Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Yol bisikletinde lastik seçimi

Scudo
Tubeless lastik kullanan var mı ? İç lastiğe geçmelimiyim bu şekilde devam mı etmeliyim. Kullananlar yardımcı olabilir mi?
Lastiğe göre değişir.
5-6 aydır içlastiksiz kullanıyorum.
İç lastiksiz kullanımın en büyük faydası aynı yuvarlanma direncini daha düşük basınçla elde edebiliyorsunuz. Yumuşacık bi sürüş oluyor.
Küçük patlaklarda lastik değiştirmekle uğraşmıyorsunuz.

* Kullanacağınız jantın türü önemli.
* UST jant kullanacaksanız. Takması çok kolay. İlk şişirirken normal bir pompa yeterli oluyor. Nerdeyse hiç hava kaçırmıyor(normal lastikler gibi haftada bir basıncı kontrol etmek yeterli). Fakat UST uyumlu lastik değilse lastiği çıkarmak çook çoook zor.(mavic xm419, schwalbe g-one denedim).
* Normal jantları dönüştürecekseniz, ilk şişirmede kompresör gerekiyor.
* Yeni giant lastikleri, giant jantlarıyla takması çıkarması çok kolay. kolayca çıkarıp, normal bir pompa ile ilk şişirme yapılabiliyor(giant crosscut 2, giant sx-2 denedim).
* Giant janta, schwalbe g-one taktım. ilk şişirmede kompresör gerekti. sonrasında her hangi bir zorluk çıkarmadı(giant sx-2, schwalbe g-one).
* Yeni çıkan "road tubeless" standardında olan jant/lastik bileşimini deneme imkanım olmadı.
 
Teşekkür ederim sonuç netleşti Murat Bey özelden de kafanızı şişirdim. Giant Tcr Advanced 2 (2019) 19 Ekim de Almanya dan gelecek inşallah yolcu beraberinde.
hayırlı olsun güle güle kullanın şimdiden. güzel makine :)
 
  • Beğen
Tepkiler: trainspotting35
250-300 lira arası alınabilecek en iyi lastiklerden birisi Conti UltraSport II kesinlikle. 180 TPI, patlak koruması ve performans olarak oldukça başarılı bir lastik fiyatına göre.

İlk cümleniz muhtemelen doğru, ancak verdiğiniz bilgiler değil. UltraSport'taki örüm sıklığı 60 TPI (3 kat olduğu için conti buna toplamda 180 TPI diyor), ayrıca bir patlak önleyici katmana sahip değil. Sert hamurlu olduğu için çok sık patlamıyor olabilir ama lastiğe giren her cismin sonuna kadar ilerleyip iç lastiği patlatma riski var.
 
Ultra sport 2 evlerden irak bir lastik bana gore. Bir kenda, iki conti ultra sport gorunce kosarak uzaklasiyorum. Giant lastiklerini nereye yaptiriyor acaba Kenda diye okumustum forumda biryerde ama.
 
  • Beğen
Tepkiler: Gökay Akçay
İyi akşamlar, sıfır aldığım lastikler de 2 adet görselde ki deliklerden var. İlk defa alıyorum normal mi? DSC_0120.JPG
Edit: Michelin power all season lastik.
 
İyi akşamlar, sıfır aldığım lastikler de 2 adet görselde ki deliklerden var. İlk defa alıyorum normal mi? 210909 dosyayı görüntüle
Edit: Michelin power all season lastik.
Normal bir şey, o delikler lastiğin aşınma kontrol delikleri. Onları görmemeye başladığından yenisini almanın zamanı gelmiş demektir. :harika:
 
@-Skynet- anladım. Cevap için teşekkür ederim ?
 
İlk cümleniz muhtemelen doğru, ancak verdiğiniz bilgiler değil. UltraSport'taki örüm sıklığı 60 TPI (3 kat olduğu için conti buna toplamda 180 TPI diyor), ayrıca bir patlak önleyici katmana sahip değil. Sert hamurlu olduğu için çok sık patlamıyor olabilir ama lastiğe giren her cismin sonuna kadar ilerleyip iç lastiği patlatma riski var.

Hangi bilgi yanlış? Lastiğin üzerine Conti kendisi yazmış 180 TPI diye. 60x3 ya da 90x2 böyle bir şeyden bahsetmedim. Her lastik patlar zaten bunun da aksini söylemedim. Kısacası verilen bilgilerde herhangi bir yanlışlık yok ;)
 
Ben nasip olursa Schwalbe Marathon Plus 700x25 alacam nasıl bilirsiniz kendilerini ?
 
Ben nasip olursa Schwalbe Marathon Plus 700x25 alacam nasıl bilirsiniz kendilerini ?
Ağır biliriz. Plus olmayanı nispeten daha hafiftir ve koruyucu katmanı gayet yeterlidir.
 
  • Beğen
Tepkiler: historiyst
@specific Peki ona göre daha hafif yuvarlanma direnci az ve patlamaya karşı dirençli f/p lastiği öneriniz var mı ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Gökay Akçay
@specific Peki ona göre daha hafif yuvarlanma direnci az ve patlamaya karşı dirençli f/p lastiği öneriniz var mı ?
Valla tek kaynak (link)
Orada da her marka modeli bulamıyorsunuz. Marathon serisi iyidir ama ağırlığı sadece turcuları endişelendirmez. Yol bisikletinde 340-350 gr/adet lastiğe bile ağır diyor adamlar incelemelerde. Durano serilerine bakabilirsiniz bir de. Onun bile birkaç modeli var. Seçim zor.
 
@specific Şu an kullandığım Giant Escape Air e takacam (Maxxis Detonatör ler eridi) hem de yol alma niyetim var onda da kullanırım diyorum pro yarışçı değilim ... :kötü:
 
  • Beğen
Tepkiler: Gökay Akçay
@specific Şu an kullandığım Giant Escape Air e takacam (Maxxis Detonatör ler eridi) hem de yol alma niyetim var onda da kullanırım diyorum pro yarışçı değilim ... :kötü:
Conti Ultra Sport II’nin yorumları iyi, ucuz bir lastik, hatta Durano’dan daha az yuvarlanma direnci var, @trainspotting35 arkadaşımız patlaklardan şikayet etmiş, şanssızlık yaşamış lastiklerinde. Ben de mesela Detonatorlar’da sürekli patlama sorunu yaşıyordum, zayıf bir modele denk gelmiştim sanırım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Gökay Akçay
@historiyst Şuna bak istersen, marathon plus a göre daha hafif ve 4.seviye patlak koruması var.Ama yuvarlanma direncine birşey diyemem.Benim için yol tutuş 1.kıstas, ardından dayanıklılık geliyor.İleride almayı düşündüğüm lastikler arasında kendisi.
(link)
@specific wiggle'da conti ultra sport 2 yorumlarında epey patlak şikayeti olan var.Hatta bu başlıkta da bayağı bir kötü eleştirildi diye hatırlıyorum.Yama yapmayı sevenler alabilir :)
Ya da lastik koruması ile kullanılabilir ama o da ekstra ağırlık olacağı için bir esprisi kalmaz.
Bu arada linkte ki lastiği kullanan varsa tecrübelerini paylaşabilir mi?(25x700)
 
Hangi bilgi yanlış? Lastiğin üzerine Conti kendisi yazmış 180 TPI diye. 60x3 ya da 90x2 böyle bir şeyden bahsetmedim. Her lastik patlar zaten bunun da aksini söylemedim. Kısacası verilen bilgilerde herhangi bir yanlışlık yok ;)

Continental'in verdiği bilgi yanlış. Teknik olarak yanlış olmasa bile yanıltıcı. TPI değeri, lastiğin tamamı için değil, karkası oluşturan kumaş için verilir. Conti'nin palavrasına inanırsanız, GP 4000/5000 gibi lastiklerin TPI değerinin Veloflex Corsa'dan yüksek olduğunu zannedebilirsiniz.

Patlak korumasının fiyatına göre oldukça başarılı olduğu da külliyen yanlış; çünkü patlak koruması hiç yok. Benzer fiyattaki başka marka lastiklerin (Schwalbe Lugano, Vittoria Zaffiro, vs) iyi kötü bir patlak koruması var.
 
Çift+kargo 280 küsür tutuyor vergi hesaplamadım.@historiyst Rica ederim, de yukarıda bahsettiğiniz lastik benim önerdiğimden daha pahalı değil mi?Wiggle'da öyle görünüyor.
Ben nasip olursa Schwalbe Marathon Plus 700x25 alacam nasıl bilirsiniz kendilerini ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Gökay Akçay
Geri