ZirZop
Daimi Üye
- Kayıt
- 20 Ocak 2020
- Mesaj
- 221
- Tepki
- 332
- Yaş
- 67
- Şehir
- izmir
- Başlangıç
- 2015—16
- Bisiklet
- Diğer
Hocam bence paranı al kenara çekil. 24 saat içinde hediye kuponu oluşturabileceklerini veya 7 gün içinde paranı iade edeceklerini söylüyorlar. Ne istersen onu alırsın. Eğer jant setini tekrar istersen gene aynı şekilde yollucaklarmış. SkyNet ve gönderileri bende hiç güven uyandırmadı. Giden vergiyi kurtarmak pek imkan dahilinde değil. Gümrük bedeli üzerinde bir bardak su içilecek gibi. Wiggle' la yaptığınız görüşmeyi Solmaz' a iletin. Bir daha gümrük vermeyeceksinz denirse tekrar jant seti istenebilir.Arkadaşlar kayıp jant setim ile ilgili şöyle bir mail aldım. Sizce hangisini yapmalıyım.
Bir de 2inci seçenekte tam olarak ne demek istiyor? Eğer 2'yi seçersem bana yeniden kaybolan jant setini mi gönderecekler, yoksa aynı değerde başka bir ürün mü sipariş etmeliyim?
Hello Mustafa
Thank you for providing this, it is greatly appreciated.
I can confirm that I have since heard back from the courier regarding the investigation of your delivery. Unfortunately, our delivery partner has declared the wheelset as lost within their network. As they are unable to complete the delivery, we would like to offer you one of the following solutions:
1. A Wiggle voucher, to the value of the order which can be redeemed on site. The voucher code will be issued to you typically within 24 hours.
2. A replacement of the order which will be dispatched via our priority processing service.
3. A refund which can take up to 7 working days to receive.
If you would like to proceed with a replacement order, please confirm your full address and postcode. This is to ensure there are no further problems surrounding your delivery.
If you are having your order delivered to a business address, then please make sure to include the business name.
Please let me know which option you would like to proceed with.
Son düzenleme: