kanbozli
Daimi Üye
- Kayıt
- 21 Haziran 2011
- Mesaj
- 323
- Tepki
- 213
- Şehir
- İstanbul-Eyüp
- İsim
- Emre Y.
- Başlangıç
- 1993—94
- Bisiklet
- Carraro
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Aynen valla. Bunları trek merkeze herkes şikayet etsin bayiliği bunlardan alsınlar yada ciddi bir ceza kessinler.Bence bu durumu tüm detayları ile trek merkezine aktarmalısınız.
Buradaki bayiniz bir halta yaramıyor şeklinde.
Telefonla dönüş yapmayan arkadaşı da iletip.
Sosyal platformlarda da bu konu bayağı bir işleniyor insanlar irite oluyor diye de ekleyin.
Sonra izer midir nedir onlar uğraşsın 😁
Edit: imlâ
Bu konularda daha öncede yazmıştım a markası yada x markası ile direk irtibata gecince sorunları hızlı bir şekilde çözüyorlar, neden çünkü onlara para kazandıran tüketici, memnuniyet önemli ama gelgelelim distribütör olan arkadaşlara umutları değil, tek dertleri elindekini satmak, ama ben onlara kızmıyorum. Onlara isim hakkını verip iş yaptıran markaya kızıyorum. Şikayet bir olur üç olur Hadi on olsun. İnsan bir dönüp demezmi hayırdır. Benim adımla iş yapıyorsun markamızı kötü duruma düşüyorsun yapamıyorsan bırak, yada elinden al isim hakkını yada franchiseng miydi, neyse al başka birine ver. Demem o ki markalar hesap sormalı işletmelerden.Benzer durumu giant tcr ön jant değişiminde yaşadım... 6 ay süründürüldüm, en son tüketici hakem heyetine başvurmam sonucu 4. haftada jantlarımı teslim aldım.
Benzer sorunları yaşayan arkadaşlara (umarım yaşanmaz) çok geçmeden tüketici hakem heyetine başvurmalarını tavsiye ederim...