Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Yol bisikleti tavsiyeleri

  • Beğen
Tepkiler: -Deniz-
Scudo
Bu bisikleti satın aldım. Dün geldi 20 km civarı sürebildim yağmurluydu hava. Güzel bisiklet teşekkürler tekrardan.
Hocam bayağı zaman olmuş şimdiye kadar hala kullanıyorsanız izlenimleriniz neler?
 
Son düzenleme:
Merhaba,

Yıl bisikleti alma arifesinseyim (daha önce giant tcr sonrasında kısa süre carraro 063 +trainer vardı)
Trek domane alu 4 ve/veya bisan mithra arasında kaldım mithra carbon ve 105 fakat inceleme vs çok yok trek alu daha iyi bir sonuç verir mi? Tiagra olması lazım. Görüşler için şimdiden teşekkür

bisan mithra cyclist dergisinin incelemesi var hatta bende bi başlık açmıştım.

(link)

Bisan Mithra 105 Uzun Dönem Kullanım / Yaşadığım Problem / Garanti İşleri vs..
 
2022 model scott speedster 30 almak istiyordum fakat sanırım ülkemize s kadro gelmemiş maalesef 1684093922134.png
Kriterlerim şunlardır, s kadro veya başka deyişle 50-51 kadro, resimdeki gibi bütün kabloların gizlendiği, asgari 700*32 lastik takılabilen, üzerinde saçma sapan, göz yoran grafiklerin bulunmadığı tek veya en fazla iki renk, kesinlikle siyah veya beyaz olmayan fiyatı 28 bin TL' yi aşmayan bir bisiklet mevcut mudur?
 
2022 model scott speedster 30 almak istiyordum fakat sanırım ülkemize s kadro gelmemiş maalesef 304329 dosyayı görüntüle
Kriterlerim şunlardır, s kadro veya başka deyişle 50-51 kadro, resimdeki gibi bütün kabloların gizlendiği, asgari 700*32 lastik takılabilen, üzerinde saçma sapan, göz yoran grafiklerin bulunmadığı tek veya en fazla iki renk, kesinlikle siyah veya beyaz olmayan fiyatı 28 bin TL' yi aşmayan bir bisiklet mevcut mudur?
1684136737740.png
Fiyat konusu bir tık yüksek gibi ama aradığınız kriterlere uygun gibi.
(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: emir yakup bulut
2022 model scott speedster 30 almak istiyordum fakat sanırım ülkemize s kadro gelmemiş maalesef 304329 dosyayı görüntüle
Kriterlerim şunlardır, s kadro veya başka deyişle 50-51 kadro, resimdeki gibi bütün kabloların gizlendiği, asgari 700*32 lastik takılabilen, üzerinde saçma sapan, göz yoran grafiklerin bulunmadığı tek veya en fazla iki renk, kesinlikle siyah veya beyaz olmayan fiyatı 28 bin TL' yi aşmayan bir bisiklet mevcut mudur?
Öncelikle merhaba , alüminyum ve düşük setlere bu paraları vermemenizi tavsiye ederim. Çok rahat karbon kadro ve minumum 105 set bisikletler bulunabilir. Bisiklet alırken yükseltmek için gerekli alt yapıya sahip olmalı diye düşünüyorum
 
max 8500e ne bisiklet önerirsiniz 27.5 jant olsun
 
Son düzenleme:
bisan mithra cyclist dergisinin incelemesi var hatta bende bi başlık açmıştım.

BİSAN MİTHRA ULTEGRA İNCELEMESİ

Bisan Mithra 105 Uzun Dönem Kullanım / Yaşadığım Problem / Garanti İşleri vs..
yanıt içn teşekkürler iki başlığı da okumuştum. Kastım esasında biraz da şu yönde; Karbon mithra fakat boya ve teknik sorunları (denk gelmesi muhtemel) var alternatif trek Alü ve daha düşük donanım tercihinde alu doğru olur mu idi.

S-M (BikeFit TT: 52,5-53,5) olarak zor bulunur bisiklet ölçüsündeyim hal böyle olunca da işler zorlaşıyor. uzun süredir bimiyorum da o yüzden acaba alu daha mı mantıklı olur diye düşündüm. Endurance kadro ve asgari 105 serisi ile başlamak da tercih. Alternatif de malum ülke şartlarında firmalarda bile bisiklet bulmak mümkün olmuyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: bekirs07
@MetuRider Ultra 900 dediğiniz bisikleti dün incelemiştim. 4500 liraya 7005 alaşım şase, carbonfiber maşa, mavic aksium jant, ömür boyu şase garantisi shimano 105 mekanizmalı bisiklete sahip olabiliyorsunuz. Bu fiyata bundan iyisi Şam'da kayısı denilecek cinsten. En ucuz muadili olan Mosso 735 TCA'nın fiyatı 5200 lira (üstelik aksium jantı ve ömür boyu şase garantisi yok).

@ahlaksız
Vites kolunu Japonla yapıştıran adam işini bilmiyor demek ki. Epoxy ile yapıştırsaydı daha dayanıklı olurdu. Epoxy ile ömürlük mü dayanır yoksa Japonla 3 ay dayanıyorsa epoxy ile 5 ay mı dayanır işte orasını bilemiyorum. Anlayan kişiler cevaplandırırsa iyi olur.
arkadaşlar 10000tlye ne alınabilir ben önceden 2004 model bianchi runner kullanıyordum şimdiye kadar artık gına geldim dirençli lastik aldım ona rağmen patladı sıvı kullandım olmadı yol yarış bisikleti istiyorum uzun ömürlü olsun tourney olmasın 21 viteste ön dişliyi değiştirmiştim 48e çıkardım rüzgara karşı max39km hız yapıyorum bana hızlı ve iyi bir bisiklet lazım önerileriniz nelerdir
 
  • Beğen
Tepkiler: bekirs07
Merhaba, Peugeot R13 ile Carraro Cr Race 062 modeli arasında kalmış durumdayım. Sizce hangisini seçmek daha mantıklı? İkisinin birbirine avantajı ve dezavantajları nelerdir? Ağırlık olarak sanırım ikisi de birbirine yakın durumda. Şu anda Peugeot R16 Claris kullanıyorum. Bütçe olarak 25000 TL'yi çok aşmak istemiyorum.
 
Merhaba, Peugeot R13 ile Carraro Cr Race 062 modeli arasında kalmış durumdayım. Sizce hangisini seçmek daha mantıklı? İkisinin birbirine avantajı ve dezavantajları nelerdir? Ağırlık olarak sanırım ikisi de birbirine yakın durumda. Şu anda Peugeot R16 Claris kullanıyorum. Bütçe olarak 25000 TL'yi çok aşmak istemiyorum.

Aero kadro seviyor musunuz?
 
Daha önce hiç aero kadro kullanmadım o yüzden yorum yapamam o konuda.
 
  • Beğen
Tepkiler: bekirs07 ve z0n3
Merhaba, Peugeot R13 ile Carraro Cr Race 062 modeli arasında kalmış durumdayım. Sizce hangisini seçmek daha mantıklı? İkisinin birbirine avantajı ve dezavantajları nelerdir? Ağırlık olarak sanırım ikisi de birbirine yakın durumda. Şu anda Peugeot R16 Claris kullanıyorum. Bütçe olarak 25000 TL'yi çok aşmak istemiyorum.
ikisini de kullandım, hatta r13 hala mevcut.
Carraro grubunda bir takım paylaşımlarda bulundum. Bisikletin ağırlığı vs konularda. Bence tek eksiği sele borusu ve onun biçimsiz görünümü, e biraz ağır.
r13 de seri bir bisiklet. Birbirlerine çok yakınlar. Ruble dişli oranları farklı. Race062 modelini severek kullandım.
 
  • Beğen
Tepkiler: bekirs07 ve z0n3
Bu başlığa bir bakin iki bisiklet arasında farklar tartışılmış size az çok bilgi verecektir.
İnceleme - Peugeot R13 Yol Bisikleti

Aslında iki konuyu da komple okudum da buradan da ekstra bilgiler almak istemiştim. Belki oraya yazmayan arkadaşlar vardır diye. Hem de aynı ikilemde kalan kişiler daha rahat bu bilgilere ulaşabilsin diye düşünmüştüm :)

ikisini de kullandım, hatta r13 hala mevcut.
Carraro grubunda bir takım paylaşımlarda bulundum. Bisikletin ağırlığı vs konularda. Bence tek eksiği sele borusu ve onun biçimsiz görünümü, e biraz ağır.
r13 de seri bir bisiklet. Birbirlerine çok yakınlar. Ruble dişli oranları farklı. Race062 modelini severek kullandım.

R13 hala mevcut olduğuna göre oyunuz ondan yana sanırım :)

Aslında benimde aklımda olan model R13 ama yine de carraroya bir şans vermek gerekir mi diye de düşünmeden edemedim. Sonuçta aero kadro hiç kullanmadım ama kullanıp çok öven de var söven de :) Bir de R13 modeli 22 bin tl gibi fiyatlara bulunabiliyorken, 062 25 bin tl dolaylarında. Aradaki bu 3 bin tl'lik fark vermeye değmez gibi de geliyor bir yandan. O fark ile ekstra geliştirme yapıp R13 almak daha mantıklı sanırım. R13 için de kafamı tek kurcalayan şey 2022 modellerde değişmiş olan jantlar.
 
Aslında iki konuyu da komple okudum da buradan da ekstra bilgiler almak istemiştim. Belki oraya yazmayan arkadaşlar vardır diye. Hem de aynı ikilemde kalan kişiler daha rahat bu bilgilere ulaşabilsin diye düşünmüştüm :)



R13 hala mevcut olduğuna göre oyunuz ondan yana sanırım :)

Aslında benimde aklımda olan model R13 ama yine de carraroya bir şans vermek gerekir mi diye de düşünmeden edemedim. Sonuçta aero kadro hiç kullanmadım ama kullanıp çok öven de var söven de :) Bir de R13 modeli 22 bin tl gibi fiyatlara bulunabiliyorken, 062 25 bin tl dolaylarında. Aradaki bu 3 bin tl'lik fark vermeye değmez gibi de geliyor bir yandan. O fark ile ekstra geliştirme yapıp R13 almak daha mantıklı sanırım. R13 için de kafamı tek kurcalayan şey 2022 modellerde değişmiş olan jantlar.

Yani şöyle, R13 abimde, 062 yi kendim 2000 km kadar kullandım. Farklı kadro yapıları ve sürüş deneyimi sunuyor. 062 yi satıp Fire 3.2 uci aldım.
Ama oyum R13 tarafında.
 
  • Beğen
Tepkiler: z0n3
Aslında iki konuyu da komple okudum da buradan da ekstra bilgiler almak istemiştim. Belki oraya yazmayan arkadaşlar vardır diye. Hem de aynı ikilemde kalan kişiler daha rahat bu bilgilere ulaşabilsin diye düşünmüştüm :)



R13 hala mevcut olduğuna göre oyunuz ondan yana sanırım :)

Aslında benimde aklımda olan model R13 ama yine de carraroya bir şans vermek gerekir mi diye de düşünmeden edemedim. Sonuçta aero kadro hiç kullanmadım ama kullanıp çok öven de var söven de :) Bir de R13 modeli 22 bin tl gibi fiyatlara bulunabiliyorken, 062 25 bin tl dolaylarında. Aradaki bu 3 bin tl'lik fark vermeye değmez gibi de geliyor bir yandan. O fark ile ekstra geliştirme yapıp R13 almak daha mantıklı sanırım. R13 için de kafamı tek kurcalayan şey 2022 modellerde değişmiş olan jantlar.
Carraro 062 aldım ondaki vision jantlar fizik sargı bezi vs gibi ek özellikler bir tik daha önde belki, ama donanımsal olarak iki bisiklette 105 sete sahip, değişiklik olsun diyorsan, birde başka marka deneyimlemek istiyorsan oda seni üzmez, o biraz daha ağırdı yanlış hatırlamıyorsam.
Not: Carraro bisikleti aldım ama kullanmak nasip olmadı 3 ay sırt ağrım oldu bisikletten mi oldu onuda bilmiyorum sonra ekonomik etkenler vs sattım.
 
@kanbozli @TrEddieMercury

Hala titriyorum, jantlar ile beraber orca m20 siparisini verdim. 3500 eur tuttu. Rose canyon vb diger markalarda iki haftadir stok yoktu. Acikcasi bu biraz etken oldu. 1 haftaya foto atarim insallah :)

Arkadaşlar bisikletim geldi 1-2 haftadir kullaniyorum :). Peugeot r14'den geçiş yaptım. Sipariş sürecinde açıkçası bu kadar para bayılmaya gerek var mıydı, ne kadar fark edecek ki diye çok kafama takmıştım ama bindikten sonra iyiki de almışım dedim :)

Model: Orbea Orca M20, 51 kadro. Bisiklet siparişi ile beraber 50 mm karbon jant setide sipariş vermiştim.

Bisiklette hissettiğim en önemli farklar, peugeot'ya göre kuvvetin aktarımı çok daha rijit. Bunu net farkettim. aynı güçle kesinlikle daha hızlı. Onun dışında alüminyum kadro Peugeot ya kıyasla titreşimler hissedilir derecede az. Bu açıdan daha konforlu. Bisikleti ilk sürdüğümde ön çarprazdan saatte 30-50 km/s arası hızda değişen rüzgar vardı. Karbon jantlar baya zorladı. Kuvvetli rüzgar bisikletin ciddi dengesini bozuyor. Bu sadece bir kere başıma geldi ama yazmak istedim. Hub sesi resmen gürültü kirliliği :D tabiki bu sese bayılıyorum, pedal kesince şehir geçişlerinde zil görevi görüyor :D

Bisikletin ağırlığıyla ilgili olarak net bilgileri de vereyim.

Pedalsız bisikletin net ağırlığı stok jant ve lastikler ile toplam 9,1 kg. Ekstra olarak satın aldığım 50mm karbon jant (1615 gr), GP5000 (462 gr) ve inner tube (210gr) değişimiyle beraber bisikletin toplam agırlığı 8,25 kg'a düştü. ES600 pedallarla ile beraber şuanda ağırlığı 8,5 kg. Orijinalla stok jant seti toplam 2091 gr idi. Açıkçası bunları bu kadar detaylı yazmamın sebebi biraz da bu bilgileri arayıp internette bulamamamdı.

Son olarak yorumlarımı şu görselle tamamlamak isterim :D
MicrosoftTeams-image (6).png3.jpg2.jpg1.jpg
 
@Prestor güzel günlerde kazasız belasız kullanmanız dileğiyle. Çok şık bir bisiklet :) Benim olsa çanta suluk takmaya bile içim el vermez :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ufuq81
Geri