@Ertan M. Yok yaw vur dibine kaç yıl daha bu performansla bisiklete binicez allasen? Ben şahsen normal kullanım için aldım. Şimdi taktım zor olmadı gayet güzel oturdu tabi iç lastikler 23 bu 25 umarım çok zorlamaz. Yabancı sitelerden okuduğum kadarıyla 25 e 23 iç lastik sadece patlak riskini biraz artırıyor okadar.
Mevcut 23 leri 120 şişiriyordum bunları 110 şişirmek gayet öncekilerden daha sert bir yapı oldu.
Çok çok ince yanaklar 100-150 m patlak gittiğinizde biter yanaklar. Çıkardığım lastikleri 245 gr dı ön 237 arka 225 gr olarak çıktı bunlar 215 gr.
Bisikletle gelen espoir 25 mm lerden bariz daha küçük duruyor, çıkar vittioria pro slick lerden farkı anlaşılmayacak kadar az. Lastik enden daha çok boydan kalın duruyor lastiğin çevresi arttı.
Michelin power competition test edildi onaylandı.
Vittoria pro slick meğersem baya tren tekerleği gibi demirdenmiş gibi
Sertmiş. Yoldaki herşeyi hissediyormuşum meğer.
Kesinlikle 400 tl ye değdi.
Öncelikle yaşadığım konfor artışı beni çok çok mutlu etti. Ben zaten lastiklerim eskidiği için değil konforum için bu masrafı göze almıştım ve fazlasıyla yumuşak Harika bir his ile yol teması var.
Amerikalının dediği supple kelimesinin çok yüksek derecesi beden bulmuş bu lastikte.
Özellikle 30 ve üzeri hızlarda çok daha konforlu. Yere değmekle havada uçmak arası bir yer. 30 u geçince sanki hafifliyorsunuz ve yol tırtıkları, kazıp kapatılmış yerler mazğal kapaklarının kusurları hissedilmez oluyor. Bilen bilir Tarabya otelin önünde bozulmuş tırnaklı yol, tokmak burnunu dönerken tırnaklı yol en az %60 daha az hissediliyor. Tabi bu tırnakların verdiği yavaşlama daha az oluyor bozuk yoldan az etkilenen bir Rolling Resistance var.
Konforda çok büyük artış olduğu için konfordan genişçe bahsettim.
Performans artışı konfor kadar olmasada Vittoria ya ya göre %30-40 arası artış var. Az buz değil yani. Sprinte ve düz yolda büyük bir fark hissettim ama tırmanış için çok büyük fark olduğunu söyleyemem. Yeterince uzun bir tırmanış yapmadım Rumeli kavağı yokuşlarını tırmandım ama genel olarak bende fark yaratmadı.
Islak yelerden geçtim ıslak kuru farkını hiç hissetmedim vittorialar ıslağa girdiğinde farketmiyorsun ama çıktığında lastikle az da olsa tatlı bir kayma eğelimi seziliyordu. Hafif ıslak çamurlu su kaplı asfaltta da kayma hiss yoktu.
Gayet güvenli his veriyor.
3-4 tane patlatılmış şişe enkazı etrafından geçtim şimdilik kesik falan oluşmadı.
Kötü tarafı kasis, yol dalgalanması (vilayetler evinin önü) gibi geniş bozuklar biraz daha sert hissediliyor. Yani gerçekten bozuk yolda, parkede biraz daha rahatsız edici olabiliyor.
Arabalara hız kesmeleri için olan çizgili kaplama c kırmızı ışıklardaki kırmızı- beyaz tırtıklı yol kaplamasını çok hafif hissederken kasis gibi büyük engelde his artıyor.
Satın alınabilecek en ucuz konfor ve hız .