M.İhsan
Love Mountains!
- Kayıt
- 3 Şubat 2019
- Mesaj
- 1.284
- Tepki
- 4.161
- Yaş
- 24
- Şehir
- Konya
- İsim
- Muhammed İhsan
- Başlangıç
- 2008—09
- Bisiklet
- Whistle
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Herkese merhaba. 2021 güzünden bu yana aktif kullandığım tahmini 10-12 yıllık kadromu revizyona sokuyorum. Bu kadroyu bana geçtiğimiz ay antrenman yaparken vefat eden çok sevdiğim Cihat Mert abim sağlamıştı. Onun için bu kadro bana manevi olarak da bir emanet. Bu yüzden uzun yıllar elimde tutacağım. Ama biraz kozmetik olarak kötü durumda.
Kadrodan bahsedeyim biraz. 2010'lu yıllarda üretilen bir model ve üzerinde Campagnolo Xenon grupsetle geliyormuş. Ben 105 5800 arka aktarıcı, 105 R7000 arka ruble, 9000 Dura-Ace ön aktarıcı, 105 5800 sti kollar ve Fsa aynakol ile kullanıyorum. Ayrıca Ultegra 6800 jantlarım var. Yani tam bir çorba elde ettik
. Net olarak ağırlık bilgim yok ama 9-9.5 arasında ağırlığa sahip olduğunu düşünüyorum. W9000 serisi aluminyum ve karbon maşaya sahip. Bu seri alüminyumu ilk defa bu bisiklette gördüm ve sahip oldum. Triple butted olarak geçiyor ve ben rijitliğinden dolayı sıkıntı yaşamadım veya ayırt edemedim. Ben gayet mutluyum bisikletimle.

●Maşanın boyası kötü durumda. Verniği atık halde. Çizikler bolca var.

●Kadroda derin çizikler var ve benden önce sprey boyayla gelişigüzel boyanmış bir kısmı. Renk tasarımı da hoşuma gitmiyor zaten. Bisiklet kendini gösteremiyor maalesef bu boyayla.


●Gidonum Fsa 305 Carbonpro. Sanırım ortası karbon ve droplar alüminyum. Net bilgiye sahip değilim. Severek kullandığım bir model ve 42 cm genişliği var. Tabii ki bunun da boyası çok kötü durumda.

●Gidon sargımı ve selemi kadronun ana rengi olan koyu yeşile çok yakıştırdığım açık kahverengi renkte seçeceğim. Bu renk kombinini BMW otomobillerinden esinlendim. Bisiklette de çok kaliteli duracağına inanıyorum.



(Sele ve gidon bandını hala kararlaştırmadım. Örnek olarak atıyorum fotoğrafları.)
●Aynakolum eski ve boyası kötü durumda. Orta göbeğimi Hollowtech 2 sistemine geçirip aynakolumu da sıfıra yakın bir şeyle değiştireceğim. Bu gün için radarımda 105 R7000 modeli var. Boyaya ihtiyacı yok. Biraz fiyatta anlaşmaya çalışıyoruz

Boyalarımı aldım. Köyüme geldim. Burada çok müsait alan olduğu için köyde boyamak istedim. 2 adet koyu yeşil, 1 adet sedefli beyaz rengi sprey kutusuna bastırdım. 2 kutu astar ve 2 kutu sprey vernik ve bir adet parlak siyah renk sprey aldım. 400, 600 ve 800'lük zımpara kullanacağım.
Kadronun ağırlıklı kısmı yeşil olacak. Beyaz detaylar ekleyeceğim. Sele borusu ve gidon da yeşil olacak. Sti kolların fren kollarını siyaha boyayacağım çünkü boyaları kötü durumda. Vites kollarında 105 yazan gri kısımları da yenileriyle değiştireceğim.

Yalnız şu anda maalesef ki projeyi beklemeye aldım. Aynakolumu sökmek için çektirmeye ihtiyacım var ve yarın elime ulaşacak. O yüzden şimdilik zımpara işleriyle ve gidonu, sele borusunu boyamakla meşgul olacağım. Ben böyle DIY yani "kendin yap" uygulamalarından çok zevk alırım. Hem de maliyeti en düşükte tutabilmek adına böyle bir işe giriştim. Bunu yaparken de forumda konu açıp sizlere sunmak istedim. İleride bakar bu günleri hatırlarız
Boya maliyetinden bahsedeyim biraz. Spreye bastırdığım özel karılmış boyalar 250'şer tl. 3 kutu aldım 750 tl. Astar ve vernikler 150'şer tl. Diğer maliyet kalemleri bir nebze daha ucuz olduğu için yazmaya gerek duymuyorum. Şuanlık 1700 tl gibi bir harcamam oldu boya için(03.07.2024). Umarım boyalar yeterli gelir yoksa boya işi çok aksar bu durumda, köydeyim çünkü
To be continued.
(Devam edecek)
Kadrodan bahsedeyim biraz. 2010'lu yıllarda üretilen bir model ve üzerinde Campagnolo Xenon grupsetle geliyormuş. Ben 105 5800 arka aktarıcı, 105 R7000 arka ruble, 9000 Dura-Ace ön aktarıcı, 105 5800 sti kollar ve Fsa aynakol ile kullanıyorum. Ayrıca Ultegra 6800 jantlarım var. Yani tam bir çorba elde ettik

●Maşanın boyası kötü durumda. Verniği atık halde. Çizikler bolca var.

●Kadroda derin çizikler var ve benden önce sprey boyayla gelişigüzel boyanmış bir kısmı. Renk tasarımı da hoşuma gitmiyor zaten. Bisiklet kendini gösteremiyor maalesef bu boyayla.


●Gidonum Fsa 305 Carbonpro. Sanırım ortası karbon ve droplar alüminyum. Net bilgiye sahip değilim. Severek kullandığım bir model ve 42 cm genişliği var. Tabii ki bunun da boyası çok kötü durumda.

●Gidon sargımı ve selemi kadronun ana rengi olan koyu yeşile çok yakıştırdığım açık kahverengi renkte seçeceğim. Bu renk kombinini BMW otomobillerinden esinlendim. Bisiklette de çok kaliteli duracağına inanıyorum.



(Sele ve gidon bandını hala kararlaştırmadım. Örnek olarak atıyorum fotoğrafları.)
●Aynakolum eski ve boyası kötü durumda. Orta göbeğimi Hollowtech 2 sistemine geçirip aynakolumu da sıfıra yakın bir şeyle değiştireceğim. Bu gün için radarımda 105 R7000 modeli var. Boyaya ihtiyacı yok. Biraz fiyatta anlaşmaya çalışıyoruz

Boyalarımı aldım. Köyüme geldim. Burada çok müsait alan olduğu için köyde boyamak istedim. 2 adet koyu yeşil, 1 adet sedefli beyaz rengi sprey kutusuna bastırdım. 2 kutu astar ve 2 kutu sprey vernik ve bir adet parlak siyah renk sprey aldım. 400, 600 ve 800'lük zımpara kullanacağım.

Kadronun ağırlıklı kısmı yeşil olacak. Beyaz detaylar ekleyeceğim. Sele borusu ve gidon da yeşil olacak. Sti kolların fren kollarını siyaha boyayacağım çünkü boyaları kötü durumda. Vites kollarında 105 yazan gri kısımları da yenileriyle değiştireceğim.

Yalnız şu anda maalesef ki projeyi beklemeye aldım. Aynakolumu sökmek için çektirmeye ihtiyacım var ve yarın elime ulaşacak. O yüzden şimdilik zımpara işleriyle ve gidonu, sele borusunu boyamakla meşgul olacağım. Ben böyle DIY yani "kendin yap" uygulamalarından çok zevk alırım. Hem de maliyeti en düşükte tutabilmek adına böyle bir işe giriştim. Bunu yaparken de forumda konu açıp sizlere sunmak istedim. İleride bakar bu günleri hatırlarız
Boya maliyetinden bahsedeyim biraz. Spreye bastırdığım özel karılmış boyalar 250'şer tl. 3 kutu aldım 750 tl. Astar ve vernikler 150'şer tl. Diğer maliyet kalemleri bir nebze daha ucuz olduğu için yazmaya gerek duymuyorum. Şuanlık 1700 tl gibi bir harcamam oldu boya için(03.07.2024). Umarım boyalar yeterli gelir yoksa boya işi çok aksar bu durumda, köydeyim çünkü
To be continued.