Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Üstüme arabayı sürdü

Az önce bana döner kavşakta araba çarptı. 🤣 50 km sorunsuz, insandan uzak gittim. Son 3, 5 km kala döner kavşakta dikkatsiz bir sürücü sağımdan bana bir dokundu (😆), yolun iki metresi havada, bir metresi yerde gitti.😂
İnsan her yerde insan işte.
Ben iyiyim, bana bir şey olmaz da semer kırılmış. Kaç yıldır değiştirecektim, iyi denk geldi mi desem?🤪

Nazar değdirdim ben size güzergahlarınıza çok imreniyorum diyerek geçen gün, çok geçmiş olsun :)
 
Scudo
Nazar değdirdim ben size güzergahlarınıza çok imreniyorum diyerek geçen gün, çok geçmiş olsun :)
Kimsenin nazarı yok, estağfurullah. Ben genelde çok kaza geçiren biriyim. Kazasız, belasız, canım sıkılmadan bir günüm geçince bir huzursuz oluyorum.😁
 
Bugün eve dönerken az ötede de kırmızı yanıyor hani eşşek gibi duracağız Bosch yetkili servisinin hafif ticari aracını süren herif dibime girip korna çaldı birkaç gün önce de Bağdat caddesindeki bisiklet yolundan giderken bir tane kadın bisiklet yoluna girip üstüme sürdü camı da açıktı o sinirle ışığın kırmızı yandığını farketmeden basıp gittim dursaydım muhtemelen açık camından ana avrat sövecektim. En son vukuattan sonra sabrım taştı eve gitmeden eve yakın olan Fikirtepe oto sanayisine uğradım, bir oto tamircisinden rica yoluyla kullanılmış eski bir buji aldım eve gelince tinerle bir güzel temizleyip çekiçle seramiklerin ayırdım evden çıkarken cebime buji seramiklerini de koyacam bir sonraki vukuatta vallahi tacizci aracın camına buji seramiği atıp arkama bakmadan uzaklaşacam bunu yaparsam rahatlarım belki.
 
Otobüs, minibüs, taksi ve servis şoförlerinin tamamı istisnasız memleketteki tüm yolların sahibiymiş gibi takılıyor. Evet aralarından çok az da olsa bazıları onlar gibi değil ama kurunun yanında yaşı da yakıyorum, kusura bakan baksın benim canımdan önemli değil. Bu yüzden babam olsa güvenmem bu saydığım gruptakilere. Görünce kaçıyorum, iki elim kanda olsa uzak duruyorum bu magandalardan.

Bunlar dışında kalan kesimin de yaşadığınız şehrin ya da semtin insan profiline göre en fazla %30 u ( toplam trafik içinde max.%20 ye tekabül eder bu da ) bizim farkımızda ve yol verme, koruyup kollama ve ışıklarda durunca bir kaç saniye bile olsa destekleyip hoş sohbet etme konularında olumlu yaklaşırken kalan kısmı yine hem dikkatsizlik hem de görgüsüzlük etkisiyle canımıza kastediyor.


Sözün özü; sen ne kadar dikkat edersen et, kendi payına düşen %50 lik kısmı korumuş oluyorsun. Oysa trafik, %100 ün anlaşmasıyla ve dayanışmasıyla sorunsuz ilerler.

Bu nedenle üzerine düşeni eksiksiz yaptıktan sonra kalan %50 yi hep hatalı kabul edip yola öyle devam edeceksin. Aksi halde her pedal, son pedal olabilir.
Allah hepimizi korusun.
 
Bugün eve dönerken az ötede de kırmızı yanıyor hani eşşek gibi duracağız Bosch yetkili servisinin hafif ticari aracını süren herif dibime girip korna çaldı birkaç gün önce de Bağdat caddesindeki bisiklet yolundan giderken bir tane kadın bisiklet yoluna girip üstüme sürdü camı da açıktı o sinirle ışığın kırmızı yandığını farketmeden basıp gittim dursaydım muhtemelen açık camından ana avrat sövecektim. En son vukuattan sonra sabrım taştı eve gitmeden eve yakın olan Fikirtepe oto sanayisine uğradım, bir oto tamircisinden rica yoluyla kullanılmış eski bir buji aldım eve gelince tinerle bir güzel temizleyip çekiçle seramiklerin ayırdım evden çıkarken cebime buji seramiklerini de koyacam bir sonraki vukuatta vallahi tacizci aracın camına buji seramiği atıp arkama bakmadan uzaklaşacam bunu yaparsam rahatlarım belki.
Buji seramiği ne alaka ne etkisi oluyor hocam çözemedim 😁
 
Buji seramiği ne alaka ne etkisi oluyor hocam çözemedim 😁
Seramik çok sert. Bir de parçalıyorlar, keskin parçalar yapıyorlar. Cama fırlatınca küçük alana yüksek kuvvet uyguluyor ve kırıyor. Hırsızların kullandığı bir yöntem. Kırık seramik parçalarına "ninja rocks" da diyorlar:
 
Seramik çok sert. Bir de parçalıyorlar, keskin parçalar yapıyorlar. Cama fırlatınca küçük alana yüksek kuvvet uyguluyor ve kırıyor. Hırsızların kullandığı bir yöntem. Kırık seramik parçalarına "ninja rocks" da diyorlar:
Daha ne tür psikopatlıklar öğreneceğim merak ediyorum
 
maalesef bu ülkede bunlar bir "magandalık" deyip geçiştirelecek kadar basit konular değil. bunlar çok derin sosyolojik konular. şuna eminim ki bilgili ve konunun hakimi biri gelip güzel ve akademik bir dille anlatabilir ama ben sokaktaki sade bir vatandaş olarak şunu söyleyebilirim; bu tip insanlar genellikle başkalarının yapabildiği, yaptığı ve yapıyor olduğu ama kendilerinin hiç yapamadığı, ailelerinin izin vermediği, yaşadığı çevrenin baskısından korktuğu ve cesaretleri olmadığı için kendilerinin yapamadığı şeyleri yapan herkese düşmanlar. bunlar babaları izin vermediği için bisiklete binemeyen çocuklar. bunlar mahalleden çekindikleri için istedikleri gibi giyinemeyen istedikleri saç modelini yapamayan istedikleri gibi gezemeyen ve hayatta çoğu bir kız arkadaşı bile olmayan ezik tipler. sen bisikletle gezsen seni görünce kıskançlıktan üzerine araba sürerler. sen metallica tişörtü giysen laf atarlar sen küpe taksan saç uzatsan ibne diye bağırırlar sen sevgilinle kol kola gezsen namus bekçiliği yapmaya çalışırlar çünkü kendilerinin gezebilecekleri sevgilileri yok. o yüzden sanat yapamayan heykel yapamayan müzik yapamayan yobazların her şeye düşman oldukları gibi bunlar da kendilerinin yapamadıkları her şeyi yapanlara düşmanlar. bunları kişisel algılamayın toplum yarası bunlar...
Çok güzel açıklamışsınız. Anlattıklarınıza bir ek yapmak istiyorum. Bizler sağlıklı insanlarız. Onların gaz pedalına basarak yaptığını bizler fiziksel gücümüzle yapıyoruz. Onların alanlarına giriyoruz yani. Onlar için tehdit unsuruyuz. Sağlık demek her konuda üstünlük demektir. Bilişsel, kardiyovasküler, fiziksel... Farkında olmadan bizi düşman olarak görüyorlar. Aslında tanıdıklarında seviyorlar ama tanıyana kadar da saldırıyorlar. Hakaret etmek için söylemiyorum, hayvan gibiler bir çeşit. Çok ilkel dürtüler bunlar. Ben bu yüzden kendilerine selam veriyorum, onlarla göz teması kuruyorum, selamlarını alana kadar uğraşıyorum. Yolda havlayan sokak köpekleriyle de benzer iletişimi kurmaya çalışıyorum. Tekrar söylüyorum, hayvan benzetmesini hakaret olarak kullanmıyorum. Hayvanı insandan çok severim çünkü.
 
Bu memlekette bu tarz problemler hep oluyor maalesef biraz gelişmemiz lazım saygı olarak hepimiz yaşıyoruz inşallah zamanla bu tarz kötü insanlar azalır
 
  • Beğen
Tepkiler: can onur
Kimseye dert anlatılmaz bu zamanda, vatandaş önce birbirine düşman. E sonra bilmem neresi bizi kıskanıyor. Buna 7 yaşinda ki yeğenim bile inanmıyor. Adam üzerime çıkacak el ediyorum yavaş diye nerdeyse meydan dayağı atacaklar utanmazlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Yeni_kullanıcı
Taksi denince yukarıda , aklıma geldi belgeselde denk gelmiştim ve kısa bir arama ile buldum. Taksi olsun otobüs minibüs olsun sonuçta bir kamu yararı gözeten hizmet veren ve makul kar edilen bir sektör olmasında sorun yok ama korkunç bir yatırım aracına dönüşünce taksi plakası , birinin darphane gibi para basan onlarca otobüsü olurca şehir halkının kaliteli ulaşım hizmeti almasını beklemek mümkün olmuyor işte. Plaka sahibi için neden şoför ve yolcu bedel öder anlamıyorum. Bir berber ,bir terzi nasıl hizmet veriyorsa taksici de kendi namına çalışsa işler düzelebilir ( mi?) Konuyu sapıttım yolundan ama napayım ?

eksisozlukten alıntı ;

Londra'nın dünyaca ünlü, ikonik siyah taksilerinde şoför olmak öyle kolay bir iş değil.


londra'da taksi şoförü olabilmek ve yılda 40.000 pound üzerinde gelir elde edebilmek için 2-3 sene boyunca haftada 30-35 saati bulacak kadar ders çalışmanız gerekmektedir. taksiden bahsediyorken bildiğimiz (link) şirketine ait ikonik siyah taksilerden ((link)) bahsediyoruz. şirket şimdilerde çin kökenli bir firmaya aittir.
taksi lisansını almanız için "`the blue book" ((link)) adlı kitabı hatmetmeniz, londra'daki 25.000 cadde ile sokağı, bunlar aracılığı ile gidilebilecek tüm güzergahları ve 100.000'in üzerindeki coğrafi konumu (işletmeler, parklar vs.) ezberlemeniz sonrasında ise bunların sorulduğu 4 aşamadan oluşan ve "(link)" olarak bilinen "(link)"i geçmeniz gerekmektedir.

testin ilk aşamasında sözlü olarak size sorulan konumların nerede bulunduğunu söylemeniz ve sonrasında iki nokta arasındaki en kısa mesafeyi (taksimetrenin en az yazacağı şekilde) güzergahtaki tüm sokak ve cadde isimlerini doğru olarak söyleyerek tarif etmeniz gerekmektedir.


testin son aşamasında bir liste üzerindeki yönergeler aracılığı ile ne kadar hızlı öğrenebildiğiniz, (link) becerileriniz gibi şeyler kontrol edilmektedir.


bu teste her yıl yaklaşık 7.000 insan katılmakta ve sadece %30'u başarı ile tamamlayabilmektedir.
 
Geri