Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Rubledeki dişli sayısının önemi?

Biraz daha uzun süreli gitseydiniz fırlayan nabızdan dolayı başınız göğe erebilirdi aslında. ?
 
  • Beğen
Tepkiler: S.Çal
Scudo
32-14 ile 45 km/h yapabilmek için 160 kadans gerekir olarak hesapladım ben. Rüzgar direncini hesaba katmadan.
 
@trainspotting35 Kanıtlayacak videoda yok bende düz yolda 40 gördüğüme eminim . Rüzgar yok ona rağmen kafayı sepetle sırtı düzle 45 km/h yapabilirsin düz yolda . Acaba ben mi yanlış sayıyorum dişli oranını ? Bir de acayip kondisyon istiyor 45 ve üstü görmek için haftanın 3 -5 günü 14 km arkadan basa basa soluyarak yol gittim . Sen hesapla 1 ayda kaç km yol gittiğimi

@z_g_h strava kaydı tutuyor musun ?

Düz yolda 40-45 görülebilir, kimse görülemez demiyor zaten ancak o dişli oranları ile bunu görmek nerdeyse imkansız gibi. Günde 20 km yol yapıyorum arada kaçaklar oluyor son ayda 400 km yol yaptım ben. strawa kaydı tutmaya yeni başladım. Strawayı napcaz onu merak ettim.
Benim bisikletim 48-11 dişli oranına sahip en son viteslerde. yeterince gücü ve kondisyonu olan birinin düz yolda rahatlıkla 60 km s hızları görebileceğine inanıyorum. ancak 32-14 ile bunu görmek çok çok zor. Hatta benim gibi düşük kondisyonlu biri için o oranla o hızı görmek imkansız.
 
@a.erkan pedal çevirme devrine kadans deniyor sanıyorum . Efendim

@z_g_h ortalama hız hesabında kullanacağız . Yeni aldığımız lastiklerle kaç km yol yapmışız takibini yapacağız
 
  • Hahaha
Tepkiler: meren12
@a.erkan pedal çevirme devrine kadans deniyor sanıyorum . Efendim

@z_g_h ortalama hız hesabında kullanacağız . Yeni aldığımız lastiklerle kaç km yol yapmışız takibini yapacağız

Ben bişey merak ediyorum. 45 gördüğünüz yolu strawadan sonradan mı kontrol ettiniz. Yoksa anlık olarak o hızı yaptığınızı yol bilgisayarından vs mı takip ettiniz. Ben ucuz yollu bi yol bilgisayarı aldım anlık olarak hızımı sürekli görüyorum. Hissiyat olarak sanki 40-50 yle gidermiş gibi güzel hisler yaşarken ekrana baktığımda 30 görüyorum mesela. Strawada 60 küsur max hızları gördüm ama bunların hepsi rampa aşağı saldığımda olan şeyler. Strawa verisi ile düz yolda ne yaptığımızı bilemeyiz. Ben düz yolda en rahat yolculuğu 25-30 aralığında yaptığımı farkettim mesela. Anlık hızınıza baktığınız bir cihazınız yoksa tahmin ettiğiniz hızlar gerçeğinin çok üstü oluyor. Şehir içinde arabaların arasında şeridin içinde arabalarla birlikte gidiyorum o anki düşüncem 50 ile falan gittiğim ama ekrana bakınca 25-30 aralığında genelde. Ortalamada da 20 yi geçemedim şahsen.
 
Ben bişey merak ediyorum. 45 gördüğünüz yolu strawadan sonradan mı kontrol ettiniz. Yoksa anlık olarak o hızı yaptığınızı yol bilgisayarından vs mı takip ettiniz. Ben ucuz yollu bi yol bilgisayarı aldım anlık olarak hızımı sürekli görüyorum. Hissiyat olarak sanki 40-50 yle gidermiş gibi güzel hisler yaşarken ekrana baktığımda 30 görüyorum mesela. Strawada 60 küsur max hızları gördüm ama bunların hepsi rampa aşağı saldığımda olan şeyler. Strawa verisi ile düz yolda ne yaptığımızı bilemeyiz. Ben düz yolda en rahat yolculuğu 25-30 aralığında yaptığımı farkettim mesela. Anlık hızınıza baktığınız bir cihazınız yoksa tahmin ettiğiniz hızlar gerçeğinin çok üstü oluyor. Şehir içinde arabaların arasında şeridin içinde arabalarla birlikte gidiyorum o anki düşüncem 50 ile falan gittiğim ama ekrana bakınca 25-30 aralığında genelde. Ortalamada da 20 yi geçemedim şahsen.
Starava da ilk kullanmaya başladığım doğru gösteriyordu lakin sonradan maksimum hızımı 10 fazla göstermeye başladı .

Şehir içinde hızını en iyi ölçme aracın sonuna kadar basan bir elektrikli bisikleti sollamaya çalışmaktır . En aşağı son hızda 45 km/h yapan bu araçları geçiyorsan tamamdır .

Strava düz yolda işe yaramıyorsa G-peak programını dene . Forumumuzda @fatikngage tarafından paylaşıldı tabi ki android kullanıyorsan . O daha sağlıklı kayıt tutuyor bence .

Kullandığın lastikte çok etkiler ucuz yollu dişi erken biten lastik . Yolu daha az tutar , yüksek hız yapmana imkan verir . 40 üstü hızları böyle dişi erimiş kalitesiz lastikle çok rahat yapıyordum bisiklet çok rahat akıyordu . Şimdilerde michlen xrc mud lastik kullanıyorum 40 üstü için solutuyor . Virajda tutuyor yapışıyor meret lakin son hızı etkiliyor.
 
11-34 ile 11-36 arası bariz fark yapar mı arkadaşlar yokuş çıkışlarda ?? Çok şey etmezse 34 de kalayım.
 
Şehir içinde hızını en iyi ölçme aracın sonuna kadar basan bir elektrikli bisikleti sollamaya çalışmaktır . En aşağı son hızda 45 km/h yapan bu araçları geçiyorsan tamamdır .
Şimdi anlaşıldı olay. Somut veri yok yani tamamen tahmin ve hislere dayalı
Kilo ve rüzgar sonucu etkilemez.300 kiloluk bir insanla 50 kiloluk bir insan aynı dişli oranları ve aynı kadansla aynı hızlara ulaşır. Yaşın 20 ler olduğunu düşünerek sen diyorum, kadansla gücü karıştırıyorsun. Watt farklı kadans farklı bir olay
 
  • Beğen
Tepkiler: mhtozel
Starava da ilk kullanmaya başladığım doğru gösteriyordu lakin sonradan maksimum hızımı 10 fazla göstermeye başladı .

Şehir içinde hızını en iyi ölçme aracın sonuna kadar basan bir elektrikli bisikleti sollamaya çalışmaktır . En aşağı son hızda 45 km/h yapan bu araçları geçiyorsan tamamdır .

Strava düz yolda işe yaramıyorsa G-peak programını dene . Forumumuzda @fatikngage tarafından paylaşıldı tabi ki android kullanıyorsan . O daha sağlıklı kayıt tutuyor bence .

Kullandığın lastikte çok etkiler ucuz yollu dişi erken biten lastik . Yolu daha az tutar , yüksek hız yapmana imkan verir . 40 üstü hızları böyle dişi erimiş kalitesiz lastikle çok rahat yapıyordum bisiklet çok rahat akıyordu . Şimdilerde michlen xrc mud lastik kullanıyorum 40 üstü için solutuyor . Virajda tutuyor yapışıyor meret lakin son hızı etkiliyor.

Volta vsm model buralarda sıklıkla gördüğüm elektrikli bisikleti her gördüğümde rahatça solluyorum. Dediğiniz mantıkla min 55 km hız yapıyorum. Ama bisikletin teknik bilgilerine baktığımda max hızı 25 kms olarak gözüküyor.

Kullandığım lastiklerde hiç diş yok. Su kanallari olan asfalt lastiği var bisiklette. Dişli lastikle zaten asfaltta sürülmez.

Stravaya bakarak yorum yapılmaz ki. Ben her çıkışımda mutlaka 45 i geçiyorum. 50-60 olduğu da oluyor. Ama bu hız 8-10 ile tirmandigim rampadan inerken oluyor. Düz yolda kaç yaptığını strava ayrıca gösteriyor mu.
 
Rohan Dennis mtb ile 45 km hızları görseydi kesin oturup ağlardı.
 
@a.erkan Screenshot_20190925-195228.png

(link)

Strava kaydı buyurun .

@z_g_h staravada kaydınızın üstüne tıklarsanız önce küçük detayları gösterir altında view analysis yazar . Bu bölümde ise yükselti grafiği ve hız grafiği mevcuttur . Buradan düzlükte kaç yaptığınızı görebilirsiniz
Screenshot_20190925-194946.png

Daha da ayrıntılı görmek istiyorsanız Gpeak programını kullanmalısınız . Gpeak grafiği ise şöyle oluyor .
Screenshot_20190925-171925.png
Yukarıdaki imleci oynattığınızda yükselti ve hız değerleri yazıyor .
 
Anlaşamadığımız bir nokta var biz size 45 km hız yapamazsınız demiyoruz ki. 32 ye 14 oranla o hıza çıkamazsınız diyoruz. Yanı En azindan ben öyle diyorum 160 kadans bende ? Oluşturuyor.
 
45 km hız yapılır zaten sıkıntı yok hep yapıyoruz ama 48 aynayla benimki. Bu arkadaş da 42 yi 32 sanıyor heralde. 42/14 le 110-120 kadans bu hıza ulaşırsın zaten ki o da bu kadar laf kalabalığı gerektirecek bir konu değil zaten. Bu da son mesajım olsun bu konuda boşuna kirlilik yaratmayalım daha fazla
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK
@trainspotting35 bende onu anlamıyorum hesaplamalara göre çıkamam . Lakin çıkıyorum starava öyle diyor . Dişlileri yarın bir daha sayayım . Hatta bir video ekleyeyim . Yol hafif aşağı meyilli ben 43 km/h yapmak için pedallara abanıyorum . Ekran kaydı ile telefondan çektim . 18:23 ten itibaren izleyin
 
Farkındaysanız eğim devamlı olarak eksi 1 , eksi 2, eksi 3 değerleri arasında değişiyor ne zaman 0 oldu o zaman hızınız düştü. Eksi 1-2-3 eğimler hafife alınacak eğimler değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK
@trainspotting35 o eğim olmasa çelik kadro mtb gider mi ? Galiba işin aslı bu ağır olan yokuş aşağı daha çok hızlanır olayı.
 
Sayfalarca düz alanda bu hizi yaptığınızı iddaa ederken şimdi de eğim olmasa çelik kadro mtb o hızla gider mi diyorsunuz. Ya bizi kafaya alıyorsunuz yada sizin kafanız güzel.
 
Bir sakatlığınız yoksa hiç uğraşmayın, zaten 11-36da eğer önde üçlü aynakol varsa çok hızlı çevirmeniz gerekir

Önde 48x36x26 aynakol var onu da yokuş tırmanma için 44x32x22 mi yapsam acaba diye düşünüyorum.
 
Geri