Scudo Sports

Yine bir Kamil Koç rezilliği!

Bisikletli Gezgin

Forum Bağımlısı
Kayıt
4 Mart 2011
Mesaj
3.874
Tepki
4.603
Şehir
Altındağ, Ankara
İsim
Mustafa
Bisiklet
Sedona
Arkadaşlar kısaca bilgilendireyim... Kuruluştan Kurtuluşa Bisiklet turu esnasında Biga'dan Aykut Sığındık Abi Akçay - Afyon (16:45 arabası) Bense Akçay - Ankara (18:30) otobüsüne biletlerimizi aldık. Dün Akçay'a ulaştıktan sonra Aykut Abi bisikleti parçaladı ve otobüsü beklemeye koyuldu. ben yanından ayrılmıştım. kendi otobüs saatim yaklaşınca otogara gittim. Bisikletimi söküp otobüsü bekledim. Otobüs geldiğinde şöför bisikleti görür görmez bunu alamayız deyip kestirip attı. Adamla doğru dürüst iki laf bile edemedim. O arada acentadan öğrendimki Aykut Abi'de binememiş parasını iade etmişler. Banada paramı iade etme seçeneği sundular fakat ben kabul etmedim. Müşteri hizmetlerini arayıp durum hakkında bilgi verdim. Cansu Hanım ve Pınar Hanım isimli iki kişi ile görüştüm. Pınar Hanım (sanırım yetkili kişi bu) görüşmeler yapıp bana döndü. Dilersem paramı alabileceğimi, ikinci seçenek olarakta 22:30 otobüsüne binebileceğimi söyledi. Pınar Hanım'ı Kamil Koç Akçay acentasıyla görüştürdüm. Yardımcı olmaları konusunda talimat verdi. Buan rağmen acenta 22:30 otobüsü için benden ayrıca para talep etti ve çok ters davrandı. İstediğim yerede şikayet edebileceğimi söylediler. Son durum olarak 21:30 civarı metro Seyahat ten zar zor bilet buldum (22:45 otobüsüne) Bu sabah geçte olsa işe varabildim. İşin peşini bırakmayacağımı bilmenizi isterim.
 
Scudo
Aynı şeyi kız arkadaşımla yaşadık..
Hemen oradayken, sizin gibi, müşteri hizmetlerini arayıp şikayetçi olduk ve 10 dakika sonra, müşteri hizmetlerinin telefonu üzerine, bizi otobüse aldılar kavga dövüş.

Sonraki gün bizi Kamil Koç müşteri ilişkilerinden bir beyefendi aradı ve bize şunları söyledi; "Eğer böyle bir sorunu tekrar yaşarsanız, biletiniz arkasındaki talimatları gösterin. Orada her yolcunun max. 30kg.a kadar bagaj taşıma hakkı vardır yazar. Buna istinaden sizden fazla ücret isteyemezler veya sizi almamazlık edemezler. Eğer ters davranırlar ise müşteri hizmetlerini arayıp hemen şikayetçi olun, otobüsün plakası, seferi ve saati ile. Veya istedikleri ücreti ödeyip bu konuya dair hazırlanmış bir fatura isteyin, daha sonra Kamil Koç'tan bu ücreti talep edin."

Bir daha böyle bir şey yaşarsanız, belki yardımcı olur bilgi mahiyetinde.

Edit:
Ek olarak kendilerine şunu gösterebilirsiniz!
http://i.imgur.com/xLcOw.jpg
 
Hic sasirmadim diyebilirim yakinda da istanbula gidecegim yazdiginiz iyi oldu
 
Bisiklet o koca koca valizlerden çok daha az yer kaplamasına rağmen adamların bisiklete garezi var.Hangi fırmaya giderseniz gidin bu böyle.Saçmalıktan başka birşey değil.Alamayız deyip kestirip atan kendini birşey zanneden bu tiplere papuç bırakmayalım.Aynı olay benim başımada geldi.Bileti aldığım şube(METRO! turizm) tamam bisiklet sorun olmaz diyor.Otobüs gelince bunu alamayız deyip beni yolun ortasında sap gibi bırakıyor.Üstüne üstlük gidip bilet paramı istediğimde veremeyiz diyor...Şubede duran adamın adını soyadını alıp genel merkezi arayıp davacı olucam deyince tıpış tıpış ödediler paramı...
Birçok fırmayla gittim.Bisiklet taşıma konusunda en anlayışlı firmanın kamil koç olduğunu düşünüyordum.Sizin şansınıza otobüs şöförü biraz hödük çıkmış...
 
  • Beğen
Tepkiler: gok
:( Kamil Koç.En sevdiğim firma,Lütfen!.Bu ara Hoş Geldin...
 
Ben şimdi Ispartadan İzmire gideceğim kara kara düşünüyorum. Kocaman bir bisiklet, 1 tane büyü valiz, 1 tane küçük valiz 40 litrelik sırt çantası elimde laptop çantası :(
 
@Samet Koç

Allah kolaylık versin. İnşallah anlayışlı bir otobüs şöförüne denk gelirsin...
 
yıllardır bu işi yaparım. muavinin eline 5 lira sıkıştırma metoduyla çözdüydüm ben bu sorunu. evet ilanı basmışlar, evet paranızı da iade etmişler, evet 30kg ya kadarda taşımaları şart ve evet kurallarda bisiklet taşınmaz da demiyor ama, bir 5 lira ile birsürü dırdır vırvır ve zırzırı önlemeniz mümkün, kafanız rahat. ama muavine verilecek o para, başkasına değil. akabinde yazı çizi telefon masrafı derdi yok, zaman kaybı yoki sinir stres yok
 
  • Beğen
Tepkiler: kobalamin ve gok
@Mehmet Levent

her muavin kabul edermi ki bunu
 
Öncelikle geçmiş olsun, üzücü bir olay. Otobüs firmalarında şöyle bir durum var; bir birey kendisine ait olan şehirlerarası sefer yapabilecek kapasitedeki otobüsü firma adına kendisinin çalışanlarıyla işletebiliyor. Ama bunun dışındaki her firma otobüs şoförü ve muavinleri firmanın kendi çalışanları. Tahmin ediyorum ki sizlere denk gelen seferlerde bu ilk seçenekteki bir seferdi. Bu tür durumların genel olarak firma ile alakası olmadığını müşteri hizmetlerini aradığınızda size yaklaşımlarından görebiliyorsunuz.
Bisiklet adına olmasa da benim de daha önce Kamil Koç ile Eskişehir-İstanbul arası yol alırken, otobüs içerisinde kendi dizüstü bilgisayarımı kullanmamam konusunda bir uyarı gelmişti. Bende muavine otobüste hem kablosuz internet seçeneği sunarken hem de dizüstü bilgisayarı engellemeniz ne kadar saçma diyerek sitemde bulunmuştum. Beni otobüsün yetkilisi olarak tahmin ettiğim, başka birisine şikayet etti, ya da durumu izah etti. Beyefendi gelip, bana uzun bir süre, bu tür cihazların otobüse zarar verdiğini yolcuların güvenliğini düşünmeleri gerektiğini anlattı. Bu olay üzerine ilk mola yerinde müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattım. Otobüsün plakası, Eskişehir'den hareket saati ve sefer numarasını müşteri hizmetlerine ilettim. Bu yetkiliye nasıl ulaştılar bilmiyorum ama kendisi moladan sonra gelip benden özür dileyerek, artık dizüstünü kullanmamda sakınca olmadığını, kendilerinin bu konuda yanlış bilgilendirildiği için böyle bir durum yaşandığını söyledi.
Başta da belirttiğim gibi bu tür olaylar daha çok yerel olaylar, firmanın genel vizyonuna uymayacak davranışlar sergileyen personelden kaynaklanan çirkin durumlar. Tabi ki hakkımızı aramaktan vazgeçmediğimiz sürece...
 
@Mehmet Levent

Her ne kadar bahşiş denilebilecek olsa da, bu da bir nevi rüşvet. Belki o muavin siz o 5 lirayı verin diye bu problemi çıkartıyor. Herkes için 5 liranın değeri aynı değil, o 5 lirayı veremeyecek durumda olanlar da olabilir. Eğer kısıtlı vaktiniz varsa pratik bir çözüm gibi ancak uzun vade bir çözüm arayışında iseniz kesinlikle müşteri hizmetlerine başvurmak gerekiyor.
 
Helal olsun,umarım şikayet edip durumun peşini bırakmazsınız
 
Bölgesel taşımacılık yapan Alaşehir Sarıkız Turizim ile Sarıgöl'den İzmir'e günü birlik gittim ve döndüm. Gidişte de dönüşte de hiçbir sorun çıkarmadan taşıdılar bisikletimi. Bundan sonra İzmir'e yanlız gidişlerimi hep otobüs ile yapıp yanımda bisikletimi götüreceğim çok rahat ettim.

Esas olay bölgesel taşımacılık yapan, tüm arabaların şahıslara ait olduğu şirket böyle güzel hizmet verirken ulusal taşımacılık yapan kurumsal (!) büyük şirketin yaptıkları saçmalıklar.

Küçük yerde yaşamayı seviyorum...
 
Varan ve ulusoyla konuştum zamanında alamayız dediler hiç bir şekilde. Ben de metro turizme gittim 3-4 sefer bisikletimle birlikte bindim sorun çıkarmadılar. Metroyu öneririm ama diğer firmalar hakkında bir fikrim yok. Sadece karadenizde yaygın olan kanberoğulları da 1 kerelik taşımıştı bisikletimi işiniz düşerse oralara bilmenizde fayda var.
 
@Korkut Sert

müşteri hizmetlerini aramak kaçliranıza mal olur? sadece telefon parasını düşünmeyin. ne yapacak müşteri himetleri? sadece sizin o anlık gazınız alacak, bir daha katiyyen olmaz diyecek, aman efendim, sepet efendim diyecek. benim çözüm rüşvet değil hediye, bu coğrafyaya osmanlının en büyük armağanı :)
 
@Mehmet Levent

Müşteri hizmetlerini aramanın bana maliyeti yok desem yalan olmaz, tabi ki bu herkes için geçerli değil tabi ki. Ama benim demek istediğim, sizin önerdiğiniz çözüm kalıcılıktan ziyade anlık. Müşteri hizmetlerinin tutumu konusunda haklısınız, çoğu zaman onlar da kalıcı çözümler yapmıyorlar. Ama bir ihtimal ki, bu şikayetler birikince şikayetçi olduğumuz ekibe bir uyarı ve ya düzenleme gelebilir ümidimiz var :)
 
@Korkut Sert

izmirde yeni garaja bisiklet sürerek gitmişim, balçovadan, yaklaşık 22km. izmirin tatlı sıcağı. biletim daha evvelden alınmış. sırtımda 35litre dağ çantası. nasıl terliyim. oraya gideceğim ve bana böyle birşey denecek. param iade edilecek, müşteri hizmetleri aranacak, diğer firmalara ağız burun eğilecek. düşününce o yorgunluğun üzerine 5 lira ile sorunsuz, adeta tereyağdan kıl çekercesine bu işi çözüyorsunuz. başıma geldi yaşadım ben bunları. ben sabahtır burada kalıcı ve en kolay çözümü anlatıyorum belli bir bakış açısından siz ise müşteri olarak hakkınızdan bahsediyorsunuz. peki o zaman size bir sorum var; elektrik faturalarına neden itiraz etmiyorsunuz? dünyanın en pahalı elektriği. peki 1999 depreminden sonra konulan özel iletiğim vergisine itirazınız neden yok? peki sabit telefonlardan alınan sabit ücret neyin nesi?

ben de istiyorum kimse yola çöp atmasın, bisiklete saygı olsun, işletmeler müşteriyi kaz gibi görmesin tam yolmalık. ama istemekle olmuyor. bazen sistemi, küçük bir hediye ile çözebilmek de bir marifettir.
 
Bizim ülkemiz kadar bisiklet düşmanı bir toplum yok İzmir de terminalde bisikletle gördükleri halde herkes devreye giriyor resmen deliriyorlar diğer yerlerde zaten sıkıntı eline alıp gitsen bile izin vermedikleri oluyor artık ben bu toplumdan bakış açılarından gerçekten bıktım.....
 
Geri