İsa DEMİRKOL
bisiklet
- Kayıt
- 1 Aralık 2019
- Mesaj
- 735
- Tepki
- 1.842
- Şehir
- Muğla
- İsim
- İsa
- Başlangıç
- 2018—19
- Bisiklet
- Cube
- Bisiklet türü
- Dağ bisikleti
gerekmez, başka soru ?Vites ne kadar sık kullanılırsa o kadar sık ayar gerektirir mi?
gerekmez, başka soru ?Vites ne kadar sık kullanılırsa o kadar sık ayar gerektirir mi?
Kullanıcı adını değiştirmişsin fakat kafa gene aynı bakıyorum. Hayırdır ne oldu? Uzaklaştırma mı aldın da görünmüyordun ortalıkta. 🤣 🤪 🤣 🤪gerekmez, başka soru ?
Kadansımızı anlık 5-10 arttırıp vites değiştirme esnasında da 10-15 düşürerek hafif geçiş sağlayabiliriz. Oldu ki bu durumu yapacak mecaliniz kalmadı hiç bir şey sağlığımızdan önemli değil dizimizi parçalayacağımıza zinciri parçalamak arka aktarıcıyı söküp atmaktan korkmamalıyız.Açıkçası sık değil doğru anlarda sık değiştirmek önemli kendimce hele ki rampalar da vites değiştirmek sistem ne olursa olsun bence sakıncalı .
Vitesin amacı nedir o zaman? Uygun şekilde pedal çevirildiğinde vites her koşulda sorunsuz geçer, merak etmeyin.Açıkçası sık değil doğru anlarda sık değiştirmek önemli kendimce hele ki rampalar da vites değiştirmek sistem ne olursa olsun bence sakıncalı .
Ayağa kalkıp 3 saniye kadar kendini zorluyosun, bisiklete ve kendi kütlene biraz atalet (hız) kazandırıp ani olarak pedal çevirmeni yavaşlatıyorsun ve zincire tekrar yük binmeden zinciri attırıyosun.Ek olarak kaliteli bir bisiklet sistem olmadıkça aşırı dik rampalarda vites degistirebilenede helal olsun🤠
Bisikletten inmesin yahu . Ön frene bas arkayı kaldır tek ayağıyla pedalı çevirsinAyağa kalkıp 3 saniye kadar kendini zorluyosun, bisiklete ve kendi kütlene biraz atalet (hız) kazandırıp ani olarak pedal çevirmeni yavaşlatıyorsun ve zincire tekrar yük binmeden zinciri attırıyosun.
Bunu yapamıyosan bisikletten inip sol elinle seleyi kaldır, sağ ayağınla pedalı çevirirken sağ elinle kola komut ver zincir atsın. Hem de dinlenmiş olursun
Vitesin amacı nedir o zaman? Vites her koşulda sorunsuz geçer.Açıkçası sık değil doğru anlarda sık değiştirmek önemli kendimce hele ki rampalar da vites değiştirmek sistem ne olursa olsun bence sakıncalı .
Trt yokuşunda hep vites değiştiriyorum mesela. Egzoz yutmamak için kamyon sollamışlığım var Trt'de. Vites değiştirmeden hızlanmak mümkün değil. Kirazlı yokuşu vardır İncesu'da... Orada antrenman yapardım. 4. vitesle başlayıp 2'ye, bazen de 1'e kadar değiştirdiğim olmuştur. Merak eden eğimine gidip bakabilir. Cinnah Caddesi dümdüz kalır Kirazlı yanında... Vites sistemi doğru kullanıldığında her koşulda değişir. Kötü durumdaki viteslerle bile bunu yaparsınız.Kastettiğim o değil arkadaşlar elbette rampada vites tabi ki değiştirilir ama sürekli ne yaptığının farkında olmadan yokuşta yada kafadan esen rüzgarda zorlanmaya başladıkça zart zurt zarar vererek değiştirenler olabiliyor ya da karşısında rampa görüp yüksek viteste girip önceden hazırlanmayıp yokuşta debelenip parçalara zarar verilebiliyor başlıkta sık olanca o sebeple yazmıştım.
Ek olarak kaliteli bir bisiklet sistem olmadıkça aşırı dik rampalarda vites degistirebilenede helal olsun🤠
O kamyon yokuşu kaçla çıkıyor da bisiklete sollanıyor?Egzoz yutmamak için kamyon sollamışlığım var Trt'de.
Benden az hızlı çıkıyordu. Arkasında kalıp egzoz yutmaktansa biraz daha hızlı gidip onun önünde gitmeyi tercih ettim. Trt'yi çıkarken durmam. Araba sollamadım, yüklü bir kamyonu solladım sadece. Böyle bir ridermışım, bir gün beraber binelim, görürsün nasıl bir rider olduğumu.O kamyon yokuşu kaçla çıkıyor da bisiklete sollanıyor?
Veya sen nasıl bir ridermışsın, kamyon da olsa, bir vasıtayı tırmanırken geçiyorsun? Kafamda deli sorular.
Ben de kapışalım diye değil, beraber binelim diye demiştim. Marmaris'e gittiğimizde Datça'ya da uğrarım, denk getiririz bir gün. Sevgler.@can onur Hay hay, İst veya Datça'ya gelirsen beklerim. Ama tırmanışta kapışmaya değil, iki lafın belini kırmaya. Tırmanış falan geçti benden o işler. Zaten tamamen fixie'ye geçtim.
Kamyon çok yavaş çıkıyomuş, sen de kondisyonluymuş geçmişsin. Bu çıkıyor buradan.