diğer lastikleri en son 8 cuma günü denedim ve belirli bir güzergahı mapmyride'la kaydettim...
bugün (ayın 11'i) aynı güzergahı yeni lastiklerle denedim...
1- Eski lastiklerde yerdeki engebeleri daha az hiddediyordum. bunda daha tangır tungur gibi geldi. ama max hava basıncı 55. ben 50 bastım. eskisinde, ölçüm olmayan bi el pompasıyla şişiriyodum ve ne kadar hava bastığımı bilmiordum.. e doğal olarak 50 basmam mümkün diil... yani düzgün hava basıncının bi sonuvu olabilir diye düşünüyorum -- psikolojik de olabilir, emin diilim
2- 1. madde memnun olmadığım anlamına gelmesin, 1.95'ten 2.10'a çıkınca tank sürüyorum ve her engeli aşarım gibi bis oluştu

ki sanki öyle gibi... gümbür gümbür gidiyo gibi -- bu da psikolojik olabilir
3- şimdi yazıcağım kesinlikle pisikolojik diil bence : ) virajlarda daha rahatım... yaptığım hıza göre iyi tutuyo, hatta hatta daha hızlı girmeye başladım... bi de dışa doğru atmıyo... viraja girdiğim çizgiyi çok rahat koruyabiliyorum -- giderek hızlanırım ben
4- yokuş aşağı inerken daha akıcı gibi... mesela fren mesafem uzadı... eskiden sıktım mı duruyodu, şimdi yavaşlıyo... yine de çok net konuşamıyorum, çünkü bisiklet saatimin lastik ayarını biraz önce yaptım, dolayısıyla bugün gördüğüm 60'lar yanıltıcı olabilir (yokuş aşağı kısmını mapmyride'a kaydetmedim, kıyaslayamıyorum) yani aslında daha hızlı akmamasına rağmen bana daha hızlı gelmiş olabilir... ama başka bi nokta da, o yokuşta daha önce hiç bu kadar fren sıkma ihtiyacı duymamıştım....
5- 4. maddeye ek: bununla birlikte, kendimi daha güvende hissettirdi ve sanırım biraz daha yüksek bi hız görebilicem -- umarım yarın sabah netleşicek
6- ve en net ölçüm... mapmyride derki, "15 km'lik ve 415 metre tırmanışlı rotada 3 dakika kazancın var..." 3 günde performansım artmış olamayacağına göre, kilo da vermedim... bu 3 dakika lastik kaynaklı...
demek ki diyorum... bi lastikte performansımızın sınırlarına geldiğimizde, bi üst segment lastiğe geçmekte fayda var
