Bana da aynı şeyi whatsapp dan yazdılar. Bende "Siz bilirsiniz" dedim. ☺ Geçen sene de aynı muhabbet yaşanmıştı. O yüzden çok uzatmadım. Sizce en çok alışveriş yapan müşteri mi? Yoksa 365 günün 4'te 3'ü bisiklete ürünlerini kullanarak binen bir müşteri mi? Buraya en son bana hediye kodu geldi yazan kullanıcının yaptığı km ile senin benim yaptığım km'yi karşılaştıralım. Şimdi ne alaka demeyin. KM demek ürünü kullanmak demek. KM demek üzerindeki ürünü çok fazla diğer bisikletçinin görmesi demek. Yahu her neyse. Kendi yazılımsal algoritmaları üzerinden yürüttükleri satış politikaları. Ben sadece mesleği "Pazarlama & Reklam" olan birisi olarak değerlendiriyorum. Belki de ben olsam öyle bir politika izlemeyeceğim için bana yanlış geliyor.
Markalar biz fakir kullanıcıların reklam değerini çok da göz önünde bulundurmazlar diye düşünüyorum. Ama bisiklet kullanıcılarının çokça takip ettiği bir youtuber. birşey fenomeni vs falan iseniz dediğinizde haklı olabilirsiniz. Ama benim bildiği sadece Madbuddha sınız.
@Thracian Açıkçası ben de dbhtan çok memnunum. Sora'nın ürünlerinden memnunum ama kalite olarak halen onun düzeyinde değil diye düşünüyorum ama yakındır. Fiyat avantajı sunamıyorsa ve yerli malılığını umursamıyorsanız dbh iyidir.
@Adil ÜNALDI ifademi lütfen yanlış anlamayın. Madbuddha hayranı olarak küçümsemem mümkün değil.