Belli de olmaz. Carraro Gravel G2 modellerinde 38 olan janta 25 de oluyor. Birincisi jant ölçüsüne bakmak ikinicisi kadronun ve maşa boşluğunun izin verdiği ölçülere bakmak gerek.@demircanguler 23 için olan janta 35 olmaz.
diacompe brs101 v fren var.kadro diskse maşa boşluga bakılabilir. eğer rim frense 28den yukarısı mümkün değil.
diacompe brs101 v fren var.
Yol bisikletinde mi o ebatları kullanıyorsunuz?Arkadaşlar yeni konu açmayım dedim, 700x40 maxxis lastik kullanıyorum, schwalbe zırhlı lastiğe geçmeyi düşünüyorum, 700x35 uygun olur mu acaba? Konfor nasıl olur? 700x40 mı almalıyım yine? 1 günde 120 km civarı kullanıyorum şehir içi.
En iyi ihtimalle graveldir heralde.Yol bisikletinde mi o ebatları kullanıyorsunuz?
Merida crossway 900 şehir/tur bisikleti. Aldığımda bu lastikler vardı üzerindeYol bisikletinde mi o ebatları kullanıyorsunuz?
Kirmizi cizgi yesil cizgiden kastiniz nedir tam olarak anlayamadim ozur dilerim.25 mm lastik şişikken bakmanız lazım. Kumpasla ölçülürse en iyisi. Kırmızı çizgiler minimum 2, yeşil çizgi minimum 5 milimetre olmalı derim.
Çok teşekkür ederim hocam25 mm lastik şişikken bakmanız lazım. Kumpasla ölçülürse en iyisi. Kırmızı çizgiler minimum 2, yeşil çizgi minimum 5 milimetre olmalı derim.
314895 dosyayı görüntüle
@Necati Nalçacı Görseli eklemeyi unutmuşum.
Düz mantıkla öyle gibi görünüyor ama değil. Lastiğin yerle temas ettiği alan üzerine binen ağırlığa ve lastik basıncına göre değişir yani eşit basınçla şişirilmiş iki lastiğin temas alanı kalınlıkları farklı da olsa eşittir. Lastiğin kalınlığı bu alanın şeklini değiştirir. İnce lastikte temas alanı ince ve lastiğin çevresi boyunca uzun, kalın lastikte daha geniş ve yayvan oluşur. İnce uzun oluşan temas alanı lastiğin çember şeklini daha fazla bozduğu için yuvarlanma direnci daha fazladır.700x28 lastikte ağırlık ve yolla temas eden yüzey arttığı için tekerlerin akıcılığı azalmaz mı? bence yol bisikletinde konfordan ziyade akıcılık ve çabuk hızlanma daha önemli.