Berk Karaca
Daimi Üye
- Kayıt
- 23 Kasım 2010
- Mesaj
- 345
- Tepki
- 395
- Şehir
- İstanbul
- Bisiklet
- Giant
@Atalı
Hiç biri Bu kadro, şu boru bu boruya göre şu şekil ve boyutta olursa performans ve aerodinami şu şekilde değişir diye hesaplanmış bir kadro değil. Sadece 56 cm kullanacak bir sürücü için tasarlanmış bir L kadro. Üst borunun kısa olmasının sebebi giriş seviyesi bir kadro olduğundan. Üstüne binen adama mümkün olan en az uzanma mesafesini sağlaması için. Alın borusunun kısa olması ise endurance sınıfına girmeden, yol bisiklet kategorisinde kalabilmesi için. Mesela 56 cm Cdale Supersix'in de alın borusu 15,5 cm ama üst borusu uzun. Yeterince açık oldu sanırım
@Atalı
Hocam bu kadro üzerinde bu kadar detaylı düşünmenize gerek yok. Adamlar bu kadroyu yaparken dahi sizin kadar ince hesaplara girmemişlerdir . Triban'dan sonra alınır mı? Kadro kalitesinde muhtemelen bir fark hissetmeyeceksiniz ama kadro boyunun Triban'a göre size daha uygun olduğu ortada. 105 set ve RS10 jantlar da iyi birer upgrade ama ben olsam paramı saklar daha iyi alternatiflere bakardım.
Hiç biri Bu kadro, şu boru bu boruya göre şu şekil ve boyutta olursa performans ve aerodinami şu şekilde değişir diye hesaplanmış bir kadro değil. Sadece 56 cm kullanacak bir sürücü için tasarlanmış bir L kadro. Üst borunun kısa olmasının sebebi giriş seviyesi bir kadro olduğundan. Üstüne binen adama mümkün olan en az uzanma mesafesini sağlaması için. Alın borusunun kısa olması ise endurance sınıfına girmeden, yol bisiklet kategorisinde kalabilmesi için. Mesela 56 cm Cdale Supersix'in de alın borusu 15,5 cm ama üst borusu uzun. Yeterince açık oldu sanırım
@Atalı
Hocam bu kadro üzerinde bu kadar detaylı düşünmenize gerek yok. Adamlar bu kadroyu yaparken dahi sizin kadar ince hesaplara girmemişlerdir . Triban'dan sonra alınır mı? Kadro kalitesinde muhtemelen bir fark hissetmeyeceksiniz ama kadro boyunun Triban'a göre size daha uygun olduğu ortada. 105 set ve RS10 jantlar da iyi birer upgrade ama ben olsam paramı saklar daha iyi alternatiflere bakardım.