Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Sram Red eTap kablosuz vites sistemi

Işıklı mışıklı mı bu pahalı birşey bisiklete hava katar mı peki biz kaç sene sonra alabiliriz bu aleti
 
Scudo
@Revolutions Futboldan o kadar derin anlamam. :) Bilgisayarda da koca koca fanları sıvı soğutmaya tercih ediyorum.
 
@Murat B.
Fiyatlar konusunda upgrade kit olarak bakınca E-tap ve di2 fiyatları baya yakınlar.
 
@Gökhan Toros

Yorumunuz üzerine biraz daha araştırdım evet Etap'de belli yazılımsal sorunlar var. Arada bir güncelleme yapılsa da pek çözüm getirmemişler. Garanti yoluyla çözüme ulaşmış çoğu. Bu yüzden Etap alırken garantisiz(sahibinden 0 veya 2. el set) almamaya baya dikkat etmek gerekiyor.

En büyük dezavantajlarından birisi de maalesef kaza koruması yokmuş. Yani biraz sert bir kazada aktarıcının darbe alması durumunda muhtemelen aktarıcı çöp oluyor. DI2 larda kaza anında sistem kendini kilitliyor. Bu sayede elektronik sistemdeki zarar en aza iniyor.
 
@Özhan Akgöğ

Başka bir sorun daha;
Zincir yokken, arka aktarıcı en üst konumdayken jant tellerine takılıyor. Yani en üst viteste zinciri kırarsanız eğer, zincirle beraber arka vites de çöp oluyor (muhtemelen kadro kulağı ve buna ek olarak belki de kadro)
Sram'ın bundan haberi var ve kullanıcılara cevabı "Zincir varken sorun yok, zincirsiz böyle bir sorun olması da kullanımı etkilemiyor" şeklinde. Standart Amerikan mühendisliği kısacası. "That'll do" şeklinde geliştirilmiş ve üretilmiş parçalar.
 
@Murat B.

+1
Klasik, telli Camp.setten asla vazgeçmem.
Herhangi bir ekipmanı arızalansa bile dünya para.
Ne kadar çok elektronik o kadar çok sıkıntı yaratma ihtimali.
 
Di2 3. Jenerasyonu çıkıyor yanlış bilmiyorsam.Bu anlamda daha oturmuş bir sistem diye düşünüyorum.Yazılımları daha kararlı.Ben ilk jenerasyonu kullanıyorum 10 lu sistem ultegra 6770.seri çoklu vites değiştirme yok, ön tanımlı vites kombinasyonları yok ama daha evvel kullandığım 105 setimle kıyaslarsam çok hızlı, ayarı bozulmuyor, zincir sürtme sesi kesinlikle yok çünkü alet ayarlıyor kendini.pili tek şarjla 1000 km kadar gidiyor.tabiki kullanıma bağlı ancak düzgün kullanımda ben rahat rahat üzerine çıkacağını düşünüyorum km olarak.bir de pili bitmeden uyarı veriyor ki bu uyarı sonrası yaklaşık bir 100 km gidersiniz 100 km sonra ön aktarıcıyı kapatıyor bundan sonra da arka aktarıcı aktif kalıyor. Komple pili bitirmek gerçekten zor.
 
  • Beğen
Tepkiler: trainspotting35
Bu iki aynakolda aynı özelliklerdeler fakat siyah olan yeni model , gri olan ise 2011 model.Sram ' a email gönderdim farkları sordum.
Cevap ikiside aynıymış.Sadece tasarımları farklıymış.Şimdi siz olsanız hangisini tercih ederdiniz ?
191945191946
 
@Umtdgny
Deneme şansı yok ama kadro rengi kırmızı -beyaz.Şuan siyah var üzerinde.Sanırım gri renk değişik durur.Cevap için teşekkür ederim.
 
@scottrek
Gri olan resimde daha koyu çıkmış. Benim elimde köşede duran var birtane aynakol yaprağı ve tam olarak gri olanın rengi bu şekilde.

191950
 
  • Beğen
Tepkiler: TeamO2.cc
Acayip fark var arasında :) sanırım ilk seri düz gri .Bu fotodaki 2.seri gri ama üzerinde ince dairesel çizgi var.Sanırım ikisi farklı.
 
@scottrek Üstad her ikisi de hoş durur gibi geldi bana. Ben olsam ikisi de aynıysa uygun fiyatlı olanını tercih ederdim:D
 
  • Beğen
Tepkiler: TeamO2.cc
@Yusuf Ziya Aktaş
Aralarında 30 Euro fark var.Gri olan daha pahalı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Yusuf Ziya Aktaş
Geri