Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Yokuş Çıkarken En Büyük Engel Nedir?

@Vahdet Güven

en büyük engel sensin!!!kilon ,boyun ,bisikletinin ağırlığı akıcılığıve senin ergonomine uyumu,acıya dayanabilme kapasiten,laktik asid sınırın ,antrenman durumun,bisiklet tekniğin.tek bir cevap arama veya sadece birşeyi yanlış yaptığını düşünme .
 
  • Beğen
Tepkiler: mask
Scudo
Engel elbette senin kendine olan güvenin çıkıp çıkamayacağını düşünmem...Bence konsantre ol ve sadece önüne bak...
Ankarada cinnahı çıkıyorum eğim ve mesafe gerçekten çok güzel.Eğim %15 ile %19 arasında değişiyor.Bu rampaya gelmeden metreler önce(tahminen 300-500 arası) rampanın kırılma noktasına kadar,beni taşıyacak vitese geçirerek kadans ve tempo yakalıyorum.rampaya girerken o temponun inanılmaz faydası oluyor.

sanada tavsiyem eğer belli güzergahta bir tur atıyorsan belli rampalara gelmeden önce kadansını ve temponu ayarlıyıp öyle rampayı çıkmak
 
En büyük engel sinek, mumul benzeri hayvanların rahatsız etmesidir.
 
1) Mahalle ve Sokaklarda Bisikleti Hep Ayakta Sür Hiç Oturma
2) Yokuş Çıkarken Vitesi 4 e al ve ayakta öne doğru eğil ve dengeli pedala bas çok az enerji ve çok daha hızlı çıkarsın
3) Yokuş Çıkmadan 10 Dak. Önce Mutlaka Su İçin
4) Zorlanma Hissettiğinizde ayakta bisekleti sağa sola yatırarak sürün çok zevkli
5) Yokuşuk yüksekliğine değil 3 metre önünüze bakın böylece mesafe çok kısa gelecektir
 
  • Beğen
Tepkiler: Alperen KIR
en büyük engel çıkamıyacağını düşünmektir.Yani engel sensin.
 
öncelikle küçük tırmanışlar yapın. kendinizi yavaş yavaş alıştırın tırmanmaya ve zamanla bu tırmanma mesafesini uzatın. bu şuna benzer. yürümeyi bilmeyen birisi direk koşmaya başlamak istemesi gibi birşey. önce emekleyip sonra koşacağız. bu hepimiz için geçerli :)
 
Ben hep kendimi kandırırım Tepeye kadar sabret dönünceye kadar dayan durmak yok inerken dinlenirsin gibi ...

Bence en etkilisi kendini gaza getir. Tırmanışlarda ağır kamyonları gözüne kestir. Geçmeye çalış :D
işe yaradığını göreceksin....
 
En büyük engel vücut ağırlığı.
 
Yanlışmı öğrendim bilmiyorum ama ayakta sürmek çokda efektif olmasa gerek yani sonuçta diyelimki sol ayagınızla basıyorsunuz sağ ayagınızla çekişi nasıl yapıcaksınız?
yada bu siteyi oku kardeşim (link) ingilizce yanlız.
ben en dik yokuşları bile oturarak çıktım ayo yorgiye çıkarken hiç ayaga kalktımı hatırlamıyorum.Birde herşey byinde bitiyor,dinlenmeyi düşünmeyin hep kaslarınızı düşünün süper gelişiyorlar bir daha geldimde daha iyi çıkıcam.Olumlu düşünün hep.Öldüm bittim bu yokuş ne zaman biticek derseniz işiniz iş.Birde yokuş bence çok zevkli ben düz yolda kullanmayı çok sevmiyorum.Yokuş aşağıya hele hiç sevmiyorum yol hemen bitiyor ben uzun uzun gezmeyi seven biriyim.ve spd şart
 
@birolcakir

evet size kesnlikle katılıyorum.insan başkasını değil önce kendini geçmelidir bence :)
 
yada en kötü kamyonun arkasına takıl tabi dikkatli ol o rzügarı kesicek ve seni drag kuvveyini azaltıcaktır en azından
 
bura trabzon hep yokuş oldugundan mecbur çıkıyoruz.dizleri yormamak için kadans önemli
 
çok dik yokuşlarda eğimi azaltmak için zikzak çizebilirsiniz ancak bu şekilde yolu uzatmış olursunuz. bazıları dik-kısa rampada rahat çıkar bazıları eğim az-uzun rampada. bu bakımdan kendinizi tanımalısınız. antrenman çok önemli ilk zamanlarda küçük viteslerle yavaş yavaş çıkıp zamanla bunu artırmalısınız. tempoyu yokuş boyunca korumaya çalışın. unutmayalım iyi bisikletçi rampada belli olur. iyi pedallar ;)
 
Geri