Otto_man
Üye
- Kayıt
- 29 Nisan 2010
- Mesaj
- 99
- Tepki
- 147
- Şehir
- Kocaeli/Darıca
- Bisiklet
- Dahon
@condition
Teşekkür ederim. Boyayı kendim söküp oto boyacıya boya sökülmüş şekilde verdim. Boya sökmek için 1 kg lık filli boya boya sökücü kullandım. Yanlız boya sökücüyü kullanırken çık dikkatli olmalısınız,tene temas ettiğinde çok yakıyor. Mutlaka uzun kollu bişey giyin,elde eldiven gözünüzde de gözlük olsun çünkü mutlaka sıçrıyor bi şekilde.
İşlem şu şekilde;
Boya sökücüyü kadroya sürmeden önce (yağlı boya fırçası ile ) tornavida vs. gibi bişeyle 5-10 cm aralıklarla boyayı kaldıracak şekilde çizikler atın,sonra boya söküçüyü fırçayla sürün 4-5 dk bekleyin boyanın ve altındaki astarın kabardığını göreveksiniz,sonra spatula gibi bir şeyle bu kabaran kısmı kaldırabilirsiniz. En son bulaşık teli ile bütün kadroya zımparalam işlemi yaptım.
Kadrodaki heyşeyi söktüm ben fotoğrafta görebilirsiniz. Katlanır aksam vidalarını dahi söktüm. Ama göbeği sökmedim. Aynakolu söktüm.
Sonrasında boyacıya verdim o da su zımparası yaptı ve astar boya uygulaması yaptı.
Teşekkür ederim. Boyayı kendim söküp oto boyacıya boya sökülmüş şekilde verdim. Boya sökmek için 1 kg lık filli boya boya sökücü kullandım. Yanlız boya sökücüyü kullanırken çık dikkatli olmalısınız,tene temas ettiğinde çok yakıyor. Mutlaka uzun kollu bişey giyin,elde eldiven gözünüzde de gözlük olsun çünkü mutlaka sıçrıyor bi şekilde.
İşlem şu şekilde;
Boya sökücüyü kadroya sürmeden önce (yağlı boya fırçası ile ) tornavida vs. gibi bişeyle 5-10 cm aralıklarla boyayı kaldıracak şekilde çizikler atın,sonra boya söküçüyü fırçayla sürün 4-5 dk bekleyin boyanın ve altındaki astarın kabardığını göreveksiniz,sonra spatula gibi bir şeyle bu kabaran kısmı kaldırabilirsiniz. En son bulaşık teli ile bütün kadroya zımparalam işlemi yaptım.
Kadrodaki heyşeyi söktüm ben fotoğrafta görebilirsiniz. Katlanır aksam vidalarını dahi söktüm. Ama göbeği sökmedim. Aynakolu söktüm.
Sonrasında boyacıya verdim o da su zımparası yaptı ve astar boya uygulaması yaptı.