arkadaşlar bianchi slr 1000 bisikletim var
mono karbon kadro karbon maşa
full sora sistem
swalbe lugano lastikler
esas sorum şuaynı ayarda bir bisikletin ağırlığı daha fazla olmasına rağmen benim bisikletimden daha akıcı olma sebebi nedir
vites sistemleri aynı varsayalım
kadro boyunuda
fikirleeriniz için teşekkür ederim yanlız bir sorum daha olucak
lastikleri vites sistemini lastik havalarını ve ağırlığı göz önünde bulundurmazsak
geriye göbekler ve kadro açıları yani aeoro dinamik yapısı kalıyor
AÇıdan kastedilen kadronun açıları.Quando göbekler çabuk dağılan göbeklerdir.(tabi ben mtb göbekleri üzerinden konuşuyorum) kadro açıları hakkında çok detaylı bilgiye sahip değilim bilen abilerim ilaki cevap vereceklerdir.
Göbek konusuna gelince sonuçta bisikletin üzerinde gittiği yer jant göbekleri.Jant göbekleriniz ne kadar üst sınıf olursa akıcılık o kadar fazla olacaktır.Tecrübeyle sabittir.
Bir örnek vermek gerekirse benim bisikletimde kullandığım mavic aksium göbklerle shimano r500 göbekleri arasında çok fark oluyor bu da akıcılığı tabi ki de etkiliyor rulmanlı göbekler daha iyi dönüyor gördüğüm kadarıyla..
Selam, birlikte sürerken inişlerde gerisinde kaldığın arkadaşların; senden hatırı sayılır biçimde kilolu olmalı.. Bence akıcılığı tek başına değil tırmanışlarınla birlikte gözlemlemeli ve ele almalısın.