Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Single Speed Custom Bisikletler

@enqinHLC Avénton kadroların siyahları da var. Pembesini alıp siyaha boyayarak yazık etme güzelim boyaya :)

Renk için şu videoya bakabilirsin. Ne kadar oynanmış bilemiyorum ama çok çarpıcı :asik:


 
Scudo
@Insansevmem

Aynı şeyleri düşünmüşüz fakat coolidge modelinin stokta kalmayışı ve yenilerinin 2016 aralık ayında gelecek olması beni uzaklaştırmıştı bu sevdadan. Çünkü yaşadığım şehirde incelediğim fixielerin tamamının kadro işçiliğini beğenmemiştim, ya purefix olacaktı yada hiç olmayacaktı o yüzden ben yol bisikletine yöneldim yeniden. Bakın birde şu var baya güzel görünüyor ama euro kurundan dolayı fiyat uçuk. (link)

Birde eğer bu işe gönül verildiyse @Doğukan Aksu sıkı takip edilmeli diyorum. Son olarak şunu bırakır kaçarım bu konudan. (Ben bu işin içinde bunun kadar güzel bir alet görmedim daha :))

http://i62.photobucket.com/albums/h99/graf_i/_MG_0637_zpso2s82wzr.jpg
 
@Uğur S. Yok yok kadroyu siyaha boymak gibi derdim asla yok. Aksine rengini beğendiğim için pembe alıp siyah kombinlemek istiyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Uğur S.
Merhabalar Deniz,
öncelikli olarak hoşgeldin! 1 gün içerisinde fazlaca tavsiyeler, örnekler ortaya atılmış bu güzel. Şöylece hepsini ancak okuyabildim, fazla uzatmadan konuyu da biraz olsun toparlamak gerekirse minimalist bir görüşe dayalı cyclechic sezinledim. Çok güzel, beğeninin bu yönde olması ileriye dönük umut verici türden.

Konuya teknik açıdan yaklaşmak gerekirse, tavsiyem renk, marka, kadro tipinden ziyade öncelikli olarak yüzeysel de olsa bu fixed gear bisikletlerden birisini test etmen yönünde olacaktır. Bu test konusunu mutlaka tecrübe et isterim, ki ileriye dönük sonraki aşamada bu atılımının sonu hüsran, hayal kırıklığı olmasın isterim. Öncelikli olarak genelde insanlara önerdiğim gibi proje niteliğindeki bu oluşum için bir eskiz defteri, sketch book oluştur daha sonrasında da sıcak bir kahve eşliğinde yaz, çiz aklına gelen parçaları şemalar halinde kategorize et... Başta yabancı kaynaklar olmak üzere parçaların teknik kısımlarına dair araştırmalarda bulun, parçalar üzerindeki hatve, inch/mm ve Ø değerlerin her parçanın birbirine entegre çalışmasından kaynaklı ne denli uyumlu ya da uyumsuz olduğunu değerlendirebil. Basit gibi bir çalışma sistemine dayalı olan bu bisikletlerde konvansiyonel bisikletlerin aksine tölerans noktalarının daha metrik ve hata götürmez bir drive-train kombinasyonuna ihtiyaç duyduğunu unutmadan ele al. Yine mesajında da bahsetmiş olduğun ön teker ölçüsünde 26" yani 650/571c bir lastiğin konvansiyonel bir MTB bisiklet teker ölçülerinden tamamen farklı olduğunu, uygun kriterleri taşımayan bir kadro / maşa ile kullanımında doğrudan sürüş kaliteni ve pozisyonunu etkileyeceğini de özellikle hatırlatmak isterim. Kısacası konuyu son bir cümle ile toparlamak gerekirse; renkler, tercihler kişiden kişiye daima değişiklik gösteren bir olgudur ve bu yüzden buna takılmaksızın öncelikli olarak tam olarak ne istediğine karar ver ve o yönde teknik araştırmalar yap isterim. Restorasyon öncesi gelişmelerin proses aşaması (boya, boya öncesi nikelaj, kadronun mevcut durumuna diğer gelişmeler vs.)bir şekilde profesyonel olarak çözümlenir o yüzden görsel bileşenlerin renk ayrıntısına fazlaca takılma derim.
 
@Ruhpastası Aero modellerde seat tube ile lastik mesafesi araya giren rüzgar direnç oluşturmasın diye olabildiğince yakın oluyor.
 
@deniziko uyar ama önce kadroyu ayarlamak gerekiyor. 160 boy için yaklaşık 48 kadro yeterli. Bacak ölçünüz nedir henüz bilmiyorum ama daha aşağısı sorun olacaktır.
 
@deniziko

Hak verdim. O zaman en mantıklısı 27 Olmalı

Bisikletin kaskını heyecanla bekliyorum:ssrtcbya:
 
@emre önen Bu fikri düşünüyorum evet, iyice arastıracağım bunu.

Fakat şu noktada benim bu gosterdiğin bisiklette tek işime yarayacak yer kadro kısmı.

Çünkü ben gidip jantı aerospoke yapacagımdan değiştiriyor olacaım, sonra gidonu değiştireceğim yani zaten şu bisiklette benim işime bi kadro yarayacak. (bullhorn deniyor sanırım istediğim gidona)

Şu an internette bu şekilde aratıyorum, hazır benim istediğime göre var mı diye.

Teşekkür ederim
 
@deniziko
hazır alacağın bu bisikletin parçalarını değiştirmek bebek oyuncağı gibi bir şey rahatlıkla üstesinden gelebilirsin yapman gereken şey doğru parçayı satın almak ve eskisini söküp yerine yenisini takmak
sıfırdan bir projeye başlamış olduğunu düşünürsek bu bisiklete vereceğin paranın en az 3 katını harcaman gerekecek ayrıca bir dünya boya parlatma vs işiyle uğraşıp gereksiz yere zaman kaybedeceksin bu aşamada zaman zaman moralin bozulacak belkide yapmış olduğun işten vazgeçeceksin bu işler sabır ve tecrübe ister.
ayrıca bu bisikletin kadrosunun fixed için özel olarak üretilmiş olması ve arka göbeğin hem fixed hem de single olarak kullanılabilmesi çok iyi bir avantaj
 
@Doğukan Aksu
Selamlar,

Evet, kesinlikle minimal bir görünümü olsun istiyorum.

Tavsiyeler için çok teşekkürler. Aslında tam da bu yüzden burdayım. Çünkü bu konuda cokca fikir alabileceğim insanların bulunduğu bir platform olduğunu düşünüyorum.

Ne istediğim cok net aslında, fakat nereden temin edeceğimi bilemiyorum. Şu an yogun olarak internetten arastırma yapıyorum ama yarın sabah bir kac bisikletçi gezmeyi düşünüyorum. Belki biraz daha yol katederim bu şekilde...

Bu arada isteiğim bisikleti surekli paylaştım herkes sıkıldı biliyorum ama bi daha buraya koymak istiyorum sizin yorumunuz olur belki diye. Sadece gidonu bullhorn istiyorum.. Ama istediğim dizayn aslında bu kabaca. (Birşeyi belirtmeden edemeyeceğim Single Speed İstiyorum)

e.JPG



Çok teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: enqinHLC
@deniziko
aliexpress de uygun fiyatlı rengarenk değişik şekillerde magnezyum alaşımlı alüminyum kolon jantlar satılıyor ön tekerlek için bunlardan alıp kullanabilirsin altta linklerini verdim
(link)

(link)

(link)

arka jant için ise pedal bisikletten şu ürünü alabilirsin fiyatı gayet makul

(link)
 
@emre önen cok tesekkürler linkler için, kollu jantlar için aerospoke markasını almayı dusunuyorum bunlar hakkında yurtdısında bir bisikletçi ile konusmustum, karbon fiber olmadığı için ucuz malzemeden uretim olduğu için cok agır olabiliyormus ve en ufak bir ruzgarda denge kaybına neden olabilyormus. Tabii bu ilettiğin linkteki tam olarak o degil, belki alınabilir biraz arastırsam o markayı.

Arka jantlar için ise, cok ucuz bu nasıl oluyo bu sekilde ? eger iyi birseyse ve lastik uyum sıkıntısı yasaamayacaksam tabii ki bunu alırım :)

Teşekkürler

@Anonim Ben bacak boyumu olctum 71 bucuk gibi bişey cıktı :))
 
@deniziko o halde 48 kadro kurtarır. Aşağısı zaten sıkıntı olur. Hoş daha aşağısını bulmak da çok zor olur en azından bunun için. Kadro için 48 ideâl şu durumda.
 
Bunlar kontra pedal mı acaba değilse nasıl duruyor bunlar ? o_O
 
Geri