Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Tur Bisikleti Seçimi - 8 Milyon Km'lik tecrübe

Tur üzerinde 6 saat 8 saat kalıyoruz turlarda. En iyi bisikler kendimizi rahat ettirendir bence.
Gürkan Gence mail atmıştım neden drop var ya da flat bar kullanmıyorsunuz da kelebek gidon kullanıyorsunuz diye. Kendimi onda rahat hissediyorum bir nedeni yok demişti.
Kendi kullandığı pedal da platformu olan bi spd pedal
Ben de kelebek gidon kullanıyorum. En uçtan nadir tutuyorum oralarda da aydınlatma takılı
Selede her turcu brooks b17 der ama ben 5 saatlik anıtkabir turumda bisikletin kendi selesini kullanıyordum bir rahatsızlık yaşamadım taytım pedsiz bontrager marka sele de
En iyi bisiklet senin olandır çünkü o senindir
 
Scudo
Ben de kelebek gidon tercih ediyorum. Hele ki mesafe uzadıkça konforu daha iyi anlaşlıyor. Performans ile işimiz olmadığı için kötü de görünse tercihim turda kelebek.. :harika:

Bu arada @mustafa genç kutup dairesini geçen bisikleti bakkala ekmek almaya giden donanıma sahip diye nitelendirdiniz ya, bravo :D
 
2017 de bisiklet turumu bu baharda yapmayı planlıyorum.
Eski bir tekking kadro bulup,mümkün olduğu kadar ucuz Shimano kompenantlarla donattım.
Bisikletin en pahalı parçası selesi oldu.300 kaymeye kıyıp bir Brooks B17 aldım dün.Tahmin ediyorum ki uzun yolda en çok popom hırpalanacak.Bu nedenle en çok parayı seleye verdim :)
Bakalım bu parçalar uzun yolda ne kadar dayanacaklar.
Kadro:Scoot Santa Curuz Trekking
Fren:Shimano v fren
Jantlar:Çin malı 28 inch çift kat alminyum
Lastikler:700-40 Rubena stop thorn ultimate
Göbekler:No name alminyum
Çamurluk:28 inch uyumlu policarbon tam koruma çamurluk
Vites değiştirici:Shimano kombine fren ve vites değiştiriciler,
Orta göbek:Shimano BB-26
Aynakol: 24-34-42 Shimano
Arka dişli:11-34 Shimano Mega Range
Gidon:XLC trekking(kelebek) gidon
Gidon boğazı:Decatlon açılı gidon boğazı
Ön aktarıcı:Shimano
Arka aktarıcı:Shimano Tourney
Aksesuarlar,
XLC ön bagaj taşıyıcılar,
Stand marka arka sele,
Orta ve arka ayaklık,
XLC platform tipi pedal,
Decatlon DC 4 S km.sayacı,
Gidon süngeri,
Grip tip elcik,
B-Tvin matara kafesleri,
2 adet termoslu suluk,
Gidona monte dikiz aynası,
Pilli korna,
2 ön far,
2 arka stop lambası,
B-tvin Ön çantalar,
Üçgen kadro çantası,
X-bylc arka heybe,
Brooks B 17 sele....
 
Benim tercihlerim
Pedal: düz %56
Gidon: kelebek %19
Teker: 700C %30
Fren: disk %16
Vites: arka aktarıcı %69
Taşıyıcı: bagaj %94

Aslında genel kanı mutlaka doğru temellere oturur mesela disk fren belki tur için gerçekten de ideal olmayabilir fakat 26" olayı yalnızca kolay bulunabilmesi kaynaklı ise 700c'de uzun boylular için belki tercih edilesidir diye düşünüyorum.

Bir de şu var gerçekten disk fren mi v frenmi ve de 26 mı yoksa 28 mi sorularını yanıtları konusunda tatmin olsam bir adet surly niyetim var fakat bu soruları yanıtlayamadığım için long haul trucker modelinin hem disk hem v fren uyumlu olanının çıkmasını bekliyorum(surly ogre gibi). Tabi böyle bir model de çıksa 58 kadro da 28 mi olmalı yoksa 26 mı bir de bu sorun var.
 
Zaten bizim turculardaki kelebek gidon aşkını da anlayamadım bir türlü, bir kez denemişliğim var hemen söktüm sattım, boşuna da masraf etmiştim. Benim tercihim 1.drop bar olur 2. barendli düz gidon. Arka aktarıcının göbekten olması tamamen maliyet meselesi.
Sele tercihleri de sorulsaymış keşke.
 
  • Beğen
Tepkiler: BerkEvren
Pedal: düz
Gidon: kelebek
Teker: 26"
Fren: v fren
Vites: göbekten vites
Taşıyıcı: arka bagaj
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Geri