Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Şehir - Tur Bisikleti Tavsiyesi

tşklr ortalama birşey bulmam lazım
 
Scudo
Bence carraro ve kron gibi yerli üretime yönelin f/p oranı daha yüksek bisikletler sonuçta performanslı bir yol bisikleti bakmıyorsunuz carraro 227 bianchi 730 ya da salcano city wings 30 adlı modele bakabilirsiniz sonuçta parayı verirseniz bisan bile kaliteli üretim yapabiliyor siz paradan haber verin yeter :)
 
Bisikleti üsulune uygun kullanıp bakımını yaparsanız bisiklet senelerce gider bu markadan bağımsızdır yoksa isterse 40bin tllik olsun 1 yıl dışarıda dursun yağmur yesin seneye o da uçar benim carraro 227ye güvenim tam çünkü eski bisikletim çok severdim ama çalındı şimdi bianchim var 827 o da çok güzel alet zaten bütçeniz çok güzel bisikletler için uygun çekinceniz olmasın :harika:
 
  • Beğen
Tepkiler: sercansekkin
@Kaplan53 Eğer bu listedeki fiyatlara bütçen ulaşıyorsa ne mutlu :) İmrendim. Eğer bütçe olarak erişebiliyorsan madem ben tercihimi Merida Cross 100'ü tercih ederdim. Sağlam, ekipmanı çok iyi, tasarım muazzam :harika:
 
  • Beğen
Tepkiler: phoenix48
@sercansekkin TAMAM yarın gideyim almaya senin ordan gecerim bisikletle bende sana yakınım işyerine bende kurtuluşta oturuyorum
 
arkadaşlar bu amortisörsüz maşaların esprisi ne ,bunun yerine kilitli maşa kullanmak varken iyi markaların bazıları neden düz maşa kullanıyor
 
arkadaşlar bu bisikletlerden birini alacam kadro ve donanım olarak hangisini tavsiye edersiniz
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
 
amörtisöre ihtiyaç yoksa boşa ağırlık kim yanında fazladan 2 kg taşımak ister :)
 
  • Beğen
Tepkiler: sercansekkin
@Kaplan53 benim işyerim siyah yuvarlağın olduğu yer :) Bisikletim de şuan işyerinin kapalı otoparkında. 4 ayrı kamera ve motosikletlerin arasında güvende. Geçersen yarın işyerinde olucim. Şimdiden hayırlı olsun eğer Merida alırsan cidden pişman olmazsın inşallah... kmüümrü.jpg

@brky1905 Mevcut maşa kilitli de olsa kilitsiz de olsa içindeki yağ ve metal malzeme fazla ağırlık demek. Düz maşa ise en az 1 kg'lık yük hafiflemesi demek. Sen 1 litrelik su şişesini al eline, kaldır kolunu omuz hizasına dirsek kırmadan, tutabildiğin kadar tut bakalım omuzların ne kadar dayanacak. Bisikletten iyi hız (uzun turlar da dahil) performansı bekleyenler için 1 kg bir süre sonra 1 ton gibi gelir... küçümsememek lazım.
 
aslında ben bu konuda araştırma yaptım tamamen kişisel zenkine kalmış 2 kilo ne kadar fark eder bilemiyorum 15 sene önce binmiştim şimdiki visiklerde artık adamlar adan z ye kadar araştırıyorlar ben prof deyilim sadece işe gidip gelecem biri cadde digeri ara sokak ordada engebeli biraz cadde sıkıntılı bildigin adamın üstüne sürüyorlar arabayı
 
@Kaplan53 Aynen abi zaten o maşa meselesine çok takılma. Düz maşa tamamen asfaltta "hız" için düşünülüyorsa çok mantıklı bir seçenek olacaktır. Ama bazen arada bisikletle girdiğin çıktığın yerler vardır kasis çukur falan biraz sıkıntılıdır, kaldırım çıkma inme çok yapmak zorunda kalırım diyorsanız kilitlemeli maşa mantıklı olacaktır. Düz asfalta çıktığınızda maşanızı kilitler hız ve çeviklik kazanırsınız engebeli kasisli çakır çukur bir yere geldiğinizde ya da çok kaldırıma çıkma inme yapacağınıza kanaat getirirseniz de açarsınız kilidi, tısır tısır rahat rahat konforlu geçersiniz oraları. :) Sıkıntı yok.
 
@sercansekkin başkan hafife almadedin 2 kiloyu diyorsun peki bunu mesafeye vursak uzun yol yapmıyorum toplamda 10 km yol yapacam sıkıntı olmaz heralde bilemedin hafta sonları 50 km yaparım
 
@Kaplan53 Tabi ki 50 km çok etkilemez. 80-100 km ve üzerindeki turlarda etkisini hissettirir. Sizin için sıkıntı olmaz, meraklanmayın.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kaplan53
10*15 kmyi geçmiyorum benim için ideal kilitli maşa
 
Bende bisiklete sizin gibi yeni başladım. Bulunduğum ilçede çok fazla yokuş olduğu için hem hafif hemde kaliteli bir donanımı olan neredeyse hiç kondisyonu olmayan bir kişi için rampalarda yorucu olmayacak bir bisiklet araştırmaya başladım.
Giant Specialized derken Carraro sportive 330 aldım.
Hem hafif hem yüksek donanıma sahip hemde tasarımı güzel olan bir bisiklet. 1800 civarına sıfır 1500 gibi fiyatlara ikinci el bulalirsiniz.
Boylarımız aynı 46 - 48 kadro sizin için uygun olacaktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: Suat Özkul
haklısınız bende 330 baktım sispansiyon olsunmu olmasınmı ordayım bizim burda 100 m biraz dik yokuş var onuda elle cıkarım gerisi düz ama gelirde gezmeye giderken uzun mesafe cıkarsa yokuş ozaman bilemicem
 
@sercansekkin

Çok yanlış bir düşünce. Amortisörlü bisiklet kullanıp da şehir içinde zırt pırt kilit açıp kapatan bir tek tanıdığım yok. Kime sorduysam "yok abi hep kitli takılıyorum" diyor.

Kilitli amortisör arada sırada kitleyecekseniz faydalı, tam tersi arada sırada kilidini açarım diyorsanız amortisörlü bisiklet almayın.

Amortisörlü bisikletin iki tane dezavantajı var. Birincisi; ağırlık, düz yolu bırakın, hele de yokuşlarda o ağırlık zul gelecek. İkincisi istediğiniz kadar kitleyin, amortisör az da olsa esneyecek ve pedala bastığınız gücü sönümleyecek.

Kaliteli düz maşa bir bisiklet, düzgün lastik ve basınç seçimiyle kasisten, çukurdan etkilenmez, kaldırımdan da gönül rahatlığıyla iner.

Her gün dağ yolu, patika gideceğim, yolumda eğim, yokuş çıkmama gerek yok ama hep irili ufaklı parke taşı var, çukurlarla dolu, hep açık tutsam faydası olur diyorsanız o zaman tamam ama İstanbul gibi yokuşu bol, hemen hemen her yanı düz satıh bir yerde amortisör gereksiz külfet.



iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
insan günde 10-15 arada birde 50 giderim diyor ama sonradan bir gruba katılıyor bakıyor ki grupta hep geride kalıyor keşke düz maşa olsaydı keşke daha hafif olsaydı diyip duruyor :D siz dağda bayırda gezmeyecekseniz amortisörlü bir maşanın gereği yok. düz bir maşa bisikletle de kaldırımdan rahatlıkla inip çıkarsınız. kaldı ki her kilitli maşa sabit bir maşanın güç aktarımına sahip değil. siz her ne kadar kilitlesenizde ufak bir pay kalabiliyor.
 
Geri