Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Yol bisikleti tavsiyeleri

@feonesh

O kadarını ne yazık ki bende bilmiyorum dediğim gibi bu işlerde bende yeniyim fakat 520 kullanan bi arkadaşım var ona bi sorayım çünkü dediğim gibi bu konuda fazla şey bilmiyorum ve sizin gibi birini yanlış yönlendirip bisikletten soğutmayı istemem.

@feonesh

Başka bir yol bisikleti kullanan birine sordum(520 değil ama). Bagajı fazla yük koymamak şartıyla kullanabilir fakat lastikleri düzeltmezse ve büyük rublenin dişlisi 32 olmazsa biraz zor diyor.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Scudo
@TheBilgin
Doğrusu benim çok bilgim yok. Yani mesela triban 520 için daha kalın lastikler almam lazım sanırım tur için. Bu bisiklete uyumunu nasıl anlayacağım ? Ve ruble dişlisinin 32 olmasının sebebi ne acaba? Biraz 101 temel sorular gibi oldu ama gerçekten çok bilgiye sahip olmadığım için soruyorum.
 
@feonesh

Decathlon'a gidersen veya zaten internet üzerinden bakarsan tur lastikleri bulabilirsin ama neden dişliyi değiştirmemiz gerektiğini bende bilmiyorum belki rampa tırmanırken kolaylık içindir belki düz yolda performans içindir veya bambaşka bişeyde olabilir.
 
@TheBilgin
Teşekkür ederim ilginiz için.
 
@feonesh

Keşke size daha fazla yardımcı olabilseydim. Umarım bir gün yollarda görüşürüz.
 
@feonesh
Hocam aynakolda küçük dişli yokuşu rahat çıkmanızı sağlar. Büyük disli hız yapmanızı... 3 lü aynakolda en küçük disli tutmanız orta disli düz yol büyük disli iniş için kullanilir genellikle. Rublede ise tam tersi geçerlidir. Daha büyük disli ile daha rahat yokuş çıkarsınız. Daha küçük disli ile yokuş aşağı daha fazla hizlanabilirsiniz. 11-32, 11-34, 11-36 gibi bir ruble rahat yokuş çıkmanız için yardımcı olacaktır. Ancak arka aktarıcınızın toplam diş kapasitesi bu değişime uygun olmalıdır.
 
@Adrenalin26

Daha yeni bisiklet aldım :acpsnr:
 
Nakit olsa dakka düşünmezdim sanırım,değeri 30 binden aşağı olmayan bir bisiklet!nasıl böyle bir indirim yapmışlar anlamadım. Yada gözden kaçırdığım birşeymi var diye tekrar tekrar bakıyorum, Aslı bisiklette 58 bin tl olan kadro ile aynı.
 
@Adrenalin26

her şerde bir hayır vardır umarım bunun hayrını çabuk görürüz ? ? ?
 
Öncelikle selamlar ilk defa yol bisikletine geçicem carraro 062 düşünüyorum bütçem 6bin almalımıyım yada daha başka önerileriniz varmı ? Saygılar herkeze
 
  • Beğen
Tepkiler: Road_Runner
@Gökhankösoğlu

Shimano no-name (RS510'muş sözde) aynakollu bisikletine nasıl 5843 lira isteyebilirler :acpsnr: Berbat bir durum! Kadro desen Alu kadro, hatta ve hatta 1999 liraya satılan CR012'nin kadrosunun aynısı... Bu parayı bu bisiklete mümkünü yok vermem :D

Bütçeyi çok az zorlayıp (7900 tl) Salcano XRS 001 alırım, mis gibi Tiagra kullanırım daha iyi :snzdglsn:
 
@TheBilgin
Yok öyle bir şey...

Ağırlık merkezinin biraz yukarıda olmasından ve lastiklerden ötürü virajlara yol bisikleti kadar hızlı giremezsiniz ama dengesiz falan da değildir kesinlikle.
 
@Mustaac
Hocam şimdi 2000tlye bulduğum 2017 model triban 520 var. Adam jantları değiştirmiş. Merida Scultra 400 Jantları takmış. Benim için ideal midir? Ya da ne önerirsiniz? İlerde uzun turlar da yapmak istiyorum. Ayrıca 2li aynakola geçirmek istersem ilerde ortalama maliyeti nasıl oluyor?
 
@feonesh
Hocam 2 li aynakola geçmek yerine bisikletinizi satar yenisini alırsınız. Çünkü aynakol, aktarici(muhtemelen), vites kolu değişimi yapmanız gerekecek. Belki ruble değişimi bile isteyecek aldığınız aynakola göre. Nerdeyse grupseti değiştirmek yerine bisikleti değiştirmek daha mantıklı. Triban 520 başlangıç için iyi bir model yol bisikletine. İyice bir baktırın alın.
 
@Murat B.

Bir kusurum olduysa affedin benim bildiğim kadarıyla cycle-crosslar çevik oldukları için yüksek hızlarda yaptığınız ufak hamleler bile bisikletin yönünü aşırı fazla değiştirir diye biliyordum sanırım biraz fazla abartmışım.
 
  • Beğen
Tepkiler: meren12
@TheBilgin
Estağfirullah, sizin kusurunuz değil; bilmeyen birinin uydurduğu, söylene söylene gerçek sanılan bir şey bu maalesef... Yol bisikletleri, cyclocrosstan daha çeviktir ve 70-80 km gibi hızlara çıkar; büyük bir çukura girmediğiniz veya saçma bir hareket yapmadığınız sürece de dengesini kaybetmez ya da yönünü aşırı değiştirmez...
 
İki seçenek buldum carraro race 062 yada peugeot r13 28 ortalama fiyatları aynı 6binliraya değermi yada başka önerileriniz varmı çok kararsız kaldım saygılar
 
@Gökhankösoğlu

Peugeot'un jantlar çöp, çok büyük bir eksi koyduk.
Aynakolu 52/36 , Carraro'nunki ise 50/34 yani başlangıç için Carraro daha iyi.
Peugeot Royal sele takmış dandik, Carraro Antares takmış.
Peugeot'da hayatımda kullandığım en kötü lastik olan Lugano var. Allah hiçkimseyi Lugano kullanmakla sınamasın :snzdglsn: Carraro Dynamic sport takmış, bilmiyorum ama Lugano kadar kötü o-la-maz :harika:
Tamamlama parçaları (gidon, boğaz ve sele borusu) Carraro FSA takmış, Peugeot ne olduğu belli değil, bahsetmemiş bile. Ayrıca Peugeot'un kullandığı ergo gidon gerçekten ilginç ve kötü(bana göre, rahat edemiyorum ben) bir gidon.
Grupsetler zaten 5800 vs R7000

Carraro resmen dövdü :hihi:

Peugeot'u direk çizdik :snzdglsn:
 
Geri