Scudo Sports

Tchibo degisim ve iade sorunu

Anonim

Silinmiş hesap
Kayıt
27 Nisan 2005
Mesaj
0
Tepki
3
Merhaba arkadaslar. 21 gün önce Tchibo magazasindan iclik takımı almistim. 3 gün sonra elime ulasti. Ancak bekledigim bedenden buyuk oldugunu görünce M boyutu ile degisimini istedim. Yani tam 19 gün önce degisim istedim. uzerinden 5 gün gecince mail attim. Mailime gelen cevap"En kisa sürede hazirlanacak" oldu. Dedim bir iki gune gelir herhalde! 11 gün gecince aradım kendilerini yine ayni seyi dediler. Bu sefer biraz daha sert konustum dedim herhalde gönderirler yarin, 12. gün oldu aradim hala göndermemislerdi! Aradigimda aksam 5 ti bu arada. Telefonda kadina iade istedigimi ve hemen yapilmasini istedigimi belirttim. Suan uzerinden 6 gün gecmis bulunmakta ve hala param geri yatmadi!
Bu nasil bir sacmaliktir! Parayi pesin aliyorlar, artik vadeli hesaba mi yatiriyorlar ne halt yiyorlarsa, bir gün daha ellerinde tutmak icin her halti yapiyorlar.

Kimseye burdan alisveris yapmasini önermiyorum.Bu tarz sıkıntılar yasamasin kimse.

Zaten gecenlerde 1.5 ay Decathlon oyaladi, 18 gun de Tchibo oyaladi. 2 ayi geckin suredir bu tarz karaktersiz isletmeler yuzunden bisikletimden uzak kaliyorum.
 
Scudo
@Auron Sanchez kardes sende bi seytan tuyu var zannimca.Onceki sorununu da hatirliyorum bayagi ugrastirmisti,anlasilan bu da oyle;bence bi yerlere kucuk bi sadaka falan ver.
Sorununa gelince ayni olayi ben de bir biletal'dan aldigim biletin iadesinde yasadim.Tam bir ay(tekrar yazayim 1AY!) parami alamadim.Sebepleri de suymus:parayi nakit odedigim icin beklemisim kredi kartiyla odeseymisim bu kadar beklemeyecekmisim.Eger sen de nakit(banka karti) aldiysan kendini buna hazirla derim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kadir KARADEMİR
@kobalamin
Ben kredi.kartiyla tek cekim yaptim, muhtemelen bana da kredi kartiyla odediginiz icin beklettik derler :D Hocam valla anlamiyorum, adamlar anlasmis buna bisiklet bindirmeyelim demisler resmen :D :D Acayip sinirim bozuldu, bir de ust uste oluyor. Bari 2 3 ayda bir yapın insafsizlar :D
 
@Auron Sanchez bi dahaki alisverisinizde bence parayi bi arkadasiniza verip ona aldirin.Baska turlu size alisveriste rahat yuzu yok:)
 
Tchibo'dan çok alışveriş yaptım iade dahil hiçbir sorun yaşamadım. Münferit bir olay olduğunu düşünüyor ve alışveriş yapmayı düşünenlere tavsiye ediyorum. Decathlon için de benzer tecrübelerim oldu ve aynı şeyleri düşünüyorum.
 
@Anonim valla hocam caresiz kaldim :D

@kobalamin Aynen öyle yapacagim :D Sorun bizimkilerde sanirim, aliexpress iiadelerinde bile bu kadar ugrasmadim :(

@liteon hocam malesef bu yaptiklarindan sonra ayni seyi soyleyemeyecegim. ilk ve son alisverisimdi.
 
bu başlık zannımca geç açılmış ma mafi ben dün 350 tl lik veriş alış yaptım. Umarım bekleme yapmazlar.
 
@ihsankılıçkaya hocam bugun aradim, en kisa sure dediler tekrar. Yani ne desem bilmiyorum, söylenecek kelime birakmadilar insanda.
Umarım sorunsuz gelir aletiniz, iade/tamir/degisim olaylarında cikiyor sorun genellikle. Sorunsuz gelsin de ugrasmayin söyle adamlarla :(
 
@Auron Sanchez Tchibo'dan bir ürün aldım geçen ay onuda iade ettim 3 gün içinde karta geri yüklediler parayı. Ama kurumsal bir firma olmadığı kısmına katılıyorum. Büyük indirim vs. olmadığı sürece ben de alışveriş yapmamayı tercih ediyorum.
 
Ben alışverişimi en çok tchibo dan yapıyorum. Bu güne kadar defalarca ürün aldım, değişim yaptım yada iade yaptım. Hiç birinde sorun yaşamadım. En geç bir hafta içinde değişimlerim elimde oldu. Bence size denk gelmiş. Umuyorum tekrarlanmaz..
 
Şunu söyleyeyim kart iadeleri bir haftadan önce yansımaz. Genelde 2 haftayı bulur. Oyalamaları falan tabi ki yanlış ama 6 gün geçmesi normal iade için.
 
@NomadCRY Hocam en fazla 3 gün sürdü simdiye kadar iade edilmesi. Dediginiz gibi olsa da en azindan 12 günlük degisim bekleme süreme bakarak hemen yapilmasi gerektigini dusunmustum ancak onu bile yapamayacak kadar hoşgörüsüz olduklarını ve o kadar beklettikleri icin özür bile dilemediklerini gördüm. Degisik bizim milletteki isletmeler. Kültür yok,gelecek müşteriden çok gelecek paraya bakıyorlar. Sıkıntı burdan baslıyor malesef ki.
 
Şansınız yaver gitmemiş.

Tchibo'dan sıklıkla ürün alıyorum, F/P konusunda iyi olduklarını düşünüyorum.
Hatta birlikte çalıştığım arkadaşım mobilya bile aldı (masa). Vidaları çıkmayınca paketten yenisini gönderip eskisi için "hediyemizdir" dediler.
 
  • Beğen
Tepkiler: kobalamin
@Homer hocam bana malimi gondersinler ya da parami iade etsinler yeter :D Sanssizim.bu konularda o dogru. Bu aralar bi bahtsizlik sardi dört yanimi :D :D
 
@murat serbet sormayin hocam hep bu son bundan sonra bi sey olmaz, kurtuldum diyorum. Bi sey oluyor. Bakalim bundan sonra ne olacak :D Forumda en cok sikayet yazan kisisi olma adayiyim suan :D
 
Tchibo da şu sıralar sizden "Sabırsız ve problemli müşteri" diye bahsediyordur :)

Hiçbir sorun çıkarmamışlar sadece ellerinde olmayan sebeplerden dolayı süreç yavaş işliyor. Bu süreci malesef hızlandıramazsınız çünkü tek bir kişinin elinde değil bu. Telefonda bağırdığınız kadıncağız da size "haklısınız" demekten başka bir şey yapamaz. Beklentiniz, bağırınca işinizin hemencecik hallolması, farkındayım :(

Kargo süreciyle ilgili problem yaşamış olabilirler, istediğiniz beden ellerinde olmayabilir, onu bekliyor olabilirler, temin etmeye çalışıyor olabilirler. Yani bağırınca bunlar neden şıp diye oluversin? :) 11. gün aramışsınız ilgileniyoruz demişler 12. gün yine aramışsınız :D

Belki de günde 1 kez aradığınız için işiniz görülmüyor olabilir, günde birden fazla kez aramayı denediniz mi? Belki sizden daha fazla ilgi bekliyorlardır :asik:
 
@Serkan Mıstınoğlu :D dakikam olsa arardim hocam ozlemislerdir de dakikami bitirdiler :D . Yok kadina bagirmam ya calisan o müdürden assagisina sesimi yukseltmem :D
Hocam suremiyorum bisiklet cok sıkıldım. HEr seyim yazlik, donuyorum cikinca ya da asiri terliyorum 20 km den fazla suremiyorum. Vize haftasina girdik simdi bi de ordan gitti sure :koptum::komik:
Bunlar hep benim sprintlerime engel olmak istiyor, sprint lobisinin işi :koptum::koptum:
 
@Auron Sanchez
Yeni şikayetleri bekliyoruz kardeşim. :D
Bu firmalar genelde çağrı merkezi işini komple başka firmalara yaptırıyorlar. Bu sefer de karşınızdaki muhatap yetkili ya da bilgili olmuyor. Bundan da sıkıntılar çıkabiliyor. Mağazada ben çok ürün iade ettim hiç sıkıntı çıkartmadılar.
 
Geri