oyum tabiki Vision Team 30’a yani Carraro’ya
Öte yandan, tekrar Pejo'ya döndüğümde orta göbeğin PressFit oluşu acayip çekiyor Cr062'nin göbeği ile ilgili bilgi bulamadım ama GXP kulladığını zannediyorum, yani daha eski tip, fakat servisi daha kolay...
Buraya kadar tamamen başabaş, kadro detayına hiç girmedik bile. Çok girmeyeceğim zaten, sadece Pejo'nun klasikçi olduğu için daha geleneksel bir kadro oluşturduğu belli. Carraro Aero'ya merak salmış ama belki de kendini tam ifade edememiş olacak çünkü bazı yerleri enteresan... Sele borusunda aero hamlesi yapıp, lastikte arasında 3 cm mesafe bırakmalarını asla anlayamayacağım mesela Şüphesiz yeni bir aerodinami kuralı buldular ve böyle gerekti Öte yandan, Carraro'nun sele kelepçesi gibi bazı noktaları çok güzel, yeni, modern tasarım. Ama pejo dediğimiz gibi zaten klasikçi.
Pejo'yu tercih edersek aklımız Carraro'nun Vision Team 30 jant setinde, Antares selesinde, 25C lastiğinde kalacak kesinlikle
Eh, Carraro'yu tercih edersek de aklımız kesinlikle Pejo'nun Pressfit orta göbeğinde, Deda yardımcı ekipmanlarında kalacak.
Bu arada, biri aero kadro, diğeri klasik(tam değil ama yakın) kadro diyemiyorum çünkü Carraronun uzuuun alın borusu "bu nasıl aero kadro" dedirtiyor. Tam güvenemedim Bir de etli bir kadro yapmışlar aero yapacaz diye, ama eldeki malzeme aluminyum olunca insan korkmuyor değil
Maç yapsalar 90+2'de Carraro 1-0 öne geçer gibi duruyor
Carraro 328 şehir bisikleti kullaniyorum. Tesekkur ederim.Bunun sebebi yol bisikletinde gidonun diğer bisikletlere göre daha aşağıda olması, bu nedenle vücudunuzun ağırlığı gidona daha fazla gider, seleye ise daha az ağırlık gider, yani ellerin daha çok ağrır, popon daha az ağrır bence 1 hafta içinde alışırsın, ben de yol bisikletine ilk başladığım günler ellerimde ağrı hissediyordum, sonra geçti.
Sele sadece aşağı yukarı hareket etmiyor mu? Sele nasıl geriye alınır?Selenizi bir miktar geriye alın. Daha fazla uzanma mesafeniz olur. El ve bilekteki baskı azalır