Aytaç DİREK
Forum Demirbaşı
- Kayıt
- 17 Haziran 2013
- Mesaj
- 424
- Tepki
- 1.713
- Şehir
- izmir
- Başlangıç
- 2010—11
- Bisiklet
- Canyon
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
(link) sitesinden çevirdim. Orijinal metine (link) adresinden ulaşabilirsiniz.
Yeni Canyon Ultimate CF EVO 4,96 Kg. ağırlığında ve 11.599 Pound.
Canyon bu zamana kadarki en hafif yol bisikletini üretti fakat fiyatı hiç de hafif değil.2015 yılında çıkardığı en hafif yol bisikleti modeli olan Eurobike ile hayranlık uyandıran Canyon, şimdi de 4,96 Kg.’lık Ultimate CF EVO’yu piyasaya sürdü.
Alman şirketi fiyatlandırma ve bulunabilirlik konusundaki soru bombardımanı karşısında sessizliğini uzun süre korudu, ta ki bugüne kadar: En pahalısı 11.599 pound olan iki modelini satışa sundu. Para biriktirmeye başlasak iyi olur…
Canyon, Ultimate CF Evo'nun iki versiyonunu sunuyor, Her ikisinin tasarımı da Ultimate CF SLX ‘in tüp şeklini koruyan kadrosuna dayanıyor ancak çok daha gelişmiş ve pahalı bir karbon fiber döşeme kullanılmış.Sonuç : 665 gramlık bir kadro ve 270 gramlık maşa.
Ultimate CF SLX’nin kadrosu 780 gram,maşası ise 295 gram.
Satışa çıkartılan iki yeni dizayn arasında daha hafif olanı aslında fiyat olarak daha uygun. 10.0 LTD 5.8 Kg. ağırlığında,10.0 SL ise 4.96 Kg. fiyatları ise (umarım oturuyorsunuzdur) sırasıyla 11.599 ile 8.999 pound arasında.Bu arada 2.949 Pound’a elektronik veya mekanik sete sahip bir kadro alabilirsiniz Canyon’dan.
10.0 LTD Hafif kadro ve maşanın yanı sıra, hafifliğini Meilenstein Clincher jantlar (1,210g), SRAM Red eTap grupset ve THM Clavicula M3 SRM model zincir seti gibi rüya bileşenlerine borçlu.
10.0 SL her biri 935 gr. ağırlığındaki Lightweight Meilenstein Obermayer tubular jant seti, seramik hız rulmanları (göbekler), SRAM Red 22 grup set ve 293 gram ağırlığındaki THM Clavicula Sine Exception ayna kol sayesinde daha kibar ve hafif bir görünümle aradan sıyrılıyor. SRAM fren kaliperlerin yerine her biri 120 gr. ağırlığındaki THM Fibula frenler ve Tune papuçlar kullanılmış.
Ultimate'in süper hafif bir versiyonunu yaratma fikri kadro setinin son sürümünün geliştirilmesi sırasında ortaya çıkmış. “Canyon mühendisleri 4. nesil Ultimate CF SLX'in geliştirilmesi sırasında kadro seti performansının yeni bir modele yükseltme potansiyelini keşfetti.” Öncü karbon uzmanlığını, daha önce endüstride kullanılmayan en son teknolojiye sahip malzemelerle birleştirerek Ultimate CF EVO'yu yaratmayı başardılar” diyor firma.
“Yeni Ultimate CF Evo, Ultimate CF SLX’in ana özelliklerini ve taslağını koruyor, özel bir kadro dizaynı yok,bunun yerine kadroyu oluştururken rafine edilmiş ve yüksek dereceli karbon fiber kullanılmış. Olağanüstü kadro şeklinin arkasındaki sır, Japon Savunma Bakanlığı'ndan özel izin alınarak yapılan ultra-yüksek modüllü, zift bazlı liflerden oluşan kapsamlı bir şekilde optimize edilmiş yatay yerleştirmede yatıyor. Bu lifler, Ultimate CF EVO'nun inanılmaz derecede düşük ağırlığıyla daha önce görülmemiş sertlik ve tepki seviyeleri sağlamasına olanak tanıyor. Maşa’dan sele borusuna kadar bisikletin her bir parçası Ultimate serisinin geri kalanıyla aynı test ve standartlara tabi tutuldu,bir bisiklet yaratmaktaki amacımız onu yollarda görmekti,
süs eşyası yapmak değildi” diye ekliyor Canyon.
Hafif fakat en hafifi mi? Cevap hayır.
Emonda SLR 10 4.6kg, Merida’s Scultura 9000 Ltd 4.55kg ve AX Lightness Vial Evo Ultra sadece 4.4kg.
Yeni Canyon Ultimate CF EVO 4,96 Kg. ağırlığında ve 11.599 Pound.
Canyon bu zamana kadarki en hafif yol bisikletini üretti fakat fiyatı hiç de hafif değil.2015 yılında çıkardığı en hafif yol bisikleti modeli olan Eurobike ile hayranlık uyandıran Canyon, şimdi de 4,96 Kg.’lık Ultimate CF EVO’yu piyasaya sürdü.
Alman şirketi fiyatlandırma ve bulunabilirlik konusundaki soru bombardımanı karşısında sessizliğini uzun süre korudu, ta ki bugüne kadar: En pahalısı 11.599 pound olan iki modelini satışa sundu. Para biriktirmeye başlasak iyi olur…
Canyon, Ultimate CF Evo'nun iki versiyonunu sunuyor, Her ikisinin tasarımı da Ultimate CF SLX ‘in tüp şeklini koruyan kadrosuna dayanıyor ancak çok daha gelişmiş ve pahalı bir karbon fiber döşeme kullanılmış.Sonuç : 665 gramlık bir kadro ve 270 gramlık maşa.
Ultimate CF SLX’nin kadrosu 780 gram,maşası ise 295 gram.
Satışa çıkartılan iki yeni dizayn arasında daha hafif olanı aslında fiyat olarak daha uygun. 10.0 LTD 5.8 Kg. ağırlığında,10.0 SL ise 4.96 Kg. fiyatları ise (umarım oturuyorsunuzdur) sırasıyla 11.599 ile 8.999 pound arasında.Bu arada 2.949 Pound’a elektronik veya mekanik sete sahip bir kadro alabilirsiniz Canyon’dan.
10.0 LTD Hafif kadro ve maşanın yanı sıra, hafifliğini Meilenstein Clincher jantlar (1,210g), SRAM Red eTap grupset ve THM Clavicula M3 SRM model zincir seti gibi rüya bileşenlerine borçlu.
10.0 SL her biri 935 gr. ağırlığındaki Lightweight Meilenstein Obermayer tubular jant seti, seramik hız rulmanları (göbekler), SRAM Red 22 grup set ve 293 gram ağırlığındaki THM Clavicula Sine Exception ayna kol sayesinde daha kibar ve hafif bir görünümle aradan sıyrılıyor. SRAM fren kaliperlerin yerine her biri 120 gr. ağırlığındaki THM Fibula frenler ve Tune papuçlar kullanılmış.
Ultimate'in süper hafif bir versiyonunu yaratma fikri kadro setinin son sürümünün geliştirilmesi sırasında ortaya çıkmış. “Canyon mühendisleri 4. nesil Ultimate CF SLX'in geliştirilmesi sırasında kadro seti performansının yeni bir modele yükseltme potansiyelini keşfetti.” Öncü karbon uzmanlığını, daha önce endüstride kullanılmayan en son teknolojiye sahip malzemelerle birleştirerek Ultimate CF EVO'yu yaratmayı başardılar” diyor firma.
“Yeni Ultimate CF Evo, Ultimate CF SLX’in ana özelliklerini ve taslağını koruyor, özel bir kadro dizaynı yok,bunun yerine kadroyu oluştururken rafine edilmiş ve yüksek dereceli karbon fiber kullanılmış. Olağanüstü kadro şeklinin arkasındaki sır, Japon Savunma Bakanlığı'ndan özel izin alınarak yapılan ultra-yüksek modüllü, zift bazlı liflerden oluşan kapsamlı bir şekilde optimize edilmiş yatay yerleştirmede yatıyor. Bu lifler, Ultimate CF EVO'nun inanılmaz derecede düşük ağırlığıyla daha önce görülmemiş sertlik ve tepki seviyeleri sağlamasına olanak tanıyor. Maşa’dan sele borusuna kadar bisikletin her bir parçası Ultimate serisinin geri kalanıyla aynı test ve standartlara tabi tutuldu,bir bisiklet yaratmaktaki amacımız onu yollarda görmekti,
süs eşyası yapmak değildi” diye ekliyor Canyon.
Hafif fakat en hafifi mi? Cevap hayır.
Emonda SLR 10 4.6kg, Merida’s Scultura 9000 Ltd 4.55kg ve AX Lightness Vial Evo Ultra sadece 4.4kg.