Wiggle'la çalışan aracı kargo şirketleri FEDEX ki dün şampiyonlar ligi maçlarında reklamını çokca gördük ve POSTNL derhal bir çözüm çare bulmaları gerekiyor. Aksaklıklarla ilgili sorun nedir müşterilerine bilgi aktarmaları gerekiyor. Şu anda DHL ile gelsin 15-20 dolar fazla verelim razıyız haline geldi kargonun nerede olduğu başına ne geldiğine dair kimsenin de bir yetkilininde çıkıp açıklama yaptığı yok. Herifler yazılan atarlı mesajlarada nezaketli mesajlarada dönmüyorlar . Brexit yüzünden allak bullak olan Birleşik Krallık ticaret ilişkileri ne kadar daha böyle devam edecek ? Eskiden bir haftada aldığımız kargolar olurdu ...
Değerli arkadaşlar başlığın geriye dönük konularına bakmaya çalıştım , hayal meyal hatırladığım kadarıyla kargoya verildiğinde sıkıntı olan ürünler vardı. Enerji barları , sıvı içerikte olan temizlik yada gıda ürünleri diye hatırlıyorum yanlış hatırlıyorsam düzeltin lütfen peki krem de bunlara dahil miydi ? Uzun sürüşlerde sürtünme sebebiyle pişik tahriş karşıtı Chamois krem vardı siparişimin içeriğinde acaba o yüzden mi hala kargo şirketine verilemedi sorun bu mu ki ?