Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

suntour xcm süspansiyon körük çalışması

KAAN H.

Üye
Kayıt
30 Mart 2014
Mesaj
10
Tepki
5
Yaş
43
Şehir
istanbul
Bisiklet
Salcano
beyler kendi çapımda bir çalışma yaptım.bisikletim salcano astro 40 ve daha 2-3 defa yola çıkabildim.ve ansızın aklıma da böyle bir çalışma fikri geldi paylaşayım dedim.selamlar...
https://i.hizliresim.com/DXMAX6.jpg
https://i.hizliresim.com/XWvg27.jpg
https://i.hizliresim.com/38DV2A.jpg
https://i.hizliresim.com/VpV72n.jpg
https://i.hizliresim.com/4mgnRL.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: Cebrail Tunç
Scudo
Eski masalarda bu körükler vardi ama yeni masalarda neden kullanilmiyor?
 
http://img130.imageshack.us/img130/2192/img334.jpg


Bence çok çocuk bisikleti havasına sokmuş. Onun yerine resimdeki maşa kılıfları daha hoş duruyor

http://imgim.com/8617incij4274384.jpg

http://imgim.com/8617incij4274384.jpg
 
@Darke

Konuyu acan arkadasdan körükler icin bir cevap alamadik, peki bu kiliflari neden nezaman takiyorlar? Herhalde süs icin degil, illaki üretildiyse bir fonksiyonu vardir.
 
@Murat Cömez


Maşayı çamur, toz, kir vb. etkenlerden korumak için takılıyor o kılıflar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Cömez
@Haşim Okyay
Evet hasim bey camur, toz, kir, vb. etkenlerden korumak icin oldugunu biliyorum. Ben sadece körügü takan arkadas, aceba bilinclimi takmis yada süs olarakmi tamis, onu ögrenmek istedim. Ama bilincli olsa zaten takmazdi bence... :)
 
@Murat Cömez
biri diyor çocuk bisikletine dönmüş ,biri diyor süs olarak takmış.verilen tepkilere hakkaten hem şaşırdım ,hem üzüldüm.o çorap gibi olanları biliyorum ,hoşuma gitmiyor.ayrıca süspansiyonun içine yağ bastım alttaki civatalara izolasyon uyguladıktan sonra.şu an deneme aşamasındayım.süspansiyon en ufak darbeleri bile emer hale geldi.ha klasik süspansiyon yağı kullanmadım o da bana kalsın. olaylara farklı bir açıdan ,yenilikçi bi şekilde bakmaya çalışıyorum,eğer bu çocukluk veya bilinçsizlikse tamam hem çocuğum hem de bilinçsizim...
 
  • Beğen
Tepkiler: Abdullah Cimis
Geri