Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

İnceleme Peugeot R13 Yol Bisikleti

Scudo
Yaklaşık 500 km yol yaptım r13 le 105 set ile claris seti kiyaslamam mümkün artık. Gerçekten inanılmaz fark var vites geçişleri pürüzsüz hızlanma konusunda da bu durumun avantajı var. Karbon masa clarisli bisikletimde yoktu. Son derece akıcı bir bisiklet. Tek kötü yanı.. kadro çizilmeye çok müsait ve sele maalesef çok kalitesiz.. onun haricinde aldığım için çok memnunum. Özellikle yeni fiyatını gördükten sonra
 
herkese merhaba, büyük ihtimalle bu bisikletten alacağım, kadro ölçüsü için fikirlerinizi almayı çok isterim. 53mü yoksa 56 mı daha uygun olur? yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Boy: 1.79 cm
İç bacak: 80 cm
Teşekkürler şimdiden.
 
  • Beğen
Tepkiler: Road_Runner
herkese merhaba, büyük ihtimalle bu bisikletten alacağım, kadro ölçüsü için fikirlerinizi almayı çok isterim. 53mü yoksa 56 mı daha uygun olur? yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Boy: 1.79 cm
İç bacak: 80 cm
Teşekkürler şimdiden.

Bacak boyunuz benle aynı ama boyunuz benden 5 cm daha uzun :D
Bacağınız 53-54 kadro iyidir derken, gövdeniz 55 çek hacı diyor :ssrtcbya:
Hepimizin bireysel farklılıkları var ama sizde durum biraz daha keskin olmuş :harika: Fazla detaya girmeden, iki bedenin arasına denk gelen kullanıcılar için küçük olan beden öneriliyor deyip kısa yoldan çözüme gidebiliriz.
Ama bence bu sorunun tek bir doğru cevabı yok, her iki kadroya da pekala uyum sağlayabilirsiniz. Tabi bu kararı sürüş tarzınızı ve bisikletten genel beklentinizi göz önüne alarak verirseniz olay bence şuraya çıkıyor:
56 kadroyu aldığınızda seleyi olmadı gerekenden daha çok indirmek zorunda kalacaksınız bu da daha dik bir oturuşa az da olsa katkı sağlayacak.
53 kadroya yönelirseniz (profesyonellerin küçük boy kadroya bayıldığını da hatırlatalım) daha iyi kapanacak ve tam bacak boyunuza uygun kadro alacaksınız :harika:
Ben 53’e yönelirdim yerinizde olsam, çünkü Peugeot kadrolarının arka üçgeni gerçekten büyük, yani bu kadrolar öyle pek de ufak tefek kadrolar değiller :tskler:
 
Peugeot satan bayiye gidip denemen daha iyi olmazmı? her kadro kendine has geometrisi var. Spec tarmac sl4 52 kadro ve boyum 1.69, spec tablosuna baktıgımda 51 kadronun son, 52 kadronun ilk sırada yer alıyorum. Ellerinde 52 var diye 52yi denedim ve çok rahatım. Gidon bogaz uzunlugu, üst boru uzunlugu çok etkili.
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi
Peugeot satan bayiye gidip denemen daha iyi olmazmı? her kadro kendine has geometrisi var. Spec tarmac sl4 52 kadro ve boyum 1.69, spec tablosuna baktıgımda 51 kadronun son, 52 kadronun ilk sırada yer alıyorum. Ellerinde 52 var diye 52yi denedim ve çok rahatım. Gidon bogaz uzunlugu, üst boru uzunlugu çok etkili.
Bulunduğum şehirde tek bayii var onda da yoktu. Yoksa tabii ki en mantıklısı denemek.
 
  • Beğen
Tepkiler: Feunard
@Burak B. Denemekten kastınız ne bilmiyorum ama bisiklet üstünde anlık bir duruşla ya da yarım saat test sürüşüyle çok anlaşılabilir şeyler değil bunlar.
 
@Burak B. Denemekten kastınız ne bilmiyorum ama bisiklet üstünde anlık bir duruşla ya da yarım saat test sürüşüyle çok anlaşılabilir şeyler değil bunlar.

Tek oturuşla 100km, aylık 800km yapıyorum sl4 ile 1.5 yıl :) hiçbr ağrıya, yorgunluga sebep vermedi :) bike fiti kendim yaptım oda sele yükseklik, selenin gidona uzaklıgı, kal ayarı ve sti kol açı ayarı.
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi
Tek oturuşla 100km, aylık 800km yapıyorum sl4 ile 1.5 yıl :) hiçbr ağrıya, yorgunluga sebep vermedi :) bike fiti kendim yaptım oda sele yükseklik, selenin gidona uzaklıgı, kal ayarı ve sti kol açı ayarı.

Sizin kendi bisikletinizle olan deneyiminize dair değil de, bayiiye gidip deneseniz daha iyi olmaz mı demeniz üstüne o yorumu yaptım.
 
Sizin kendi bisikletinizle olan deneyiminize dair değil de, bayiiye gidip deneseniz daha iyi olmaz mı demeniz üstüne o yorumu yaptım.

İlk suruste anliyorsun sana uygun olmadigini. One cok egilmek, el avuc iclerine olan baski, selenin baskisi vs bunlar belli ediyor zaten.

Dar bir kotun seni nasi rahatsiz edip ilerde sorun cikarticagi anliyorsan, bisiklettede belli eder:)
 
  • Hahaha
Tepkiler: bkeskin
Merhabalar herkese, kullandığım Peugeot R17 bisikletimi yükseltme zamanım geldi. Carraro 062 ile R13 arasında gidip geliyorum. Yakınlarda bir dükkanda ikisinin de uygun bedeni var. Sizce hangisi olmalı?
 
İlk suruste anliyorsun sana uygun olmadigini. One cok egilmek, el avuc iclerine olan baski, selenin baskisi vs bunlar belli ediyor zaten.

Dar bir kotun seni nasi rahatsiz edip ilerde sorun cikarticagi anliyorsan, bisiklettede belli eder:)
Bisikleti sürerken, sanki tam vücut ağırlığım bilek ve avuç içime baskı yapıyor. Ellerim uyuşuyor. Bunun sebebi hangi ayarla ilgili. Sele boyu ile çözülebilir mi?
 
Bisikleti sürerken, sanki tam vücut ağırlığım bilek ve avuç içime baskı yapıyor. Ellerim uyuşuyor. Bunun sebebi hangi ayarla ilgili. Sele boyu ile çözülebilir mi?
Bunun sebebi yol bisikletinde gidonun diğer bisikletlere göre daha aşağıda olması, bu nedenle vücudunuzun ağırlığı gidona daha fazla gider, seleye ise daha az ağırlık gider, yani ellerin daha çok ağrır, popon daha az ağrır bence 1 hafta içinde alışırsın, ben de yol bisikletine ilk başladığım günler ellerimde ağrı hissediyordum, sonra geçti.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kubiilay
Bisikleti sürerken, sanki tam vücut ağırlığım bilek ve avuç içime baskı yapıyor. Ellerim uyuşuyor. Bunun sebebi hangi ayarla ilgili. Sele boyu ile çözülebilir mi?
Selenizi bir miktar geriye alın. Daha fazla uzanma mesafeniz olur. El ve bilekteki baskı azalır
 
Merhabalar herkese, kullandığım Peugeot R17 bisikletimi yükseltme zamanım geldi. Carraro 062 ile R13 arasında gidip geliyorum. Yakınlarda bir dükkanda ikisinin de uygun bedeni var. Sizce hangisi olmalı?

peugeot.jpg

carraro.jpg


Çok kafa kafaya makineler :naslyany:
Grupset zaten tatlı su bisikletçilerinin hayali yeni nesil 105 set, dişli oranları pek çoğumuzun istediğimiz sayıyı seçme hakkı olsa seçeceği sayılar 11/28 ve 52/36 :ssrtcbya: İki bisiklet de karbon maşa.
Pejo tamam pro4 iyi lastik ama 23C kullanarak ilk golü yemiş desek yanlış olmaz, çünkü 23C rafa kalkalı yıllar oluyor. 25C Scwalbe kullanan Carraro bence burada bir adım önde, çünkü 23C lastik kullanmayı ben tercih etmezdim :harika: Tamam Carraro lastikte öne geçti ama Pejo’nun Deda yan ekipmanları da göz kamaştırıyor... Pejo’nun taktığı Selle Royal Tec Rector seleyi hiç bilmediğim için, Carraro’nun Fizik Antares selesi sanki daha öne geçiyor gibi.
Göründüğü gibi çok karmaşık, çok kafa kafaya. Jant konusunda da oyum tabiki Vision Team 30’a yani Carraro’ya :harika:
Öte yandan, tekrar Pejo'ya döndüğümde orta göbeğin PressFit oluşu acayip çekiyor :D Cr062'nin göbeği ile ilgili bilgi bulamadım ama GXP kulladığını zannediyorum, yani daha eski tip, fakat servisi daha kolay...
Buraya kadar tamamen başabaş, kadro detayına hiç girmedik bile. Çok girmeyeceğim zaten, sadece Pejo'nun klasikçi olduğu için daha geleneksel bir kadro oluşturduğu belli. Carraro Aero'ya merak salmış ama belki de kendini tam ifade edememiş olacak çünkü bazı yerleri enteresan... Sele borusunda aero hamlesi yapıp, lastikte arasında 3 cm mesafe bırakmalarını asla anlayamayacağım mesela :D Şüphesiz yeni bir aerodinami kuralı buldular ve böyle gerekti :snzdglsn: Öte yandan, Carraro'nun sele kelepçesi gibi bazı noktaları çok güzel, yeni, modern tasarım. Ama pejo dediğimiz gibi zaten klasikçi.

Pejo'yu tercih edersek aklımız Carraro'nun Vision Team 30 jant setinde, Antares selesinde, 25C lastiğinde kalacak kesinlikle :ssrtcbya:
Eh, Carraro'yu tercih edersek de aklımız kesinlikle Pejo'nun Pressfit orta göbeğinde, Deda yardımcı ekipmanlarında kalacak.
Bu arada, biri aero kadro, diğeri klasik(tam değil ama yakın) kadro diyemiyorum çünkü Carraronun uzuuun alın borusu "bu nasıl aero kadro" dedirtiyor. Tam güvenemedim :D Bir de etli bir kadro yapmışlar aero yapacaz diye, ama eldeki malzeme aluminyum olunca insan korkmuyor değil :krktm:

Maç yapsalar 90+2'de Carraro 1-0 öne geçer gibi duruyor :krktm:
 
270005 dosyayı görüntüle

270006 dosyayı görüntüle


Çok kafa kafaya makineler :naslyany:
Grupset zaten tatlı su bisikletçilerinin hayali yeni nesil 105 set, dişli oranları pek çoğumuzun istediğimiz sayıyı seçme hakkı olsa seçeceği sayılar 11/28 ve 52/36 :ssrtcbya: İki bisiklet de karbon maşa.
Pejo tamam pro4 iyi lastik ama 23C kullanarak ilk golü yemiş desek yanlış olmaz, çünkü 23C rafa kalkalı yıllar oluyor. 25C Scwalbe kullanan Carraro bence burada bir adım önde, çünkü 23C lastik kullanmayı ben tercih etmezdim :harika: Tamam Carraro lastikte öne geçti ama Pejo’nun Deda yan ekipmanları da göz kamaştırıyor... Pejo’nun taktığı Selle Royal Tec Rector seleyi hiç bilmediğim için, Carraro’nun Fizik Antares selesi sanki daha öne geçiyor gibi.
Göründüğü gibi çok karmaşık, çok kafa kafaya. Jant konusunda da oyum tabiki Vision Team 30’a yani Carraro’ya :harika:
Öte yandan, tekrar Pejo'ya döndüğümde orta göbeğin PressFit oluşu acayip çekiyor :D Cr062'nin göbeği ile ilgili bilgi bulamadım ama GXP kulladığını zannediyorum, yani daha eski tip, fakat servisi daha kolay...
Buraya kadar tamamen başabaş, kadro detayına hiç girmedik bile. Çok girmeyeceğim zaten, sadece Pejo'nun klasikçi olduğu için daha geleneksel bir kadro oluşturduğu belli. Carraro Aero'ya merak salmış ama belki de kendini tam ifade edememiş olacak çünkü bazı yerleri enteresan... Sele borusunda aero hamlesi yapıp, lastikte arasında 3 cm mesafe bırakmalarını asla anlayamayacağım mesela :D Şüphesiz yeni bir aerodinami kuralı buldular ve böyle gerekti :snzdglsn: Öte yandan, Carraro'nun sele kelepçesi gibi bazı noktaları çok güzel, yeni, modern tasarım. Ama pejo dediğimiz gibi zaten klasikçi.

Pejo'yu tercih edersek aklımız Carraro'nun Vision Team 30 jant setinde, Antares selesinde, 25C lastiğinde kalacak kesinlikle :ssrtcbya:
Eh, Carraro'yu tercih edersek de aklımız kesinlikle Pejo'nun Pressfit orta göbeğinde, Deda yardımcı ekipmanlarında kalacak.
Bu arada, biri aero kadro, diğeri klasik(tam değil ama yakın) kadro diyemiyorum çünkü Carraronun uzuuun alın borusu "bu nasıl aero kadro" dedirtiyor. Tam güvenemedim :D Bir de etli bir kadro yapmışlar aero yapacaz diye, ama eldeki malzeme aluminyum olunca insan korkmuyor değil :krktm:

Maç yapsalar 90+2'de Carraro 1-0 öne geçer gibi duruyor :krktm:

Abi, müthiş bir özet, çok teşekkür ederim gerçekten, pek çok açıdan arada kaldığım konular. Önceki incelemelerinizi okumuş birisi olarak bu konudaki düşünceleriniz oldukça değerli. Sanırım bende de Carraro bir adım daha önde gibi :)
 
Bunun sebebi yol bisikletinde gidonun diğer bisikletlere göre daha aşağıda olması, bu nedenle vücudunuzun ağırlığı gidona daha fazla gider, seleye ise daha az ağırlık gider, yani ellerin daha çok ağrır, popon daha az ağrır bence 1 hafta içinde alışırsın, ben de yol bisikletine ilk başladığım günler ellerimde ağrı hissediyordum, sonra geçti.
Carraro 328 şehir bisikleti kullaniyorum. Tesekkur ederim.
Selenizi bir miktar geriye alın. Daha fazla uzanma mesafeniz olur. El ve bilekteki baskı azalır
Sele sadece aşağı yukarı hareket etmiyor mu? Sele nasıl geriye alınır?
 
  • Beğen
Tepkiler: Sigma Male
Geri