Tern link D8 siyah-sarı;
2016 Mayıs ortasından buyana genel izlenimim.
Çok pratik, keyifli, karizma, yakışıklı, dikkat çekici ve kaliteli lakin;
Süspansiyon olmadığından çok yorucu. Yoldaki en ufak bozuklukta doğrudan zangur zungur titriyorsunuz.
Ayrıca sizin sonradan taktığınız tüm aksesuarlar (lamba, ayna vb) bisiklet sarsılırken yön değiştiriyor.
Selesi çok sert olduğundan kalçanız ve omurganız ağrıyor.
Ayrıca tekerleri de oldukça sert ve ince olduğundan; şehir içinde aniden kaldırıma çıkma, aniden kaldırımdan inmek tamamen hayal oluyor.
Tüm bu özellikleri, İstanbul trafiğinde yanınızdan İETT geçerken aklınızın çıkmasına neden oluyor. Ne yazık ki esnek ve kıvrak olamadığınızdan güvende hissetmiyorsunuz.
Bunlarım yanından zedelenmeye çok müsait bir boyası var.
Ayrıca katlandığında tekerleri tutan manyetik tutaçlar düşündüğünüz kadar iyi tutmuyor. Bisikletinizi katlı halde Metrobüste yada elde taşırken bir anda tekerleri birbirinden ayrılmış bulabiliyorsunuz.
Devamla; uzun turlara, Belgrad ormanlarına, Kilyos'a, hatta Beşiktaş'a gitmeyi düşünüyorsanız 20 inch in ve 8 vitesin yeterli olmadığını göreceksiniz.
Sonuç olarak; Tern Link D8 bence karizma, işlevsel bir Caddebostan bisikleti. 'Ben bisikletimi arabamın bagajıma atarım, hafta sonu Caddeye giderim, sahilde 4-5 saat takılırım, sonra atar bagaja eve dönerim. Diyorsanız Tern Link D8 tam sizlik. Fakat: 'İşede gideyim, turada çıkayım, Avrupa yakasında akşam arkadaşlarımla da buluşayım, hadi ufakta Orman turu atayım' Demekteseniz katlanır bisiklet dışındaki alternatiflere bakın derim.
Bu nedenle 690 $ aldığım ve doğru düzgün kullanmadığım Tern D8 sarı siyah yavruyu satılığa çıkardım. Çok düşük fiyata satmayı da düşünmüyorum. Nede olsa çantasını da aldım. Paket yap seneye de yersin