ÖnerERKUT
Aktif Üye
- Kayıt
- 15 Haziran 2015
- Mesaj
- 177
- Tepki
- 269
- Yaş
- 31
- Şehir
- Adana
- İsim
- Öner ERKUT
- Bisiklet
- Trek
Herkese merhabalar arkadaşlar 20 Mart tarihinde kargodan teslim aldığım Sirrus Sport 2015 model bisikletimle 1.5 ay sonundaki deneyimlerimi sizlere aktarmak istiyorum. Öncelikle Sirrus Sport gerçekten akıcı bir bisiklet, pedala güç aktarımı konusunda çok başarılı ki bu da kadronun esnemezliğini gözler önüne sermekte. Ayrıca bir fitness bisikleti olarak tanımlanmasına rağmen her türlü tura uygun hale getirilebilecek bir bisiklet. 32 delikli jantları, maşa ve arkada bulunan portbagaj bağlantı delikleri günübirlik veya kamplı turlar için bisikleti uygun hale getirmekte.
Bisikletin orijinal hali Acera ön ve arka aktarıcı, SR Suntour XCR aynakol, Specialized logolu fren kolları ve ayakları ve Kmc üretimi olan zincirle gelmekte. Keza lastikleri de yine Specialized üretimi olan Specialized Nimbus. Bisiklet bu haliyle pedallar hariç 11,33 kg gelmekte. Pedallarla birlikte bu rakam 11,88 kg olmaktaydı.
İlk olarak sürüşleri daha güvenli hissettiğim ve performansa katkısı sebebiyle pedalları SPD pedallarla değiştirmeye karar verdim. İnternette yaptığım araştırmalar sonucu platform yapısı ve hafifliyle (yaklaşık 282 gr) dikkatimi çeken Crankbrothers Candy 1 model pedalları sipariş verdim. Ardından lastikleri değiştirerek Schwalbe Marathon Supreme 700x32c lastikleri edindim. Orijinal lastikleri toplamda 1420 gram gelirken yeni lastiklerde bu değer yalnızca 820 gram geldi. Üçüncü değişiklik ise katlanır bisikletimde kullandığım Brooks B17 selemi Sirrus'a takmak oldu. Bu değişiklik 250 gram gibi bir ekstra ağırlığa sebep olsa da rahatlığı tartışılmaz olduğu için önemsiz bir ağırlık artışı olarak sayıldı
Ay başında ise vites ve fren sistemini komple Deore LX set ile değiştirerek uzun yıllar gerek günlük kullanım gerekse uzun tur performansı olarak başarılı olabilecek bir bisiklete kavuştuğumu düşünüyorum. Bütün bu değişiklerle beraber bisikletin ağırlığı ise 10,7 kg civarına inmiş oldu.
Bütün bu değişiklerle beraber bisikletin maliyeti ise yaklaşık 3200 Türk Lirası oldu.Sormak istediğiniz her türlü soruya elimden geldiğince cevap vermeye gayret ederim, saygılarımla.
Bisikletin orijinal hali Acera ön ve arka aktarıcı, SR Suntour XCR aynakol, Specialized logolu fren kolları ve ayakları ve Kmc üretimi olan zincirle gelmekte. Keza lastikleri de yine Specialized üretimi olan Specialized Nimbus. Bisiklet bu haliyle pedallar hariç 11,33 kg gelmekte. Pedallarla birlikte bu rakam 11,88 kg olmaktaydı.
İlk olarak sürüşleri daha güvenli hissettiğim ve performansa katkısı sebebiyle pedalları SPD pedallarla değiştirmeye karar verdim. İnternette yaptığım araştırmalar sonucu platform yapısı ve hafifliyle (yaklaşık 282 gr) dikkatimi çeken Crankbrothers Candy 1 model pedalları sipariş verdim. Ardından lastikleri değiştirerek Schwalbe Marathon Supreme 700x32c lastikleri edindim. Orijinal lastikleri toplamda 1420 gram gelirken yeni lastiklerde bu değer yalnızca 820 gram geldi. Üçüncü değişiklik ise katlanır bisikletimde kullandığım Brooks B17 selemi Sirrus'a takmak oldu. Bu değişiklik 250 gram gibi bir ekstra ağırlığa sebep olsa da rahatlığı tartışılmaz olduğu için önemsiz bir ağırlık artışı olarak sayıldı
Ay başında ise vites ve fren sistemini komple Deore LX set ile değiştirerek uzun yıllar gerek günlük kullanım gerekse uzun tur performansı olarak başarılı olabilecek bir bisiklete kavuştuğumu düşünüyorum. Bütün bu değişiklerle beraber bisikletin ağırlığı ise 10,7 kg civarına inmiş oldu.
Bütün bu değişiklerle beraber bisikletin maliyeti ise yaklaşık 3200 Türk Lirası oldu.Sormak istediğiniz her türlü soruya elimden geldiğince cevap vermeye gayret ederim, saygılarımla.