Scudo Sports

Whistle Modoc yol bisikleti revizyon projem

M.İhsan

Love Mountains!
Kayıt
3 Şubat 2019
Mesaj
1.284
Tepki
4.161
Yaş
24
Şehir
Konya
İsim
Muhammed İhsan
Başlangıç
2008—09
Bisiklet
Whistle
Bisiklet türü
Yol bisikleti
Herkese merhaba. 2021 güzünden bu yana aktif kullandığım tahmini 10-12 yıllık kadromu revizyona sokuyorum. Bu kadroyu bana geçtiğimiz ay antrenman yaparken vefat eden çok sevdiğim Cihat Mert abim sağlamıştı. Onun için bu kadro bana manevi olarak da bir emanet. Bu yüzden uzun yıllar elimde tutacağım. Ama biraz kozmetik olarak kötü durumda.

Kadrodan bahsedeyim biraz. 2010'lu yıllarda üretilen bir model ve üzerinde Campagnolo Xenon grupsetle geliyormuş. Ben 105 5800 arka aktarıcı, 105 R7000 arka ruble, 9000 Dura-Ace ön aktarıcı, 105 5800 sti kollar ve Fsa aynakol ile kullanıyorum. Ayrıca Ultegra 6800 jantlarım var. Yani tam bir çorba elde ettik :) . Net olarak ağırlık bilgim yok ama 9-9.5 arasında ağırlığa sahip olduğunu düşünüyorum. W9000 serisi aluminyum ve karbon maşaya sahip. Bu seri alüminyumu ilk defa bu bisiklette gördüm ve sahip oldum. Triple butted olarak geçiyor ve ben rijitliğinden dolayı sıkıntı yaşamadım veya ayırt edemedim. Ben gayet mutluyum bisikletimle.

1000013260.jpg



●Maşanın boyası kötü durumda. Verniği atık halde. Çizikler bolca var.
1000013271.jpg



●Kadroda derin çizikler var ve benden önce sprey boyayla gelişigüzel boyanmış bir kısmı. Renk tasarımı da hoşuma gitmiyor zaten. Bisiklet kendini gösteremiyor maalesef bu boyayla.
1000013272.jpg
1000013275.jpg



●Gidonum Fsa 305 Carbonpro. Sanırım ortası karbon ve droplar alüminyum. Net bilgiye sahip değilim. Severek kullandığım bir model ve 42 cm genişliği var. Tabii ki bunun da boyası çok kötü durumda.
1000013291.jpg



●Gidon sargımı ve selemi kadronun ana rengi olan koyu yeşile çok yakıştırdığım açık kahverengi renkte seçeceğim. Bu renk kombinini BMW otomobillerinden esinlendim. Bisiklette de çok kaliteli duracağına inanıyorum.
1000013297.jpg
1000013296.jpg1000013295.jpg
(Sele ve gidon bandını hala kararlaştırmadım. Örnek olarak atıyorum fotoğrafları.)




●Aynakolum eski ve boyası kötü durumda. Orta göbeğimi Hollowtech 2 sistemine geçirip aynakolumu da sıfıra yakın bir şeyle değiştireceğim. Bu gün için radarımda 105 R7000 modeli var. Boyaya ihtiyacı yok. Biraz fiyatta anlaşmaya çalışıyoruz :)
1000013301.jpg




Boyalarımı aldım. Köyüme geldim. Burada çok müsait alan olduğu için köyde boyamak istedim. 2 adet koyu yeşil, 1 adet sedefli beyaz rengi sprey kutusuna bastırdım. 2 kutu astar ve 2 kutu sprey vernik ve bir adet parlak siyah renk sprey aldım. 400, 600 ve 800'lük zımpara kullanacağım. 1000013276.jpg

Kadronun ağırlıklı kısmı yeşil olacak. Beyaz detaylar ekleyeceğim. Sele borusu ve gidon da yeşil olacak. Sti kolların fren kollarını siyaha boyayacağım çünkü boyaları kötü durumda. Vites kollarında 105 yazan gri kısımları da yenileriyle değiştireceğim.
1000013302.jpg

Yalnız şu anda maalesef ki projeyi beklemeye aldım. Aynakolumu sökmek için çektirmeye ihtiyacım var ve yarın elime ulaşacak. O yüzden şimdilik zımpara işleriyle ve gidonu, sele borusunu boyamakla meşgul olacağım. Ben böyle DIY yani "kendin yap" uygulamalarından çok zevk alırım. Hem de maliyeti en düşükte tutabilmek adına böyle bir işe giriştim. Bunu yaparken de forumda konu açıp sizlere sunmak istedim. İleride bakar bu günleri hatırlarız :)

Boya maliyetinden bahsedeyim biraz. Spreye bastırdığım özel karılmış boyalar 250'şer tl. 3 kutu aldım 750 tl. Astar ve vernikler 150'şer tl. Diğer maliyet kalemleri bir nebze daha ucuz olduğu için yazmaya gerek duymuyorum. Şuanlık 1700 tl gibi bir harcamam oldu boya için(03.07.2024). Umarım boyalar yeterli gelir yoksa boya işi çok aksar bu durumda, köydeyim çünkü :)

To be continued. :)(Devam edecek)
 

Dosyalar

  • 1000013271.jpg
    1000013271.jpg
    158 KB · Okunma: 28
  • 1000013295.jpg
    1000013295.jpg
    37,9 KB · Okunma: 27
  • 1000013295.jpg
    1000013295.jpg
    37,9 KB · Okunma: 20
Scudo
Whistle markasının eski kadroları çok kaliteli. Ben 2012 yılından aldığım karbon whistle crow (lamok) model yol bisikletini tam 11 yıl kullanıp sattım. Alan kişi aktif olarak kullanmaya devam ediyor. Sizin bisiklet de bu projeyi hak ediyor. Düzgün kullanılırsa bu marka bisikletler çok uzun dayanıyor. Ayrıca o gidonu ben de kullanıyordum çok memnundun. Kesinlikle esneme yapmıyordu. Satarken keşke gidonu ayırsaydım dedim.

Projenin son halini merak ediyorum takipte olacağım. Şimdiden kolay gelsin.
 
Güncelleme: Bu akşam aynakol çektirmem geldi ve aynakolu güç bela söktüm. Tahminen aynakol hiç sökülmemiş ve neredeyse karemile kaynamış. Çok zorlandım. Neyse ki aynakol ve göbek sistemi değişeceği için sert davranırken çok içim acımadı.

Gün içerisinde aynakolu sökemediğim için kadroya dokunmadım. Sele borusu, maşa, gidon boğazı ve gidonu boyadım. Birkaç ufak hatam dışında çok güzel oldu. Renk seçimim gayet yerinde. Rengin ışık altındaki davranışı çok hoşuma gitti. İşçilik de ilk tecrübe için bence gayet başarılı.

1000013493.jpg

Önce sırasıyla 400-600-800 sulu zımpara yaptıktan sonra 2 kat astar üzerine 600 zımpara yaptım. Bunun üzerine 3 kat boya attım. Üzerine bir kat vernik attım ve 12 saat beklemeye bıraktım. Sabah 800 zımpara yapıp bir vernik daha atacağım.

1000013494.jpg


Beyaz boyanın kapatıcılığı çok yetersizdi. Yaklaşık 5 katta maşayı zor kapattı. Maşayı boyayacağım derken beyaz boyayı bitirdim. Kapatıcılığı iyi olsaydı yeterli gelecekti ama maalesef bitti. Kadronun beyaz boyanacak yerleri vardı ve elimde beyaz boya kalmadığı için birkaç gün sarkacak iş. Korktuğum başıma geldi diyebilirim. Ama inci beyazı renge bakmaktan kendimi alamadım. Renge hayran kaldım. Tüm bu çaba buna değerdi.

1000013517.jpg
Boyalı değil. Astar atılmış hali.

Koyu yeşil renk tam hayal ettiğim gibi. Işık vurmazken biraz daha efendi, kendini belli etmez. Işık altında içindeki parıldayan simlerle renk çığlık atıyor resmen. Sedefli beyaz ve koyu yeşil aşırı iyi bir uyum sağladı. Sele ve gidon sargısını da açık kahverengi yaparsam müthiş bir kombin yakalamış olacağım.
1000013519.jpg

Vernikte hayal kırıklığı yaşadım. Yüzey hazırlığını çok titiz yaptım, boyaları çok dikkatli yaptım ve ilk kat verniği attım. Bir de ne göreyim, vernik bozuk! Vernik attığım noktalarda hafiften grilik var. Diğer vernik böyle bir sıkıntıya sahip değil. Yalnızca kutunun birisi bozuk. Yaptığım işi biraz törpüledi ama yarın sabah 800 zımpara yapıp tekrar sağlam verniği uygulamayı düşünüyorum. Umarım kurtarabilirim.
1000013521.jpg

Günün özetini geçmek istiyorum. Ziyadesiyle hem zihnen hem bedenen yorucu bir gündü. Neredeyse tüm gün boya işiyle ilgilendim. Ortaya çıkan iş çok hoşuma gitti ama boya işinin 2 3 gün daha sarkacak olması ve bisikletten uzak kalacak olmam beni üzdü ve moralimi bozdu. Bunun dışında her şey olması gerektiği gibi gidiyor. Tekrardan güncelleyeceğim. Teşekkür ederim.
 
Ali Ihsan, insallah diledigin gibi olur. Allah kolaylik versin ve basarilar dilerim sana. Bence yesil ve kahve rengi cok güzel olacak.
Muhammed İhsan olacak. Ali İhsan da rahmetli dedemin ismidir. Güzel tesadüf olmuş :) İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Şuanda her şey gönlümce ilerliyor. Yarın kadronun işini bitirmeyi ve ertesi gün toplamayı planlıyorum. Açık kahverengi(taba rengi de denebilir) ve koyu yeşili çok yakıştırıyorum ben de. Heyecanla bitmesini bekliyorum. Yakında gelişmeleri yazacağım.
 
Güncelleme yapmak istiyorum. Başlayalı neredeyse bir hafta olacak ve işin çoğunluğu bitti sayılır. Arada geçen sürede boyam bitti, vernik bozuk çıktı vs. ufak problemler yüzünden iş biraz daha uzadı. Çok aceleye getirip de bisiklete her baktığımda kusurlarına takılmak yerine birkaç gün daha sürsün de kusursuza yakın olsun taraftarıyım. Bu felsefeye dayanarak yaptığım birkaç hamle oldu onlara da değineceğim.

Maşa, sele borusu, gidon, gidon boğazını boyamış ve birer kat verniğini atmıştım. Attığım vernik boyayı maalesef mahvetti. Bozukmuş meğer. Kadro parçalarına ilk katları attıktan sonra verniği değiştirmeye karar verdim. Boyanın üzerinde puslu bir tabaka oluşturdu vernik. Benim özenerek yaptığım boya işçiliğini hiç etti. Belki görmezden gelebilirdim ama bu benim içime hiç sinmezdi. Gittim hatalı verniği iade edip Dyo marka vernik bastırdım spreye. Maliyeti biraz daha fazla olsa da çok memnun etti beni. Parçaların iki kat verniğini attım ve kusursuz görüntüyü elde edebildim. Boyayı şenlendirdi yeni vernik.

Verniğin bıraktığı gri tabaka bu fotoğrafta anlaşılıyor. Zımparayla bu katmanı kaldırıp bir kat boya atıp üzerine yeni verniği attım. Sonuç kusursuz oldu.
1000013753.jpg

Taze görüntüsü
1000014057.jpg
1000014045.jpg





Sti kollarımın boyası oldukça kötü durumdaydı. Güzelce maskeledikten sonra parlak siyah boya üzerine verniğimi attım ve sıfır gibi oldu. Sonuç iştahımı kabarttı.

Öncesi
1000013634.jpg

Sonrası
1000014068.jpg




Kadromun iki kat astarını attım ve daha sonra 600 zımpara ile bebek poposu kıvamına getirdim :) Tertemiz çıktı ortaya. Tam boyayı atacakken fena bir yağmur bastırdı ve ortam nemi çok yükseldi ve sıcaklık düştü. Bu yüzden kadronun boyasını yarına erteledim. Uygun sıcaklık ve nem olmazsa boya istediğim sonucu vermiyor maalesef.
1000014075.jpg


Maşanın boyasını yapmıştım ama gözüme takılan kusurlar vardı ve üzerindeki verniği sevmemiştim. Bu yüzden 600 zımpara ile ufak bir üzerinden geçip beyaz kısımları kapattım. Beyaz kısımların durumu nispeten iyi ve beyaz boyam kısıtlı olduğu için beyaz boyayı tekrar atmayacağım maşaya. Yeşil boyayı tazeleyeceğim. Maskelemeyi yaptım ve yeşil boyayı attım. İkinci katı atmadan önce yukarıda bahsettiğim gibi yağmur yağdı ve sıcaklık düştü, nem aşırı arttı. İkinci katı attım ve bir baktım ki bambaşka bir renk ortaya çıktı. Buna bağlı olarak da bugünlük boya işini bitirdim çünkü elde edeceğim sonuç hiç iyi olmayacak. Ben bu tekrar boyama işlemini kusursuz olması için yapıyorum sonuçta.
1000014039.jpg
*Uygun olmayan sıcaklık ve nem koşullarında attığım boya aşağıdaki boya. Uygun şartlarda atılan boya ise maşanın üst kısmında. Aradaki farkı net şekilde anlayabilirsiniz.



Sele borusunun boyasını da yeniden attım. Hem acemilik hatalarımdan arındı hem de verniği kusursuz oldu.
1000014067.jpg
*Kadronun içinde kalan kısmını boyamadım. Fabrikasyon boyası daha sağlam olacağı için o kısmı öylece bıraktım.



Aliexpress'ten taba rengi sele ve gidon sargımı sipariş ettim. 10 gün içinde elimde olmasını planlıyorum. Geçici olarak üzerinden çıkan gidon sargısını sarabilirim belki.
1000014089.jpg
1000014090.jpg



Boya işi şuanda tam istediğim gibi ilerliyor. Acemilik hatalarımı da kapattım. Elimde kusursuz kadro elemanları var. Kadroyu da yarın boyayıp bir gün kurumasını bekleyip toplayacağım. Teşekkürler.
 
Eğlenceli bir işe benziyor. Konuyu takibe aldım. Gelişmeleri bekliyoruz. :)
Çok teşekkür ederim ilginiz motivasyonumu daha da arttırdı. Eğlenceli mi? Biraz yorucu ve bazı can sıkıcı yanları var. Ama boyanın son durumunu görünce dopamin fışkırması yaşanıyor vücutta. Bu da mutluluk demek zaten :)
 
Bende de @Kadir Eskici'nin bahsettiği aynı bisikletten var: Whistle Lamok. Haziran 2016'da alıp 59.689 kilometre kullandım ve düz siyah görüntüsünden canım sıkılmaya başlamıştı. Konuyu ilgiyle takip ediyorum; elinize sağlık. İşlemler de güncellemeler de anlatım da şahane.

strava1380463108.jpg
 
Bende de @Kadir Eskici'nin bahsettiği aynı bisikletten var: Whistle Lamok. Haziran 2016'da alıp 59.689 kilometre kullandım ve düz siyah görüntüsünden canım sıkılmaya başlamıştı. Konuyu ilgiyle takip ediyorum; elinize sağlık. İşlemler de güncellemeler de anlatım da şahane.

318998 dosyayı görüntüle
Bu geri dönüşler beni gerçekten çok sevindiriyor. Teşekkür ederim. Aslında ben konuyu anı amaçlı açmıştım. Aynı zamanda amatör düzeyde bu işi yapacak kişilere de bir yol gösterici niteliği taşıyacak biçimde anlatım yapmaya çalışıyorum. Teknik bir boya anlatımı olmasa da bu işe başlayacak birisi için yola başlama noktası sayılabilir bu yazı. Mesela ben aylarca araştırma yaptım bu iş için. İşin içine girince teorinin pratiğe 100% uymadığını gördüm. Kendi tecrübelerim ve gözlemlediklerimi detaylı şekilde yazacağım. Foruma da kaliteli bir konu bırakmaya çalışacağım. Aynı zamanda kendime de bir anı :)
 
Bir sorunumuz var. Sti kollara attığım vernik yüzeye konar konmaz berbat bir hal aldı. Ben de bu halini kabul etmeyip sti kolun boyasını sıfırladım ve tekrar astarladım. Sabaha boyasını atacağım ama tekrar vernik atıp atmama konusunda kararsızım. Küçük bir noktasında deneyip öyle tüm yüzeye uygularım sanırım. Neden böyle olduğunu merak ediyorum ama.

1000014155.jpg



Kadronun iki kat boyasını attım ve sonuç şahane! Yeşil renk kadroda efsane durdu. Üçüncü katı atacağımda hava sıcaklığı düştüğü için boyanın istediğim sonucu vermeyeceğini anladım ve küçük bir noktayı boyadıktan sonra üçüncü katı sabaha bıraktım. İstediğim parlaklığı veremiyor maalesef soğuk havada.

1000014163.jpg



Sti kolun durumuna oldukça üzüldüm. Vernikten önceki halini aşırı beğenmiştim. Yüzey mükemmeldi. Vernik berbat etti. Umarım yeniden mükemmel hale getirebilirim. Onun haricindeki her şey için memnunum. Cumartesi sabah bisikleti topluyorum nasipse.
 
Son düzenleme:
Sona doğru gelirken merakım da artıyor şahsen. Son halini görmek için sabırsızlanıyorum, şu ana kadar mükemmel.:harika:
 
  • Beğen
Tepkiler: M.İhsan
Kolların tetiklerini boyamasaydın keşke. Zamanla kalkacak çünkü. Murphy kanunları çalışıyor, insan derisindeki nem, öyle menem bişey ki, hiç bir boya dayanmıyor. Ben olsam polisaj yapıp gümüş rengiyle kullanırdım.
 
  • Beğen
Tepkiler: M.İhsan
Kolların tetiklerini boyamasaydın keşke. Zamanla kalkacak çünkü. Murphy kanunları çalışıyor, insan derisindeki nem, öyle menem bişey ki, hiç bir boya dayanmıyor. Ben olsam polisaj yapıp gümüş rengiyle kullanırdım.
Siz biraz daha klasikten yanasınız sanırım ama bana pek hitap etmiyor. Önceki hali yukarıdaki mesajımda görüldüğü üzere çok çok kötüydü. En azından güzelce 1 yıldan fazla dayanacağını düşünüyorum şimdiki haliyle.

Sona doğru gelirken merakım da artıyor şahsen. Son halini görmek için sabırsızlanıyorum, şu ana kadar mükemmel.:harika:
İlginiz için teşekkür ederim. Yeni aldığım vernik çok kaliteli bir parlaklık sundu. Yaptığım boya işçiliği de güzel olunca ortaya mükemmel bir iş çıktı. Keşke gerçekte görebilseniz. Kadro elemanları yani maşa, gidon, gidon boğazı ve sele borusu harika oldu. Sti kollar da çok içime sinmişti ama son mesajımda yazdığım gibi talihsizlik yaşadık. Ama yarın yine mükemmel hale gelecekler. Kadro da çok içime sindi.

Açıkçası şimdiye kadar kalkıştığım büyük işlerde ya pes eder ya da bir şeyleri tam istediğim gibi yapamayıp üstünkörü kapatırdım konuyu. Bu iş öyle olmadı. Bu iş bana sabrı öğretti. Havanın ısınması için geçecek süreyi sabırla beklemeyi öğretti. Doğru hamleleri zamanında yapmayı öğretti. Hatalarımdan ders alıp işi daha düzgün yapmayı pekiştirdim. Mükemmeli yakalamayı hedefledim ve %95 oranında yakaladığımı düşünüyorum. Bu iş bana güzel bir bisikletin haricinde güzel hayat tecrübeleri verdi.
 
Son düzenleme:
Sadece her şeyin gönlümce olduğunu ve ortaya çıkan işin içime çok sindiğini söyleyeceğim. Şimdilik aşağıdaki fotoğrafları inceleyin. İkinci kat vernik sonrası daha da çığlık atacak boya :)

1000014359.jpg1000014356.jpg
 
@M.İhsan öncelikle ellerinize sağlık umarım gönlünüzdeki aklınızdaki tarzda bir iş olur, başarılar diliyorum. Uzun zamandır forumda bu tarz konu görmüyordum açıkçası çok iyi oldu. Renk seçiminiz de ayrıca güzel, bende yeşil ve kahve-taba kombinlerini seven birisiyim.
(link) bu renklerin kombini olarak şu adrese bakabilirsiniz.
 
@M.İhsan öncelikle ellerinize sağlık umarım gönlünüzdeki aklınızdaki tarzda bir iş olur, başarılar diliyorum. Uzun zamandır forumda bu tarz konu görmüyordum açıkçası çok iyi oldu. Renk seçiminiz de ayrıca güzel, bende yeşil ve kahve-taba kombinlerini seven birisiyim.
(link) bu renklerin kombini olarak şu adrese bakabilirsiniz.
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Konunun içeriği umarım boş değildir ve akıcı ilerliyordur. Yerimde saymak istemiyorum çünkü. Attığınız sayfaya daldım gittim :) Fena bir araba tutkunuyumdur. Kullanmaktan, bakım yapmaktan, yıkamaktan, detaylı temizlemekten çok keyif alırım. Hayal arabalarımı bu sayfada görünce bir boşluğa düşmedim değil :)
 
Projenizi çok beğendim ve severek takip ediyorum, bisiklet her geçen gün daha da güzel gözüküyor, ellerinize sağlık. Ben de bisikletimin üzerinde her yerden grafik fışkırmasını beğenmediğim için tekrardan boyamak ve bisikletimi biraz daha "benim" yapmak istiyordum ama bir türlü cesaret edemiyordum. Bu projenizden hem cesaret hem de ilham aldım. Revizyonunuz bittiğinde maliyetini paylaşabilirseniz çok sevinirim.
 
  • Muhteşem
Tepkiler: M.İhsan
Projenizi çok beğendim ve severek takip ediyorum, bisiklet her geçen gün daha da güzel gözüküyor, ellerinize sağlık. Ben de bisikletimin üzerinde her yerden grafik fışkırmasını beğenmediğim için tekrardan boyamak ve bisikletimi biraz daha "benim" yapmak istiyordum ama bir türlü cesaret edemiyordum. Bu projenizden hem cesaret hem de ilham aldım. Revizyonunuz bittiğinde maliyetini paylaşabilirseniz çok sevinirim.

Böylesine güzel yazılar bana daha da ilham ve motivasyon verdi bu süreçte. Hepinize ayrı ayrı teşekkürlerimi iletirim. Şuanda bisikletin vites fren tellerini taktım ve ayarlarını yapıyorum. Güzelce fotoğraflarını çekip akşama fotoğraflarını ulaştırmak istiyorum. En yakın zamanda tecrübelerimi yazmak istiyorum. Ne umdum ne buldum, bunlar sizin gibi benim işimden cesaret bulan insanlara güzel bir kılavuz olacak.
 
Hayal ettim, tasarladım, araştırdım, heveslendim, uygulamaya geçtim ve sabırla ilmek ilmek uğraşarak boyayı uyguladım. Artık bitti. Yepyeni bir yol bisikletiyle karşı karşıyayım. Yola çıkarken temiz, sade, asil bir tasarım ve aynı zamanda çılgın bir renk hayal etmiştim. Neredeyse hayalimle örtüşen bir iş oldu. 10 günlük uğraşın sonucunda ortaya böylesine kaliteli iş çıkarmak beni çok mutlu etti. Çok yoruldum ama değdi. İşte, karşınızda boyası yenilenmiş bir Whistle Modoc!

1000014658.jpg
1000014678.jpg1000014651.jpg
1000014724.jpg




Bisikletimi boyadım ve bugün topladım. Yarın sabah da uzak kaldığım antrenman sürüşlerime çıkmak için can atıyorum. Bu süreç çok zorluydu benim için. Bedenen ve zihnen yoruldum, bazı parçaların boyasında sıkıntı yaşadım. Pes etmeden sürece devam ettim ve ortaya çok içime sinen bir bisiklet çıktı. Önceki haline göre katbekat güzel renge, tasarıma ve görüntüye sahip oldu. Uğraştığıma değdi diyebilirim.

Yola çıkarken uzun araştırmalar yaptım. Aklıma en yatanlarını not aldım ve işe koyuldum. Kesinlikle araştırmadan başlanmamalı bu işe. Spreyi aldım zımparayı aldım kadroyu sürttüm boyayı attım, kadar basit bir iş değilmiş. Fakat gözde çok büyütülecek bir iş de değil onu da söyleyeyim. Ben 10 günde bitirdim ama 3 günde bitirmek de mümkün. Araya başka işlerim girdi, boya bitti, bazı boya problemleri yaşadım derken bu kadar uzun sürdü. Nihayetinde işi bitirdim.


Birkaç güne açık kahverengi selem ve gidon sargım elime ulaşacak. Onlar gelene kadar eski sargımı ve selemi taktım çünkü bir an önce antrenmanlara başlamam lazım tekrardan. Onlar geldiğinde müthiş bir renk uyumu ve görüntüye sahip olacağına eminim. Şu haline bile tutuldum. Dönüp dönüp bakıyorum :) Ayrıca kullanmış olduğum fosforlu yeşil matara kafeslerimi de dağ bisikletime takıp beyaz matara kafesleri alacağım. 1000014725.jpg



Yaşadıklarımı ve edindiğim tecrübeleri de yazacağım ama yorucu bir günün sonundayım ve bir an önce uyumak istiyorum. Mutlaka ekleyeceğim, şimdilik görüşmek üzere. Umarım beğenmişsinizdir. Ben çok beğendim. Aklınıza takılanları çekinmeden sorabilirsiniz.
 
Geri