Bisiklette aktarma sistemi parçaları ile ilgili öğrenilmesi gereken temel şeyler var. Vites sayısı arttıkça bisikletin hızlandığını filan düşünen genç arkadaşlar varsa aramızda, hemen internette açın bu konuyu derinlemesine okuyun öğrenin lütfen. Muhtemelen forumda da anlatılmıştır bu konular. Bence bu temel bilgileri öğrenmeden bisiklette modifikasyon işlerine girişmek sizi hayal kırıklığına uğratmaktan ve para kaybetmenizden başka bi işe yaramaz. Aynakol nedir, ruble nedir, aynakoldaki çarkların diş sayısı, rubledeki çarkların diş sayısı ne fark ettirir, mesela şu an sahip olduğunuz ruble/aynakol ile yeni alacağınız arasında boyut farkı yoksa herhangi bir performans artışı beklememek gerek, hatta jant çapı, teker kalınlığı, lastik tipi vs. ve hatta oturuş/sürüş şekli, kondisyon, bütün bunların hıza, performansa büyük etkisi var.
Müzikten anlayanlar bilir, Joe Satriani'nin eline dünyanın en dandik gitarını verin, adam onunla da aklınızı alır. Ama çalamayana en pahalı gitarı verin, ortaya müzik filan çıkmaz. Önemli olan alet değil onu kullanan.