Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Yeni bisikletim: Cube 2014 Cross Race Cyclocross Disc

Kayıt
23 Eylül 2014
Mesaj
11
Tepki
8
Şehir
Kütahya
Nihayet ben de bisikletime kavuştum.
Kadro - Aluminium Lite, Double Butted, Internal Cable Routing, Disc Only
Size - 53, 56, 59, 62 cm
Maşa - CUBE Cross Race Disc, Tapered
Furç- CUBE Orbit Z-t, top zero-stack 1 1/8", bottom 1 1/2" integrated
Boyun- CUBE Performance Pro, 31.8mm
Gidon- CUBE Race Bar, Compact
Gidon Bantı - CUBE Grip Control
Arka Aktarıcı - Shimano 105 RD-5700SSL, 2x10-Speed
Ön Aktarıcı - Shimano 105 FD-5700BML, Clamp 31.8mm
Vites ve Fren Kolları - Shimano 105 ST-5700
Fren Ayakları -- Shimano BR-CX75 Mech. Discbrake 160/160mm
Ayna Kol- Shimano FC-CX50, Hollowtech II, 46x36T, 170mm (53/56cm), 175mm (59/62cm)
Jant Seti - Shimano XT HB/FH-M785 Centerlock / RA 0.7 Aero Rim
Dış Lastik - Schwalbe Rocket Ron, 33-622
Sele- Selle Italia X1 Road
Sele borusu - CUBE Performance Post, 27.2mm
Sele Kelepçesi - RFR Close 31.8mm
Ağırlık- 9 kg

https://i.hizliresim.com/5RM5l5.jpg

https://i.hizliresim.com/4RbBo7.jpg

https://i.hizliresim.com/02mM6Y.jpg

https://i.hizliresim.com/JEnoJ5.jpg

https://i.hizliresim.com/AY5RMB.jpg
 
Scudo
İçim açıldı, ruhum dinlendi. Bu nasıl bir güzellik. Hayırlı olsun. Televizyonu kapa, sabaha kadar bisikleti izle. Sabah da hemen dışarıya çık. İzlenimlerini aktar.
(lütfen samimiyetimi mazur görün)
 
harika! soner abinin söylediklerini lütfen gerçekleştirin, ihtiyacımız var.
( samimiyet mazur görülsün, herkesçe! )
 
hayırlı olsun, çok güzel bisiklet, kaça aldınız?
 
@tuna k

Liste fiyatı buymuş.
(link)
 
hayırlı olsun bisiklet çok iyi duruyor.seleye ve gidon boğazına bi el at derim ayar çek onlara :)
 
İyi günlerde kullanın. Özellikleri başarılı, ağırlığı fevkalade ki lastikler 33 olmasına rağmen sadece 305 g ağırlığındaymış.

Madem internal kablolama diyorlar, arka fren telini de içerden götürseler olmaz mıydı? Yoksa böyle olması mecburi mi?
 
@Raşit S

Abi bu bisikletler şu tarz omuzda taşındığı için kabloyu üstten çekiyorlar sanırım.

http://www.multicycle.de/media/resized/2300/typo3/2014/OutdoorSessionWaldershof-d88Export.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: MUSA Ç.
hahah bisiklet sevdası bu olsa gerek, bu pozu genelde deniz manzarasına karşı verirler sen bisikleti seyre dalmışsın:) hayırlı olsun güzel bisiklet , tecrübelerini de paylaş, merak edilen bir tür cylocross, çamur içinde fotoğraflarını da bekliyoruz
 
@Berke Kazankaya

Berke, üst borunun içinden gitmesini kastetmiştim.

Ne yalan söyliyeyim, arazide dan dun yollarda drop bara güvenemiyorum, düz olmalı.
 
herkese tesekkurler, ozellikle Soner ve Firat in yorumlari beni gulumsetti ; gercekten de isi gucu birakip bisikleti seyre daldim manzara seyreder gibi :)
daha onceki bisikletim 20 yillik, 21 vites amortisoru olmayan bir dag bisikletiydi. iyi bir mtb almayi dusunuyordum ama bir arkadasim aklima girdi, bunu aliverdim. cok eskiden beri bisikletim olmasina ragmen kotu bir bsisikletciyim, son uc aydir dogru duzgun binmeye kendi capimda yuksek (!) kmler yapmaya basladim, teknik ekipmanlardan bakim onarimdan simdilik fazla anlamiyorum, o yuzden benim yorumlarimi bu gozle degerlendirin.

42 km lik bir deneme surusunden sonra sunlari gorebildim, drop bara alisamam diyordum ama pek sorun yasamadim, ozellikle asfaltta ve biraz hizlaninca manevra yapmak cok keyifli oldu, sanki kendimi yolla butunlesmis gibi hissettim.
stabilize - bozuk yollarda bas taraftan tutmak daha rahatti, ancak amotisor olmadigi icin ve tekerlerde benim alistigimdan daha ince oldugundan ufak tefek cukurlarda bile sarsintiyi omuzlarimda hissettim :) buna alismam gerekecek.

hava sartlarindan dolayi koy dag yollarina simdilik giremedim.

sele, sele borusu ve gidonlara milimetrik ayar gerektigini hissettim, 1cmlik bir degisiklik cok sey farkettiriyor gibi.
onde iki cark var bildiginiz gibi, bundan biraz tereddutluydum beni fazla mi zorlar diye, %7 lik kisa bir iki yokusta pek zorlanmadim, ama tabii bu is biraz kondisyon meselesi, daha uzun daha egimli yokuwlarda pes edebilirim.

genelde merak edilen bisiklette camurluk ve bagaj icin delik olup olmadigi, on ve arkada bosta bir vida deligi var, takilabilir mi bilmiyorum ama ihtiyac duyulursa bir seyler yapilabilir diye dusundum.

hafiflik, gercekten super, tek elle ordan burdan hopla gec vs.

mekanik disk fren var bisiklette, ben sadece v fren kullandim bu gune kadar. ama bu frenler cok hosuma gitti, cok sert tepkiler vermiyor, sanki tam kivaminda gibi, guven veriyor ve yokus asagi inerken yormuyor, ben begendim.

simdilik bu kadar, surdukce nacizane fikirlerimi diger arkadaslara fikir versin diye paylasmak isterim. simdilik bisiklet bende her hangi bir "keske" dedirtmedi. gidip bi bakayim kerataya, ozledim :)
 
@orkun kupcu
Yanından ayırman kabahat. Zaten 9 kilocuk, tak omzuna dolaş :)
 
Yol bisikleti düşünüyordum 2. Bisiklet olarak...
Bende de merita t2 var cyclocross alsam anlamsız olurmu?
Keza t2 nin kadrosu agresif bir yol kadrsouna sahip vfrenler amortisörsüz bir hibrit, yol kadar olmasada bu bisikletle benzlik taşıyor, tabi gidon düz.. Bozuk yollarda 700x35 schalwe greenguard ile çok memnunum..kilosu ekipmansız ise 10.5kg
Yani zaten kötü şartlarda kullanabiliyorum,..

Hazır yeri gelmişken sorayım dedim umarım, konunuzu işgal etmiş olmam.. Yoksa yol bisikleti akıcılığı sadece yol bisikletinde mi var?
 
@r.ezk
bende sizin bisikletinizden t2 almayı düşünüyorum ama aklımın bir köşesinde de hep acaba yol bisikleti alsam mı var
yol bisikleti cezbediyor ama kullanım alanı kısıtlı ve biraz masraflı her alan upgrade derdine düşüyor, o yüzden t2 alacağım galiba, bir yandan da trek,specialized,ghost aklımın bir köşesinde
bu tarz bisiklet alanlar bir süre sonra ya yola yada dağ bisikletine geçiyor diyorlar ama bilemiyorum kararsızlık çok kötü imkan olsa 3 bisiklet birden almak isterdim:)
bu arada bisikletinizin yeni lastiklerle fotoğrafını koyarsanız memnun olurum, bu bisikletle turlara çıkılırmı bagaj taktınızmı hiç
 
@Fırat Y.

Yol bisikletinin kullanım alanı kısıtlı değil.
Her türlü zemine girdim ormanda kuru toprak zemin, taşlı stabilize yol vs... yol bisikleti bu yollarda sıkıntı yaratmıyor bisiklete hiçbir şey olmuyor sadece titreşimleri, yoldaki bozuklukları dağ veya şehir bisikletine göre daha çok hissediyorsunuz ona da zamanla alışılıyor. Ayrıca tüm bisiklet çeşitlerinde yükseltme yapılabilir bu sadece yol bisikletine ait bir durum değil. T2 de bir nevi yol bisikleti sayılır aralarında pek fark olmayacak ama dropbar başkadır tabi ki.
Ben şahsen bir daha düz gidon kullanacağımı zannetmiyorum.
 
@Fırat Y.

Dün 110 km lik bir tur yaptım 550 m.de tırmanmışım, bozuk yollarada girdim asfalttada kullandım maraton green guarda sorun yok..üzerinde gelen 700*32 maxxis detanorlar kolay patlıyordu..
Bu lastikleri nispeten hafif ve tur keyfim yarıda kalmasın diye tercih ettim ama tanesi 650gr*2 yaklasık 1.5 kg maxxisler ise 500 gr falan yani akıcılık eskisi gibi değil..

Bisikletin arka aktarıcı tiagra yani yol donanımı ön taraf ise mtb, donanım olarak orta ve başlangıç seviye t2 ama kadrosu çok güzel bence, parayıda kadrroya veriyoruz.. en yakın rakibi şehir bisikletinden 5-8cm ön borusu kısa, baya akıcı ama bir yol bisikleti kadarda olamıyor, kararsızsanız bu bisiklet sizi uzun süre idare eder, baktınız devam ediyorsunuz tam olarak tercihlerinizde belli ona göre bisiklet daha alırsınız..

Ben yol bisikletide alsam bunu satmayı düşünmüyorum.. Belki donanımı yavaş yavaş değiştirirm, ozmaan çok iyi bir hale gelir. Bagaj takmadım.. Fotoğrf eklemedim hiç ? Yardımcı olucak olursa eklerim tabii..
 
@Berke Kazankaya
dropbarı bende daha çok istiyorum flat bara göre ama yol bisikleti kullanım alanı kısıtlı derken , mesela bagaj takıp tura çıkamazsınız, ayrıca siz her yola giriyorum diyorsunuz ama lastik patlaması ve akord bozulması sorunlarından şikayet eden de çok kişi var, örneğin yukardaki mesajda t2 kullanan r.ezk arkadaşımız 32mm slick lastikle bile sorun yaşadığını söylüyor, yol bisikletine kalın lastik de takamıyorsunuz
aslında benim istediğim dropbarlı , yol bisikleti kadrosunda, 35mm ye kadar lastik takılabilen, bagaj deliği olan bir bisiklet ama bulmak çok zor
 
bildi[im kadariyla slick olup patlamaya karsi dayanikli olan=nispeten) olan lastiklerde var
 
@Fırat Y.

Atlama zıplama yapmadığınız veya çok sert bir çukura hızlı girmedeğiniz sürece akort bozulmaz her bozuk yolda akort bozulsaydı ne olacaktı halimiz? :D Lastik patlama konusu biraz şans işi bisikleti sıfır alıp 2 gün sonra patlatan da var...
Drop barlı yol bisikleti kadrosunda 35mm lastik takılabilecek tek bisiklet Cylocross bir model olacaktır bu Cube gibi. Onun dışında alternatif yok maalesef.
 
Geri