Scudo Sports

Üzüntü!

Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.

Anonim

Silinmiş hesap
Kayıt
27 Nisan 2005
Mesaj
7
Tepki
4
Selam arkadaşlar.
Ben Hamit 47 yaşında,yıllar sonra ( 30 yıl kadar ) bisiklet kullanmaya tekrar başladım.
Neredeyse her akşam 20 km kadar yol yapmaktayım. Bisikletim en sıradan B-twin 5.0 dır.
Bisikleti biraz bana uydurma adına vites kollarını Shimano 40 ile değiştirdim. Elcikler elime göre ve bana göre en iyisinide Rubena lastiklerimi almakla yaptım sanıyorken geçen hafta akşam Avcılara yaptığım tur sonrasının sabahında sabah 8:30 da bina da patlama oldu :) meğerse Lastik gümlemiş.
Her akşam tura çıkmadan benzinciye gider ön ve arkalara 55 hava vururum ama o akşam ilk defa arkaya 60 hava durdum. neyse ürünü Konya'ya gönderdim. Bugün dükkanı aradım ve aramızdaki konuşmalar benim açımdan pek hoş olmadı. İlk önce sıraladıkları.
1- Kullanım hatası.
2- Hava fazla vurulmuş
3- Lastikler çok yıpranmış.
4- Bana yazık değilmi, kargo falan filan gibi olumsuzluk cümleleri.

Şu mübarek günde bana yazık değilmi? Bu şekilde bir muhataplık yaşamak.
Bana ayıp değilmi yalancı konumuna sokulmak.
Hak aramak haktır, Haksızlık eden ayıplanırken bu durum benim adıma çok ayıplı durumdur.

ki yıllar evvel kullandığım logitech klavye ve maus ürününün faturasını bile sormadan Almanyadan sadece kargo ücreti 50 euro tutan ürünü tam bir günde bana gönderen firmanın en az 500 ürününü satmama sebep olmuştu ki onlar "esnaf" olmak kelimesini bilmeyen Almanlardır.

Söz konusu olan 25 tl tutarlu Rubena flash lastiktir.
Sözde ürün firmaya gidecek, Yapılan araştırmaya göre karar verilecek ( gülerek bu cümleyi yazıyorum ) Çok yazık. Müşteri memnuniyeti adına çok yazık, Firmalar adına çok yazık.

Ürün daha bir buçuk ay olmadı ki....
Lastik düz yolda nasıl 1.5 ayda yıpranır?
Daha çok sorular çıkarılır ama şu mübarek günde 25 tl için keriz yerine konulmak koysada kızmamaya çalışacağım.

TELEFONDA SATICIDAN İTHALATÇININ TELEFONUNU RİCA ETTİM, VERMEDİ. ne saçma bir şey.

Tek yapmış olduğum hata ürünü İstanbul'dan almamak oldu.


Ekleme:
@daykosi
 
Scudo
Özceylan bisiklet mi acaba yada yk Bike
 
Belki istanbul olsada yine aynı çamura yatarlardı. Benim bildiğim lastikte pek garanti olayına sıcak bakmıyorlar. Çok geçmiş olsun.
 
@M. Sami
Maalesef Özceylan. ki sitelerinine her akşam ısrarla inceleyen ve ilerideki alımlarımda tek sitem derken ???
 
@daykosi abi orası öyle ben konyada oturuyoruz bikaç defa gitmek zorunda kaldım bi Gidon boğazı aldım bisiklete olmadı geri iade ettim adam almak istemedi sonra parayi attı döndü arkasını gitti diğerindede jantın içine koyulan sargıdan alacaktım abartı bi fiyat çekti almadım adam diğer sorduğuma cevap vermedi öyle biyer yani aklınızda bulunsun
 
konya daki bisikkletçinin ismini bizimle paylaşırsanız biz de alışverişlerimizde dikkat ederiz.

özceylanmış. bilgisayarın başından kalkınca cevap gelmiş görmedim.
 
  • Beğen
Tepkiler: macerakolik
Lastiğin son halini gösteren bir görsel paylaşmanız mümkün mü?..
 
@Halil EROĞLU
Lastik şu an Konya da. ama şöyle tarif edeyim. Tam reflektörün dibinde 2,5-3 cm kadar yırtılma söz konusu, bu yırtık 60 havada oldu lastikte limit 65.
 
@daykosi Özceylan Bisiklet Konya'da yıllardan beri bisiklet parçaları satışını yapan bir firmadır. Aranızda oluşan sorun için yorum yapmıyorum neticede firma ile çözülmesi gereken bir konudur fakat mesajları okuyunca kendilerine biraz haksızlık yapıldığını düşünüyorum. Çünkü kendilerini yakından tanıyorum ve müşteri memnuniyeti konusunda ilgili olduklarını düşünüyorum. Mesela aldığım bir eldivenin benden kaynaklanmayan sebeplerden ötürü yıpranmasından dolayı direk değişim yapıldı ve Konya'da birçok kişinin de memnun olduğunu düşünüyorum. Umarım aranızdaki sorunu tatlı bir şekilde çözersiniz.
 
vay anasını neler oluyor yaw...
 
@Faruk ÇUBUKCU
Merhaba Faruk bey, Firmayı kötülemek asla niyetim olamaz ama hiç kimsede VELİNİMETİNİ keriz yerine koymamalı. Yoksa konuya muhatap olan lastik bir çay parası kadar bi şey.
 
yani yazıp yazıp sildim mesajı o kadar :D dikkat edin ne diyelim
 
Arkadaşlar en son Mehmet beyle yapmış olduğum telefon görüşmesinde konu hakkında yanlış anlama olduğu ve mağduriyet varsa en kısa zamanda çözüleceğini beyan etti. Gayet medeni şekilde geçen diyalog sonucunda kırıcı olmadan konu tatlıya bağlanmıştır.

Kendilerine hayırli ve bol bereketli işler dilerim.

Yöneticiler konuyu kilitleyebilir.

Saygılarımla

Hamit ÇALIŞKAN
 
@daykosi
Tatlıya bağlanmasına sevindim. Geçmiş olsun.
 
Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
Geri