Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Salcano XRS 040 Sora Kullanıcıları Kulübü

Scudo
@lcatal ben ikisini de denedim. aksium kesinlikle daha akıcı göbeklere sahip. :harika: 400 450 tl civarına ikinci el bulunabiliyor. artı 11li ruble uyumluluğu ilerleyen zamanlarda yukseltme yapmayı düşünüyorsanız avantaj.
 
  • Beğen
Tepkiler: lcatal ve amoush00
bugün izmirde 3-4 dükkana uğradım sundu ve jokerde vardı sadece xrs40 modeli onlarda internettekinden daha fazla fiyat çektiler. büyük ihtimal ilk kampanyada n11'den alacağım.
 
Teşekkürler Can Öksüz. Bu gün bende bisikleti parçaladım. Sizin için evdeki tartıyla elimde parcalarla bir kaç kez tartarak gerçek ağırlığını bulmaya çalıştım. işte rakamlar.
1. aksesuarlar(lamba,suluk,pompa) sökülmüş sadece mp520 pedallar varken 10,7kg (bu arada gidon karbon)
2. pedalda sökülmüş hali; 10,2kg(pedallar 500gr)
3. sele ve borusu da sökülmüş hali; 9,4(sele ve borusu 800gr)
4.ön tekerde sökülmüş hali; 7,8kg(ön teker 1,6kg)
5. arka tekerde sökülmüş hali;5,6kg(arka teker 2,2kg)
sonuc bizim bisikletin 7,5 - 8,5kg aralığına gelmesi imkansız.Karbon teker karbon sele ve borusuda alsanız belki 9kg inebilir. Bence agırlık takıntısından kurtulmak lazım. sakin sakin yolun kenarından sürmek, yanınızdan 45km hızla gidenlere ne acelen var diye öykünmek en doğrusu. :)
Bu arada bisikletin teker göbeklerini söktüm. oldukca kötü olduklarını farkettim. bu kadar kötü olacagını tahmin etmiyordum. kötü olması bir tarafa adamlar yağ bile sürmemiş. en kısa zamanda yağlamak lazim. jantları değiştirmek kesinlikle gerekli.
 

Dosyalar

  • 20150804_115743.jpg
    20150804_115743.jpg
    86,1 KB · Okunma: 43
@lcatal
2015 lerde ağırlık sorunu büyük ölçüde giderilmiş. 2014 ün jant ve lastikleri cidden ağırmış. Ama o internete yazdıkları 9.2 kg büyük ihtimalle en küçük kadroda. Ben 2015 xrs 040 ın 9.5 kg olduğu yönünde bir tahminim var. Senin gibi bir gün üşenmeyip parçalara ayırıp tartıp, net ölçmek lazım.
 
  • Beğen
Tepkiler: lcatal
@baran akdağ
Hevesini kırmak gibi olmasın ama bence alma. Bak jantıydı gidonuydu uğraşıp duruyoruz. En az 1500-2000 aralığında bir ürün bak. Ben mayıs ayında aldım toplamda 1000km yaptım. Şimdiki kadar bilgim olsa almazdım. Yine de sen bilirsin.
 
@lcatal hocam 2015 modeli başlangıç için aslında fena değil. ama 2014 model özellikle abi madem para veriyorum sıkıntı çıkarmasın tamir mamir istemesin tarzında bir düşünceniz varsa özellikle çok sıkıntı. kadro ve grupset hariç herşeyi değiştirdim ben resmen. ve kadro geometrisi de pek iyi değil gibi.
bu arada arkadaşlar, karbon maşa kullanan var mı aranızda? bu biraz bozuk yollarda veya ufak tumseklerde vibrasyonu azaltır mı karbon maşa? hafif çakıllı bir yola girersem iç organlarım yer değiştiriyor resmen bunun bir çözümü yok mudur?
 
2015 almayı düşünüyorum, malesef bütçem bu kadar daha üstüne çıkmak istemem. 3 kuruş fazla olsun kırmızı olsun mantığıyla başlarsam sonu gelmeyebilir :). 030 ile kadroları aynıymış yavaş yavaş yükseltirim duruma göre.
 
@baran akdağ
Hocam 2015 nispeten idare eder. O da gidon ister. Çünkü geometrisi kötü. Bilekte ağrı yapıyor. Bir de elzem olmasa da sonra arka göbek değişim ister. Qr ( quick realese ) olması için. Öbür türlü 15 anahtar bulundur yanında. Arka somunlu. Lastik patladığında sokmak için. 2014 xrs 030 gerçekten daha mantıklı olabilir. Bana 1750 tl ye mâl oldu 2015 040. Gidon ve jant seti değiştirdim. Eskilerini uygun fiyata sattım. Ben 2000 i veririm 2015 xrs 030 bile alırım. Yada carraro 052. Hiç uğraşmaz direkt binersin. Ben bu değişiklikleri yaptıktan sonra zevk alır oldum bisikletimden.
 
Jantlari degistirince ne fark ediyor. Bariz hiza etkisi var mi.
 
@amoush00
@amoush00

Emrah abi haklısında 3-5 ay işte çalışacam sonra sınava hazırlanmaya başlayacam elime toplam 4-5 bin lira gibi para gececek 1500e bunu alırsam ıvır zıvırı 2000e yaklaşacak bir dahaki yaza kadar da cep harçlığı kalması lazım bana diğer türlü 030u alırsam bana daha az harçlık kalıyor. Bi süre beni idare eder 2015 modeli diye düşünüyorum.
 
@baran akdağ bence sen ikinci el bakın. Sonuç olarak 3500'de çok kötü değil. 3400 olsa yok derdim ama full 3500 set iyi ve iş görür düzeyde. Hemde fiyat olarak aşırı uçmana gerek kalma
 
@baran akdağ sahsi kanaatimdir. 2014 bile oldugu gibi kullanilabilir. Tabiki iyisi daha iyidir. Ben 100 150 arasi turlar yapiyorum tek sıkinti gidon. Gerci baska gidon kullanmadim digeri ne kadar daha iyi bilmiyorum.

Ama sunu gercekten merak ediyorum jantlarin degisimi ne kadar fark ediyor
 
@oktayakgoz hem ağırlık hem akıcılık ele alınırsa %30-40 performans arttırıyor
 
büyük farktan bahsediyorsun. bir gün deneme fırsatım olursa mutlaka deneyeceğim
 
@oktayakgoz ciddi fark var çünkü. Sakın deneme hatasını yapma sonra orjinalinden nefret eder değişmeden binmezsin bi daha o pisiklete:D
 
@lealtad 2. Elleri takip ediyorum ama peşin para lazım onun içinde. Sıfır taksitli en iyi seçenek gibi duruyor benim için.
@oktayakgoz bende o kilometrelerde turlar yapmak istiyorum kondisyonu tutturunca. Eğer yol bisikletine iyi alışırsam seneye yazır model yükseltir üniversiteye giderim.
 
@oktayakgoz r501 daha iyi. Zaten aynı çember var ikisinde de sadece göbek değişiyor. Ama sen böyle herşeyi değişeceğine gel sana hazırını satayım:)

@baran akdağ ben taksit seçeneğide sunuyorum. Elden verip sanalpazar üzeri 9'a kadar taksit seçeneği;) Kısaca denk gelip get satan da bulabilirsin
 
Geri