Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Zırhlı lastik önerisi

Biraz daha ağır sanki 35 olan ama gözardı edebilirim belki.Hem hafiften ağır lastiğe geçiyorum (lastik başına 3x) Sürüşte çok hisseder miyim? Normalde üzerindeki lastiklerle maxxis detanator akıyor bisiklet.
(link)

Hem akıcılıktan çok kaybetmeyin hem de isterseniz cam kırıklarının üstünden geçin. Sadece 410 gram.
 
  • Beğen
Tepkiler: Sinyor
Scudo
(link)

Hem akıcılıktan çok kaybetmeyin hem de isterseniz cam kırıklarının üstünden geçin. Sadece 410 gram.
İşte jantı uyumlu mu tubeless? Bunun sıvısı da lazim. Uğraşmali biraz.
Merhaba.Green guard ile plus arasında kaldım.Lastik otun üzerinden geçse hemen patlıyor.Green guard iş görür mü emin değilim.Atak bisikletten sipariş ettim eski lastik geldi bir de bana ince göründü iade ettim.Marathon plus sipariş ettim Velo istanbul'dan onlar da hem ölçüyü yanlış (700x38) hem de green guard gönderdiler.Telefonlarına da ulaşılamıyor şu an ilginç.Onu da bugün iade ettim.
Piyasada 700x32 fazla lastik yok.700x35 mi almalıyım?
Ben 28c plus alırdım .greenguard kaygan zeminde ve ıslakta kayma yapıyor. Plus tutuş harika.
 
İşte jantı uyumlu mu tubeless? Bunun sıvısı da lazim. Uğraşmali biraz.
İç lastik ile de kullanılabiliyor. İllaki tubeless kullanmak zorunlu değil. Bende 700x28i var.
 
  • Beğen
Tepkiler: Sinyor
(link)

Hem akıcılıktan çok kaybetmeyin hem de isterseniz cam kırıklarının üstünden geçin. Sadece 410 gram.
Schawelbe gibi koruma sağlıyorsa biraz tuzlu ama güzelmiş.Evet tube and tubeless use denilmiş.
İşte jantı uyumlu mu tubeless? Bunun sıvısı da lazim. Uğraşmali biraz.

Ben 28c plus alırdım .greenguard kaygan zeminde ve ıslakta kayma yapıyor. Plus tutuş harika.
28c konforsuz olmaz mı?
 
Schawelbe gibi koruma sağlıyorsa biraz tuzlu ama güzelmiş.Evet tube and tubeless use denilmiş.

28c konforsuz olmaz mı?
Hızdan kaybetmeyin diye. Ama pirelli güzel seçenek hafiflik her zaman iyidir. 25c marathon plus var. Az değil. 600 gr ağırlığı var.
 
Schawelbe gibi koruma sağlıyorsa biraz tuzlu ama güzelmiş.Evet tube and tubeless use denilmiş.
Cinturato velonun 700x32/700x28 modelleri TRde bulunmuyor malesef. Ben yurtdışından almıştım ama artık 30 euro üstü olduğu için getirtilemiyor .
Bütçe yetiyorsa güzel lastik. Yani çayır çimen üstünden geçerken patlamaz merak etmeyin. 100 kiloyum her türlü yola giriyorum daha patlamadı şükür.

Sizinki gibi "hız" için üretilmiş bir bisiklete marathon takılmaz BENCE :D Tabii performans sürüşü yapmıyorsanız ulaşım ve turlamak için kullanıyorsanız olabilir yine de. Hangi modelini alırsanız alın hiç birisi basit şeylerden dolayı patlamaz.
 
Biraz daha ağır sanki 35 olan ama gözardı edebilirim belki.Hem hafiften ağır lastiğe geçiyorum (lastik başına 3x) Sürüşte çok hisseder miyim? Normalde üzerindeki lastiklerle maxxis detanator akıyor bisiklet.
Aşağıda vereceğim linkte detaylı incelenmiş Schwalbe Marathon lastikler için.

(link)

"32-622 versiyonu, daha büyük versiyonlarla karşılaştırıldığında daha sert ve daha sert bir kauçuk bileşiği kullanıyor gibi görünüyor. Bunun neden böyle olduğunu bilmiyorum ama lastikleri yan yana karşılaştırdığınızda bunu fark etmek kolay. Bunun nedeni daha küçük temas alanı olabilir, yumuşak bileşik daha küçük bir lastikte çok hızlı aşınabilir. Ayrıca küçük ve daha büyük Marathon'ların karkaslarında bazı farklılıklar var gibi görünüyor, küçük Marathon çok daha sert bir karkasa sahip."

Translate ile böyle çevirdi. Bu Schwalbe Marathon için geçerli tabii. Aralarında 37-622 olanı yani 700x35 olanı öneriyor.

Aynı bisiklette stok halde gelen "(link)" lastiğini kullanmıştım. O da 700x35 idi. Lastikte patlak sorunu yaşadım bolca. Hatta en sonunda arka lastik yarıldı. Bu yüzden lastik değiştirmek zorunda kaldım. Marathon Green Guard ile aynı yollarda aylarca sürüş yaptım. Şükür daha patlak sıkıntısı yaşamadım. Bisiklet de çok hantallaşmadı. Eski lastik 525gr mesela. Schwalbe 730gr. Normalde 410 gr daha ağır ama dediğim gibi abartılacak kadar bir fark değil eğer ki yarışmıyorsanız.
 
Geri