Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Yol Yarış/Şehir Bisikleti Seçimi Salcano xrs 030 Apex

Valla karar sizin ama yol bisikleti pişman etmez. Tiagra modeli de var Salcano'nun oda başlangıç için oldukça uygun ve iyi.
 
Scudo
Bence herkes zamanı geldiğinde bir yarış bisikleti edinmeli Mtb bisikletinizi şehir bisikleti olarak kullanabilir veya tersini yapabilirsiniz ama bir yol bisikleti farkını bulabilceğinizi açıkcası düşünmüyorum . Bu sene mtb'mi değiştirmeseydim XRS030 alırdım yakından incelemek kısmet oldu mağazada ben hasta kaldım Fiyat/Performans aralığında 0 bisiklet bu fiyata bulmak zorki almak isteseniz bile min 15 günden bahsediyorlar.Bisiklete ilk defa başlıyorsanız bence tercihiniz tur bisikletleri olsun salcano sport 01 güzel bir fiyattan alabilir üzerine kalacak para ile aksesuar ve kıyafet yatırımı yaparsınız . Yol bisikleti formasız spd pedalsız olmaz
 
@Furkan Çınar
Genç adamız biz Furkan, bir şey olmaz. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Çınar
Arkadaşlar gelin son noktayı koyalım sipariş vermem lazım.

Yol Bisikleti Olursa= Salcano XRS 030 Apex(bunu kenara koyalım)

Şehir/Tur Bisikleti Olursa=

1)MERİDA BİSİKLET CROSSWAY 300

SAYISI : 27
KADRO : Crossway TFS-D
MAŞA : SR Suntour NEX ML 63
ARKA VİTES : Shimano SLX-9
ÖN VİTES : Shimano M390
VİTES KOLU : Shimano Acera-X Rapidfire
FREN KOLU : dahili
FREN : Tektro HDC Hydraulic Disc 160 mm
AYNAKOL : SR Suntour XCR 48A-38-28 CG
ORTA YATAK : Shimano Cartridge
ZİNCİR : KMC Z99 9s
HAZNE ÖN : Alloy Disc QR
JANT : Merida Comp D
KASET : Shimano CS-HG20-9 11-34
LASTİKLER : Merida Speed 40 Reflex
GİDON BOĞAZ : Adjustable Pro OS A-Head
FURÇ TAKIMI : Conoid semi Neck
SELE BORUSU : Suspension One D 27.2 mm
SELE : Cross Sport
PEDAL : Lite Alloy
AĞIRLIK : 13.60

2)2014 FOCUS LOST LAGOON CS 1.0 ŞEHİR VE TUR BİSİKLETİ

Kadro : Trekking 1.0 Cross, alloy
Maşa : Suntour NEX MLO, lockout
Fren bacakları : Tektro HDC-300
Arka Vites : Shimano Deore
Fren Kolu : Shimano Deore
Aynakol : Shimano Deore
Dişli Oranı : front: 48/36/26, rear: 11-34
Gidon : Concept SL, Riser, 620 mm
Gidon Boğazı : Concept SL
Sele : Concept Cross
Sele Borusu : Concept SL
Göbekler : front/rear: Concept SL
Jantlar : Rodi Freeway Disc
Lastikler : Schwalbe CX Comp, 40-622

3)2014 SEDONA 350 ŞEHİR VE TUR BİSİKLETİ

KADRO : 6061 ALUMINIUM 26
VİTES SAYISI : 30
MAŞA : VIVA AIR RL
ORTA YATAK : -
AYNAKOL : Deore FC-T611
VİTES KOLU : Deore SL-T610
FREN : Deore BL-T615
ZİNCİR : SHIMANO HG-54
VİTES / ÖN : Deore FD-T611
VİTES / ARKA : Deore RD-T610
KASET : SHIMANO CS-HG62 11-34
ELCİK : VELO COMFORT
GİDON : RACEFACE EVOLVE FLAT 600MM
BOĞAZ : RACEFACE EVOLVE
SELE BORUSU : RACEFACE EVOLVE 375mm 31,6
JANT ÇEMBERİ : DT SWISS 444D 29
HAZNE / ÖN : Deore HB-M615
HAZNE / ARKA : Deore FH-M615
FURÇ TAKIMI : NECO 142
PEDAL : Shimano PD-T420
SELE : SEDONA 6076
LASTİK : SCHWALBE MARATHON 700X38
PARK AYAĞI : TRANZ-X

4)Carraro Sportive 330

KADRO ALÜMİNYUM 6061. TRIPLE - BUTTED 1.1/8" YARI ENTEGRE
MAŞA 28" YOL ALÜMİNYUM 1.1/8"
SELE SELLE ROYAL SHADOW
AYNAKOL SHIMANO FCT551 48X36X26
VİTES / ARKA SHIMANO DEORE SHADOW
VİTES / ÖN SHIMANO SLX
VİTES KOLU SHIMANO DEORE SL-M610 3X10
FREN SHIMANO BRM395 HİDROLİK DİSK
LASTİK SCHWALBE 700x35C 35-622 KOJAK
JANT 28" CARRARO ÇİFT KAT ALÜMİNYUM 36H Dİ

5)Salcanı City Sport 01

700
MAŞA
SUNTOUR NEX DS RL GİDONDAN KİLİTLEMELİ MAŞA
ARKA VİTES
SHIMANO RD-T610 DEORE
KADRO ÖLÇÜLERİ
18"-20"
AYNA VE KOL
SHIMANO FC-T611-L DEORE KRANK TAKIMI
FREN TAKIMI
SHIMANO M395 HİDROLİK DİSK FREN TAKIMI
VİTES KOLU
SHIMANO T610 DEORE 30 VİTES
RUBLE
SHIMANO CS-HG50-10 KASET DİŞLİ
ÖN DEĞİŞTİRİCİ
SHIMANO T610 DEORE
GİDON
ZOOM SALCANO LOGOLU MTB-AL-152 TP ALÜMİNYUM GİDON
BOĞAZ
ZOOM SALCANO LOGOLU TDS-C-215 ALÜMİNYUM DERECELİ GİDON BOĞAZI
SELE BORUSU
ZOOM SALCANO LOGOLU SP-233 ALÜMİNYUM SELE BORUSU
SELE
SALCANO LOGOLU, JEL TAKVİYELİ SELE
FURÇ TAKIMI
NECO H115 SALCANO LOGOLU FURÇ TAKIMI
TEKER SETİ
"CONTINENTAL COUNTRY PLUS S 28X1,6 REFLEKTÖRLÜ LASTİK"
 
Carraro Sportive 330, ayrı bir kategorinin bisikleti.
Diğerleri arasında tercih yaparsak ben her türlü Sedona derim, vites sistemi, jant, süspansiyon her türlü önde.
 


Hocam burada karman çorman bisikletler var sen tam ne istiyorsun karar verip gidip görüp inceledin mi ? Bu bisikletilerin fiyat aralarında bile uçurumlar var .
 
@Cenk Yiğit

ya siz fiyata takılmayın önemli olan fiyat/donanım/performans/konfor kıyaslaması yaptığımızda hangi model beni al diye çağırıyor onun tesbitini yapmak.
 
Merida düşük kalite parçalara sahip focus ise V fren sebebiyle elerim . Benim bunların içinden tercihim carraro 330 olur oda SLX parçalar ve XT arka aktarıcı hatrına . Sedona 350 ile carraro 330 arasında 1000 liralık fark olacaktır bu para ile gider kaliteli bir maşa alabilir aynakolu değiştirebilir kadroyu çok kafaya taktıysanız 1000 liraya karbon bile bulabilirsiniz . Bu benim görüşüm tabiki sizin gidip incelemeniz içinize sineni almanız gerekli
 
@serdar beyaz

Konfor istiyorsanız Carraro'yu silin listeden o zaman çünkü yol bisikletinden farkı düz gidonlu olması.
Fiyat, performans ve konfor için en iyisi Sedona listede.
 
@Berke Kazankaya

Peki Berke;Sedona'nın maşası ve freni hakkında ne düşünüyorsun. ben forumu birkaç gün incelemiştim ve birçok kişi amostörlü maşanın boşa hamallık olduğunu gereksiz ağırlık olduğunu söylüyordu, ayrıca fren içinde v-fren herkezin tercihi idi, sen ne düşünüyorsun bu konuda.
 
@serdar beyaz

Hocam süspansiyon iyi bir süspansiyon üstelik havalı. Hidrolik disk fren sistemi var Shimano'nun iyi sayılabilecek bir fren sistemi kullanılmış bana göre problem yaratmayacak bir bisiklet alırsanız memnun kalırsınız derim.
Gereksiz bir ağırlık olduğunu düşünmüyorum. Normal şehir bisikletleri neyse o da bu normal bir ağırlığı var. Eğer hafiflik isteniyorsa direk yol bisikleti bakılmalı zaten.
 
Bugün bir bisikletçi ile konuştum, bir müşterisinin yarış bisikletini deneyebileceğimi söyledi, gittim ve kısa bir sürede olsa yol/yarış bisikletini kullandım. kullanımı bana zor gelmedi hatta hoşuma gitti, vites 18 de idi hiç değiştirmeden kullandım epey sertti ve hızlı idi. sonra konuştuk ve anllatım ya sedona 350 olacak yada salcano apex olacak kararım kesin idi, bisikletçide şehir bisikleti almamı tavsiye etti. sağolsun bisikletçi çok iyi bir insan çıktı, 30 dakika kadar telefonla aramadığı bayi kalmadı, sedona 350 hiç bir bayide bulamadı. fabrika sınırlı sayıda sipariş üzerine üretiyormuş böyle pahallı ürünleri, ben internetten birkaç tane sedona 350 buldum,ama saat geç oldu yarın arayıp stokları varmı öğreneceğim. şu anda ortada kesin gözüken tek bisiklet salcano apex var, sedona 350 bulamadığım taktirde %100 salcano apex alacağım.işte son durum budur
 
  • Beğen
Tepkiler: MehmetAliB.
ben yol bisikletimi ilk aldığımda bizim mahallelerden çıkıncaya kadar elimde götüresim geliyordu sebep Arnavut kaldırımı mıdır nedir o taşlardan olmasıydı. Gözün gördüğüyle yaşadığın şeyler aynı değil aklın sana, bu ince tekerler hemen akort kaçırır, yamulur, maşası incecik birde karbon ya plastik gibi bir şey der hemen kırılır, gibi düşünceler gelir aklına ama şimdi aklım bana artık bunları demiyor nedenmi ben triban yol bisikletimle kaldırımdan iniyorum, yolda bozuk bir yer görsem mazgal görsem buny hop yapıyorum, arabalarla yarışmaya çalışıyorum deliler gibi pedal çeviriyorum kalbimi hissetmesem pedal çevirmeye devam edip yerinden çıkıcak nerdeyse bukadar hareketden sonrada mahalleye bir giriyorum, oda bu işin masajı oluyor hatta şarkı söylemeye kalksam sesim titriyor, sonra bisikleti eve alıyorum ve temizliğini yapıyorum, lastikleri kontrol ediyorum, akortuna bakıyorum inanmıcaksın ama akordu sapasağlam duruyor hiç bozulmamış bile yani demem o ki, korkma yol bisikleti korkulacak birşey değil, gönül rahatlığıyla kullan o ince lastiklerle ön kaldırıp kaldırıma çıkıyorum arka tekeride kaldırmadan kaldırıma dayanıp çıkmışlığım bile var lastik kesilmiyor jant yamulmuyor. ha bu demek değilki asla olmaz bir gün ayarı fazla kaçırırsam oda olur. ama sana şunu söylim şimdi yol bisikleti almasan bile, birgün muhakkak alıcaksın içinde büyücek ve o gün gelicek o günde neden daha önce almadım diyeceksin bunuda hatırlatayım sana.
 
meseduzu
eyvallah berke ve sen içimi biraz olsun rahatlattınız bu yol bisikleti konusunda,diğer yorum yapan herkezede teşekür ediyorum. yanlız bu bisiklet mevzusu ne kadar beklersen o kadar karışıyor ve seçenekler çoğalıyor gibi geldi bana, yahuu 1000 liralık bisikletler bakınırken araştırdıkça limit 2500 lere çıktı, şimdi bir seçenek daha çıktıki 2800 tl. bari şu seçimede bir el atarsanız sevinirim.

Salcano apex sram donanıma sahip, bu donanımın shimano 105 ile eşdeğer olduğu söyleniyordu, şimdi 105 setli bir başa model seçenek çıktı, delta bisikletin dün konusunu açtığı 2012 model depoda kalan son ürünler seçeneği.

(link)

CORRATEC DOLOMITI 105 YOL BİSİKLETİ ve SalcanoXRS 030 Apex arasında her yönden kıyaslama yaparsak hangisini almam mantıklı olur. aralarındaki farklar nedir, ayrıca 2800 lira vermeye değecek bir ürünmü gerçekten.
 
Serdar bey, siz de aynen benim gibisiniz. bütçe 1500 ile başlar 3000 ile sonlanır :) benim öyle oldu da:) Salcano apex'i ben de düşünüyordum. zaten forumda çokça tartışıldı. donanıma nazaran fiyatı çooook cazip denildi. Ancak salcanoların kadro kalitesi her zaman soru işaretleri ile dolu. satış sonrası servisinden de birçok kişi memnun değilmiş. klişe olacak ama salcano bir corratec değil ! eğer 2012 model olmasını sıkıntı etmiyorsanız corratec alın derim. donanım olarak benzerler ama corratec'in kadrosu daha güven verici bana göre.
 
bu arada bu saatte'de olsa hala sedona350 için mesajlaşıyorum satıcının biriyle, en son yarın telefonda konuşmaya karar verdik, ıspartadan sedona 350'de gelebilir galiba yarın kesin netleşicek durum.:)
 
ben konuya tarafsız olarak şunu yazmak istiyorum salcano xrs030 apex modelini aldığınız zaman bu bisiklet hakkında tek diceğim şey yokuş yukarı ve hız bakımından 7 milyarlık bir karbon bisiklet ile kafa kafaya yarışabilceğini eğer iyi bir kas gücü ve vucut kondisyonunuz varsa nedemek istediğimi anlıcaksınız 53 39 ayna kol konusunda hiç terettüt etmeyiniz bende 1 adet alıcam salcano sram apex modelinden çünki bütün aradığım özellikleri ve ihtiyaçlarımı karşılıyan bir bisiklet

bu arada sedonanın sirkecideki bayisinde sram apex modelinde 50 34 aynakollu 53 cm kadrolu bir bisiklet var fiyatı 3.300 tl yada 3.600 tl yanlış hatırlamıyorsam bu arada bisiklet alırken kadro boyuna dikkat ediniz
 
salcano apex üretimi fabrikada yaşanan parça sıkıntısından dolayı mayıs ayının sonlarına sarktı, bekliyoruz:mad:
sedona 350 yi bugün görmeye gittim, bisiklet bir harika, yanlız gerçekten ağır, rahat en az 15 kilo var. ben yarış bisikletini kaldırıdığımda tek elle omuzuma rahat çıkarıyordum, bunda iki elle ağırlığıda epey hissediyorsun. ama bir süpriz olduki ben sedona 350 renkli kısımlarını turuncu sanıyordum, meğerse resimlerde öyleymiş aslında kırmızı ve çok güzel, ağırlık sorun olurmu diye azıcık kafam karışık o kadar.
 
@serdar beyaz

Apex seti olan bir yol bisikletini bir şehir bisikleti ile git gel yaşatmak hiç doğru değil. Sramın dağ bisikletinde x9 grup setini bir süre kullanmış olan birisi olarak ne olursa olsun bu iki seçenekten şehir bisikletini eleyip xrs030apex'e doğru yönelmeniz kanısındayım, her türlü bisiklet sahibi olacaksınız ama sramın seri ve kararlı oluşu size sürüş esnasında bir kaç kat daha keyif katacak. :)
 
Geri