Temu dostum haklısın Sedona'yı bir an unuttum.. Onlarda şu an bisiklet sporunun gelişmesi için destekçiler.
Halil söylediğinde haklısın tabi ki ücretler değişim gösterebilir ancak bende uzun süre bir bisiklet mağazasında çalıştım, neyin ne olduğunu az çok biliyorum. Benim kızdğım nokta bisikletin toplayan bisikletçinin sorumsuz davranışı. Sende biliyorsun ki 300 metre bisiklet sürme ile aktarıcının jantların arasında girmesi olanaksız. Ben onlarca bisiklet topladım ve hepsini en az 1 km test etmeden müşteriye teslim etmedim. Ayarların, aksamların kusursuz çalıştığına ikna olmadan da bisiklet teslim edilmemeli diye düşünüyorum.. Bisiklet daha yeni toplanmış ve 300 metre kadar kullanıldıktan sonra böyle bir sorunla karşılaşmışsa bence toplayan da taşın altına elini sokmalı. Sonuçta yeni bir bisiklet ve müşteri daha doğru düzgün bisikletini kullanamadan böyle bir sorunla karşılaşıyorsa ticaret etiği olarak ya ücretsiz olarak işçilik sunarsın ya da formaliteden bir miktar ücret talep edersin. Bizim benimsediğimiz ticaret anlayışı buydu ve bence olması gerekende bu. Sende sektördesin Halil az çok dediğimi anladığını düşünüyorum.. Burda Salcano yetkililerinin de üzerine düşenler var. Tamam kullanıcı hatası bile olsa sadece parça ücretini talep ederek bayilerinden bu değişimi istemeleri gerekirdi bence..
Birde sormak istediğim birşey var, Astro M bisikletlerin arka aktarıcısı altus 8'li seri. Hasarlı aktarıcının yerine tekrar Altus mu takıldı? Eğer öyle ise 50tl'de bu parça için gerçekten çok fazla.. Bu noktaya da dikkatinizi çekmek isterim..