Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Şehir bisikleti yardımı

Kayıt
27 Eylül 2012
Mesaj
4
Tepki
0
Şehir
Antalya
Belkide defalarca bu konu burada açıldı ama herkesin bütçesi ve zevki farklı olduğu için bende kendim için yeni bisiklet seçimi yardımı konusu açmak durumunda kaldım.
1-2 yıldır fi tarihinden kalma bir bisikletle takılıyordum. Sonra günlük neredeyse 20 KM yol yapmaya başlayınca yeni bir hibrit bisiklet almaya karar verdim. Bütçe doğrultusunda,
(link)
http://img607.imageshack.us/img607/1931/bianchitouring713.jpg

(link)
http://img195.imageshack.us/img195/4119/salcanocitysport10.jpg

(link)
http://img40.imageshack.us/img40/5438/carrarosportive225.jpg

Sonuçlarına ulaştım. Bunlar arasınada en iyisi hangisidir? Defalarca tur yapmış arkadaşların görüşlerini ve yardımlarını bekliyorum. Yada benzeri bütçeye şu modelide alabilirsiniz diyen arkadaşlarada açığım. Amaç 50-60 km lik günübirlik tur yaparken amortisör sayesinde bozuk asfalttan az etkilenmek. Arada bir patikadan kestirme yapmak..
Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
 
Scudo
3ü arasında Carraro, Bianchi, Salcano'yu öneririm. Bence 1000 tl civarında Sedona'yı da düşün derim. Bence 3 bisikletten daha iyi. Ama önerim Merida Crossway 40V çok memnun kalırsın.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cüneyt YILDIRIM
@Kerem YILDIZ

Benim kafam karıştı usta. Beş bisiklet önermişsiniz :)
 
@mtkeskin

hahaha :) hocam erkenden yazmama verin. benim öneri sıralamamı iyiden kötüye aşağıda yazayım. detaylı açıklama isteyen olursa özelden mesaj atsınlar.

Merida Crossway 40v, Sedona 331 veya 321, Carraro 225, Bianchi touring 713, salcano city sport 10.

bende ilk başta 700 - 800 bütçe koydum yalnız sonunda Merida Crossway 40d aldım :)
 
Carraro daha güzel duruyor.yakından incelemeni tavsiye ederim
 
Bir tavsiye daha tabi fiyatı biraz saha pahali
(link)
 
Benim tavsiyem Salcano City Sport serisinden 40 . Açıkçası ben dün aldım. O kadar rahat bir bisikletki anlatamam. Bayırlarda asfaltlarda süzülüyor. Topkapıdan, Florya ya kadar çok rahat ve güzel geldim. Akşamıda dayanamadım tekrar 30 km yol yaptım hızıma sahildeki bisikletliler yetişemediler. Bence fiyat bakımından da uygun olan bu bisikleti seçiniz.

Üstü kalan parayla da aksesuar ve ekipman alırsanız iyi olur kanaatindeyim.
 
Donanım olarak City 10 daha üstün. City 10 alırdım ben olsam.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cüneyt YILDIRIM
ben de farklı olarak carraro sportive 224 dü öneriyorum.
ben bisiklet almadan önce 225 ile 224 arasında kalmıştım.sonra buraya konu açtım.ve benim ile sizin amaçlarımız aynı.yani ben de belli bi mesafe yol katetmek az yorulmak ve de kilitlenebilir maşa arıyordum.sonra burada disk frenin bu amaçlar için gereksiz olduğunu söylediler.hem boşuna ağırlık hem de bakımı tamiri zor dediler.zaten 224 dün 225 ten tek farkı hidroliği olması.o yüzden 224 tercih ettim.bu arada 1000 tl üstüne çıkacaksanız merida 40v ve sedona 331 i de tavsiye ederim.ben 224dü 680 tl ye kargo dahil aldım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cüneyt YILDIRIM
Ben sedona 321 2012 kullanıcısıyım hafifliği seriliği çok iyi ki bu sene görüntü olarak daha da güzelleştirmişler bütçeniz el veriyorsa kesinlikle öneririm o fiyata alabileceğiniz sağlam bir hybrid..
 
Bende Carraro Sportive 225 aldım, açıkcası daha elime gelmedi yarın elime ulaşıcak eğer biraz daha beklerseniz detayları size söyliyebilirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cüneyt YILDIRIM
cüneyt bey önemli bilgiler


Gezinti/ Tur Bisikleti - Trekking

Boy Kadro Boyu (cm)
155 - 165 47 - 50 cm
165 - 170 50 - 52 cm
170 - 175 52 - 55 cm
175 - 180 55 - 58 cm
180 - 185 58 - 61 cm
185 - 190 61 - 63 cm
190 - 195 63 - 66 cm
195 - 200 66 - 999 cm

Gezinti amaçlı bisikletlerde özellikle uzun mesafe yapmayı düşünüyorsanız kadro boyunu üst sınırda tercih etmenizi öneririz. Büyük kadrolu bisikletler uzun mesafede rahat sürüş yapmanızı sağlayacaktır.

Özellikle arazi sürüşlerinde ve sportif kullanımlarda alt sınır ölçülerini , gezinti ve uzun mesafeli sürüşlerde ise üst sınır ölçülerini seçmenizi öneririz.

Çok önemli bir hatırlatma: Tablolar genel vücut ölçülerine göre belirlenmiştir. Kişiden kişiye bacak uzunluğu ve kol uzunluğu değişiklik gösterir. En önemli nokta bacak uzunluğudur. Bacaklarınız boyunuzun oranına göre daha kısa kalıyorsa küçük kadro tercih etmenizi öneririz. Yada bacaklarınız boyunuzun oranına göre daha uzunsa büyük kadro tercih etmenizi öneririz. Seçiminizin doğru olup olmadığını anlamanın bir de püf noktası vardır. Seleye oturmadan bisikletin üzerine binersiniz ve kadronun üst borusu ile bacak aranıza temas noktasının mesafesine göre seçim yaparsınız. Eğer kadro üst borusu bacak aranıza çok yakınsa kadro size büyük gelmiştir. Eğer bu mesafe fazlaysa kadro size küçük gelmiştir. Mesafe ortalama 3-4 parmak genişliğinde olmalıdır.

http://www.tutorials.com/tutorial_images/04/0429/04292bg.gif


Bazen ölçüleriniz tam arada kalır. Yani ne büyüktür ne de küçüktür. O zaman yapılacak bir kaç küçük püf noktası vardır. Selenizi biraz ileriye veya biraz geriye kaydırarak yada gidon boynunu 1 cm veya 2 cm +- değiştirerek bu sorunu giderebilirsiniz. Bu kollarınızın uzun veya kısa olması durumunda da yapılabilir.

Ölçülerin amaçlarından biri de sele borusunun kadroya giren kısmının doğru mesafede olmasıdır. Ölçü size uygun değilse sele borusunu haddinden fazla kaldırmak zorunda kalırsınız bu da bisikletinizin kadrosunun kırılmasına yada çatlamasına sebep olur. Eğer ölçü büyükse sele borusunu aşağıda tutmak zorunda kalırsınız.
 
@ALTINBAŞAK

hayırlı olsun.nereden aldın nu fiyata .cararaonun kendi sitesinde 780 tl yazıyor
 
Tekrardan merhaba.
Bugün Carraro Sportive 225 im geldi.
İşten gelir gelmez, 1 saatlik deneme sürüşü yaptım, bisikleti sürdüğümde kaliteyi direk anladım.2 pedal cevirdiğimde baya bi yol alıyor.Selesi de cok rahat yumuşacık gerci coğu sele öyle orası ayrı.Hidrolik frenleri şuanlık sorun yok ve umarımda olmaz.Yolda sürerken bisikleti çok keyif aldım biraz yokuş yukarı cıktım 1. vitesi aldığınızda sürdüğünüzü bile anlamıyorsunuz o kadar rahat.Elbette seçim sizindir ben böyle derim siz alır beğenmessiniz vs.Kişiden kişiye değişen bir durum bu.
 
Geri