Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

İnceleme Van Rysel EDR AF 105 - inceleme

Herkese merhaba. Uzun yıllardır yol bisikletine geçme isteğimi bu biskletle sonlandirmak istiyorum. Malesef fiyatlardaki artisla 34.000 lira seviyelerine geldi su an. Muadillerine göre halen iyi konumda gibi duruyor. Taksit imkani da saglamasi bu bisikleti alma konusunda tercihimi etkiledi. 1.77 boya m kadro düşünüyorum. Bisikleti kullananlarin memnuniyet durumlarini merak ediyorum. Ayrica bilgi verebilecek, yorum yapabilecek kullanıcılar olursa sevinirim.
 
Son düzenleme:
Scudo
183 cm boyum L aldım keşke m alsaydım diyorum bisiklet gerçekten güzel çok memnunum tavsiye ederim
 
183 cm boyum L aldım keşke m alsaydım diyorum bisiklet gerçekten güzel çok memnunum tavsiye ederim
Hocam 180 boy ve M aldım. Ama L alsa mıydım diye bazen düşünüyorum. Esasen boyla ilgili bir problemim yok ama denemediğimden emin olamıyorum. Neye göre L almanıza rağmen M olabilirdi diye düşündünüz?
 
  • Beğen
Tepkiler: enesss
Uzanma mesafesi fazla geliyor bisikletle yaklaşık 3500 km yaptım ayarlarım tam gidon boğazını değiştirmeyi düşünüyorum artık çünkü diğer arkadaşlara baktıkça bel açısından farkediliyor
 
  • Beğen
Tepkiler: oscak41
Ben de almak istiyorum ama taksit işini nasıl yapabiliriz? Tamamını çekmeden taksit ile ödeme?
 
Herkese merhaba. Uzun yıllardır yol bisikletine geçme isteğimi bu biskletle sonlandirmak istiyorum. Malesef fiyatlardaki artisla 34.000 lira seviyelerine geldi su an. Muadillerine göre halen iyi konumda gibi duruyor. Taksit imkani da saglamasi bu bisikleti alma konusunda tercihimi etkiledi. 1.77 boya m kadro düşünüyorum. Bisikleti kullananlarin memnuniyet durumlarini merak ediyorum. Ayrica bilgi verebilecek, yorum yapabilecek kullanıcılar olursa sevinirim.
Merhaba. 1 yıldır bu bisikleti kullanıyorum. Her bisikletin olduğu gibi bu bisikletin de artıları eksileri var. Eksilerden başlarsak; arka fren ve vites telinin kadro üzerinden geçmesi kadro çantası bağlarken küçük bir problem yaratıyor. Benim kullanımıma göre bir eksi ise rublenin 11/32 olması. 34 olsa iki diş tırmanışta küçük te olsa bir rahatlık sağlayabilirdi sanki. Artıları ise fazla. Bazılarına göre eksi ama bana göre artısı v-fren olması. Ben bu bisikleti yoğun yağmurda da kullandım banamısın demedi, önüme aniden köpek çıkınca frene asıldım o panikle, arkası şahlandı atıyordu beni üstünden az daha. Bu fiyat bandında hafifliği bir diğer artısı. 8.8 kg cidden hafif bir bisiklet. Jantlar çok kaliteli fikrimce. 105 kg ağırlıkla 2.000 km dir jantlarıj akordunu bozamadım henüz. Ve son olarak hub sesi. Adama iyi ki almışım dedirtiyor yani. Al geç hocam hiç düşünmeyin. Bu fiyata bu kalitede bisiklet bulmak zor.
 
IMG_20230909_125142.jpg
3 aydır kullanıyorum ve çok memnunum, önceki de yine bir Decathlon bisikletiydi , ultra af 900 . Ama bu çok daha hafif ve akıcı geldi bana , hub sesi yok , kimine göre iyi kimine göre kötü, ben önceki mavic jantlardan alışmıştım ilk zamanlar garip geldi sonra alıştım . 1.74 boy m kadro aldım biraz ayarla tam oldu. Evet teller dışarda ,ama bu sayede giriş seviye bir karbon kadro gibi hafif olmuş, bence çok sorun değil. Sele harika bu arada... Ben aldığımda 30 bin idi hemen sonrasında zam geldi. Yaza daha da artar , almak isteyen için çok mantıklı bir seçenek. Kadro dizaynı çok güzel.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kayacik ve enesss
merhaba, 179cm boy ve 80-81 iç bacak boyuyla M modeli mi tavsiye edersiniz bu bisiklette acaba? teşekkürler
 
bende L var 173 cm boyundayım M ile takas düşünürüm. İlgilenen varsa yazabilir, bisikletlerin km si, ve görsel/mekanik kondisyonlarına göre konuşuruz
 
bazı videolarda 2024 yılında artık V frenli bisiklet alırsanız birkaç seneye artık V fren kalmayacağı için son sahibi olursunuz vs demişler. katılıyor musunuz? 45k'lık bir bisiklette hidrolik mi aramalıyız?
 
bazı videolarda 2024 yılında artık V frenli bisiklet alırsanız birkaç seneye artık V fren kalmayacağı için son sahibi olursunuz vs demişler. katılıyor musunuz? 45k'lık bir bisiklette hidrolik mi aramalıyız?
Hidrolik fren çok yaygınlaştı ama v frenin bitmesi mümkün değil. Üst seviye bisikletler v fren ile satılmıyor hep hidrolik fren.

V fren hiçbir zaman bitmeyecek bana göre. Ayrıca 45 lik bir bisiklet o kadar da üst düzey değil fiyat olarak ekonomik şartları düşündüğümüz zaman :) Ben şu an yeni bir yol bisikleti alacak olsam kesinlikle v fren tercih ederim. Pro değilim. Çok üst seviye komponent ihtiyacım yok.

Tek sıkıntı şu bana göre yeni bir jant seti almak isterseniz çoğunluk olarak disk uyumlu satılıyor. Belli bir seviyenin üstündeki jantlarda v fren uyumu yok malesef. Varsa bile Türkiye'de satışı az yurtdışından almak gerekiyor.
 
Ben de L beden sıfır kutusunda jant değişimi yapılmış mevcut İzmir de.almak isteyen olursa fiyat konuşulur
 
bazı videolarda 2024 yılında artık V frenli bisiklet alırsanız birkaç seneye artık V fren kalmayacağı için son sahibi olursunuz vs demişler. katılıyor musunuz? 45k'lık bir bisiklette hidrolik mi aramalıyız?
Oğnu diğyen halt etmiş (Aktör Ali Şen sesi ile okuyunuz)
 
bazı videolarda 2024 yılında artık V frenli bisiklet alırsanız birkaç seneye artık V fren kalmayacağı için son sahibi olursunuz vs demişler. katılıyor musunuz? 45k'lık bir bisiklette hidrolik mi aramalıyız?
Benim düşünem karbon jant kullanacaksanız hidrolik fren mantıklı oluyor. Disk olmayan frende hem karbonda frenleme daha zahmetli hem de aşınan karbon jant oluyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: erencaner
bazı videolarda 2024 yılında artık V frenli bisiklet alırsanız birkaç seneye artık V fren kalmayacağı için son sahibi olursunuz vs demişler. katılıyor musunuz? 45k'lık bir bisiklette hidrolik mi aramalıyız?
Videolara itibar etmeyin. Kumpas fren, V fren her zaman piyasada olacaktır ve v frenli bisikletler her zaman satılacaktır.

Ben de her ikiside var, aman aman bir fark yok. MTB'de disk frenin faydası belki barizdir ancak yol bisikletinde şahsen disk fren aramıyorum.
 
Videolara itibar etmeyin. Kumpas fren, V fren her zaman piyasada olacaktır ve v frenli bisikletler her zaman satılacaktır.

Ben de her ikiside var, aman aman bir fark yok. MTB'de disk frenin faydası belki barizdir ancak yol bisikletinde şahsen disk fren aramıyorum.

çok teşekkürler. bisiklete bir 10 yıl ara verdim. gravel'lar vs vs çıkmış. repütasyonu olan bir kanalın hidrolik mi v fren mi diye bir videosu vardı videonun sonunda v frenli bisiklet alırsanız birkaç yıl sonrasında artık son kullanıcısı siz olabilirsiniz demiş. o nedenle sormak istedim. çok teşekkürler.
 
çok teşekkürler. bisiklete bir 10 yıl ara verdim. gravel'lar vs vs çıkmış. repütasyonu olan bir kanalın hidrolik mi v fren mi diye bir videosu vardı videonun sonunda v frenli bisiklet alırsanız birkaç yıl sonrasında artık son kullanıcısı siz olabilirsiniz demiş. o nedenle sormak istedim. çok teşekkürler.

Forumda disk frenli yol bisikletini satıp kumpas frenli alanlar da var.

Yol bisikletinde disk frenin en önemli avantajı yeni trende uygun olarak kalın lastiklerin kullanılabilmesi. Kumpas frenler modeline göre 25-28 mm lastiğe izin veriyor. 30-32 mm ve daha üstü lastik kullanmak isteyenler mecburen diske yöneliyor. Kumpas kullanımının azalıp diskin hızla artmasının önemli nedenlerinden biri bu.
 
Forumda disk frenli yol bisikletini satıp kumpas frenli alanlar da var.

Yol bisikletinde disk frenin en önemli avantajı yeni trende uygun olarak kalın lastiklerin kullanılabilmesi. Kumpas frenler modeline göre 25-28 mm lastiğe izin veriyor. 30-32 mm ve daha üstü lastik kullanmak isteyenler mecburen diske yöneliyor. Kumpas kullanımının azalıp diskin hızla artmasının önemli nedenlerinden biri bu.
Son zamanlarda yol bisikletinde dediğiniz gibi 28 ve üzeri ebatlı lastikler sıkça kullanılır oldu.

Kumpas frende kullanılamayacak büyüklükte lastiklerin popüler olması daha çok üretici kaynaklı diye düşünüyorum.

Disk fren teknolojisinden daha çok para koparmak isteyen üretici daha ekonomik olan kumpas frende kullanılamayacak ebatta lastikleri popüler yapıp bu nedenle kumpas frenin topuğuna bir kurşun daha sıkıp disk fren pazarını ateşliyor.
 
Geri